Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 20, 2012 5:34 am
Andrew schreef:
Arnoud schreef:
ja maar hij is te jong (vreemd om weer met me account naar aangesproken te worden, moet ik echt weer aan wennen)
en moet echt eens uitzoeken wie de persoon is op het plaatje
Persoontje = Matt Lanter
ooh die is zeker niet verkeerd (smelt)
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 20, 2012 7:13 am
Weet je dat dat verdomd eng is? Heb die gast nog nooit eerder gezien en vandaag keek ik samen met een vriendin 'Distaster movie' en daar had die gast de hoofdrol en nu ineens zie ik 'm weer.. like wtf! xd
Arnoud
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 20, 2012 7:57 am
hij kwam me al bekent voor
Verdiana
Aantal berichten : 6 Registratiedatum : 20-02-12 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Verdiana Moon Partner: уσυ'яє тяυℓу gσηє Reden van plaatsing: Schizotypische persoonlijkheidsstoornis: waanbeelden en paranormale ideeën samen met ADHD ~ ×
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 20, 2012 7:59 am
@Hayden: Dat heb ik ook! Maar dan met zo'n man van Bad Teacher. Die zie ik nu opeens letterlijk overal op TV!
OMG! Ik heb net de trailer van de game Dead Island gezien en nu ben ik verslaafd aan het kijken van die gameplay filmpjes ervan. xD
Besides: Good evening everyone!
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 20, 2012 8:00 am
And after all these things I've done, I think I love you better now.. «3
OMFG, DEAD ISLAND! Ik heb 'm eergisteren gedownload en omg.. het is zo'n freaking eng spel. Je kijkt echt vanuit 'ogen' en ziet dan niet wanneer je word aangevallen van achteren, terwijl je ook van voren al verkracht word door een zombie. NOT FUNNY.
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 20, 2012 8:34 am
verkracht worden door een zombie.. Hmm lijkt me een gezellig spel xD
Cayne
Aantal berichten : 114 Registratiedatum : 14-02-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Everywhere i go.
Character sheet Naam: Cayne Westan Partner: Try me ON. Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis NPS, Sadistisch
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 20, 2012 8:43 am
<'3333333 Btw, hey iedereen
Arnoud
Character sheet Naam: Gregory House Partner: Forever alone Reden van plaatsing: Guard
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 20, 2012 9:12 am
IK BEN EEN JUNKIE, IK BEN EEN JUNKIE! Ik heb mezelf vandaag in m'n hand geprikt met een injectienaald. En bloeden dat het deed! Omg. :U
Daarbij is het nu zeker dat ik er een caviaatje bijkrijg! [Heb 2 weken geleden van school een cavia gekregen voor een opdracht, maar vind het zielig als ze de hele dag alleen zit, vandaar.] Het word een borstelcavia, driekleur. Zo poepig, zo.. perfect. ;-;
Ethan Bewaker
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 20, 2012 9:13 am
FOTO. FOTO. FOTO. En niet van je zombie-heid door je naald, maar van die cavia!
Arnoud
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 20, 2012 9:18 am
Krijg je van school een cavia wat voor opdracht is dat
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 20, 2012 9:20 am
Ik krijg voor school de opdracht om iemand voor 1 uur te stalken, dan vind ik de cavia niet meer zo raar xD
Character sheet Naam: Gregory House Partner: Forever alone Reden van plaatsing: Guard
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 20, 2012 9:23 am
MAAR MAAR MAAR ik heb nog geen foto :CCCC MAAR ik ga er in de vakantie heen en zal een foto schieten/trekken/maken okay?
@Arnoud: Well, ik zit op de opleiding dierverzorging. En dit is een opdracht die je niet hoeft te doen, maar je mag eraan deelnemen. Elk jaar moeten we 20 'vrije-ruimte uren' behalen, dus iets met dieren in je vrije tijd bijv. naar een tentoonstelling/dierentuin gaan en er een verslag over schrijven. Deze opdracht geeft je in één keer 20 uren xD Niet dat die uren mij boeien. Voor deze opdracht mocht je een rasdier van school meenemen, om hem een half jaar te verzorgen en uiteindelijk uit te brengen op een keuring op school.
Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 20, 2012 10:17 am
Waaht? Waar kijk ik naar? o.O
Arnoud
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 20, 2012 10:41 am
Percy schreef:
Ik krijg voor school de opdracht om iemand voor 1 uur te stalken, dan vind ik de cavia niet meer zo raar xD
ah oke dat is heel wat beter dan casussen schrijven en uitwerken
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 20, 2012 10:47 am
Hi guys
Mehh everyone's ignoring me, and I really hate that.
En ik heb zin om mijn frustratie eruit te beuken door glas kapot te slaan ofzo maar ik mag niet bloeden want dan heb ik horrordromen.
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 20, 2012 10:54 am
Arnoud schreef:
Percy schreef:
@greogery: oh zonde dat je hem terug moet brengen
Hoef ik niet Ik moet haar alleen laten keuren, daarna mag je zelf weten wat je met je dier doet. Ik houdt haar lekkor <3
Cayne
Aantal berichten : 114 Registratiedatum : 14-02-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Everywhere i go.
Character sheet Naam: Cayne Westan Partner: Try me ON. Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis NPS, Sadistisch
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 20, 2012 11:00 am
Byee peep's ik moet gaan nu ): Meh, ik wil blijven bij de D-awesomeheid. Maar dat gaat niet want dan gaan er mensen hier flippen ;p Mrgd, iedereen goeie dromen toe gewenst xD Slaapwel, slaapniet, slaapgoed, slaapslecht, slaapsnel, slaaplangzaam. Sorry, binnenpretje xD Anyways, byeee<3
Arnoud
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 20, 2012 11:09 am
Gregory schreef:
Arnoud schreef:
Percy schreef:
Hoef ik niet Ik moet haar alleen laten keuren, daarna mag je zelf weten wat je met je dier doet. Ik houdt haar lekkor <3
ik wil ook zoon school opdracht heb ik tenmiste weer een huisdier maar ja dat zal wel niet gebeuren met mijn opleiding. (of ja of ik moet een mens als huisdier krijgen )
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 20, 2012 11:18 am
Zo, ik heb gepost.. Nu moet ik gaan xD Laterzz xD
Ethan Bewaker
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 20, 2012 8:28 pm
Autumn schreef:
Waaht? Waar kijk ik naar? o.O
Autumn schreef:
Het spookuur is voorbij. *ademt*
DUDE, AUTUMN, WTF.. IK VIND JE ENG WORDEN!
Arnoud schreef:
Gregory schreef:
Arnoud schreef:
Percy schreef:
ik wil ook zoon school opdracht heb ik tenmiste weer een huisdier maar ja dat zal wel niet gebeuren met mijn opleiding. (of ja of ik moet een mens als huisdier krijgen )
Whahah, ikr! Ik ben net van stage afgeschopt, maar daar had ik ook 2 vaste mensen die ik moest verzorgen. Alleen kon ik ze niet mee naar huis nemen. XD