Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 2:25 pm
ja maar hij is te jong (vreemd om weer met me account naar aangesproken te worden, moet ik echt weer aan wennen)
en moet echt eens uitzoeken wie de persoon is op het plaatje
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 2:27 pm
Gavin DeGraw? Decraw.. Godver... Een fantastische zanger en ik vergeet de grammaticale woordspelling van zijn achternaam! ;D Of... Oliver and James Phelphs.. Of... 1D xd
Arnoud
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 2:42 pm
is hij dat. (hum dan is het wel net een mooie foto)
maar volgens mij is het een of ander model
Louis
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 2:47 pm
Nee Dat waren suggesties voor een eventuele avatar. Waar heb je dat plaatje gevonden ;D
Arnoud
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 2:50 pm
http://vi.sualize.us/
Louis
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 2:53 pm
Ok, daar word ik niet veel wijzer van... Heb je gewoon 'boy' ingetikt ofzo?
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 2:54 pm
Wel, ben slapen schatties<3 Slaapwel ;D
Arnoud
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 2:55 pm
Louis schreef:
Ok, daar word ik niet veel wijzer van... Heb je gewoon 'boy' ingetikt ofzo?
nope man. Maar ja heb de naam al proberen achter halen en kwam zo uit op een piep blog site waar natuurlijk geen naam staat
Louis
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 2:59 pm
Gorilla Jones. Zo heet hij. .D
Trusten schat! xx Sweet dreams of Niaex ;D
Arnoud
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 3:01 pm
Het kleurtje klopt niet echt XD
Louis
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 3:04 pm
Geloof me, voordat ik zijn naam uitsprak, wist ik niet eens dat die gast ook ècht bestond.. Of dat er iemand bestond met zo'n naam ;D Ik wou gewoon flauw doen xD
Arnoud
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 3:26 pm
toch komt die vent me heel bekent voor van een of anderen parfum reclame
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 6:58 pm
Ik heb dit nu echt altijd in de vakentie ! Ik ga om twee uur slapen en ben om zeven al wakker >:U
Nina
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 9:41 pm
Ik heb een probleem -.- Mijn ma kwam gisterenavond binnen NET OP HET MOMENT dat ik m'n pc afsloot -.- Nu moet ik 'm elke avond om 23u afgeven Hoe idioot is dat -.-
Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 9:47 pm
Goedemorgen everyone <3
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 9:49 pm
NOOOOO Dan ben ik hier straks bijna alleen :C
Maar goedemorgen toch<3
Enikwousomsdatikhemgewoonkonnegerenipvmethemtebellen C: ignoring FTW : D
Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 10:32 pm
Ikkkkee >3
Lynn
Aantal berichten : 38 Registratiedatum : 12-01-12
Character sheet Naam: Lynn Partner: Surprisingly, yes i have a partner. Reden van plaatsing: Schizoaffectieve Stoornis
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 10:40 pm
Jeuj, where? en wie maakt 'm? Ik moet nog wel ff iets anders afposten xD
EDIT: Dit is mijn andere account, sorry dat ik daarmee reageer xD is een beetje verwarrend xD
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 19, 2012 11:12 pm
Goodmorning guys!
EDIT: En nog steeds vergeet ik dat als je ^ ^ typt die komt
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 20, 2012 12:02 am
Ouch, kjeelpijn, kenne jullie van die scheepsknopen drop, van oldtimer, zo heb ik er een in een keer doorgeslikt perongeluk..
Andrew
Aantal berichten : 103 Registratiedatum : 03-12-11
Character sheet Naam: Andrew Hellsong Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 20, 2012 2:09 am
Arnoud schreef:
ja maar hij is te jong (vreemd om weer met me account naar aangesproken te worden, moet ik echt weer aan wennen)
en moet echt eens uitzoeken wie de persoon is op het plaatje
Persoontje = Matt Lanter
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 20, 2012 2:42 am
En toen ging ik zo naar de kapper o.0 Ugh, ik heb het niet op kappers het duurt altijd zo lang en ze zeggen de hele tijd dat ik zulke mooie krullen heb maar dat ik dat zelf vast niet vind omdat het zo lastig is --' Maar ja, ik moet wel echt weer een keertje want de laatste keer was in de zomer vakantie geloof ik xD
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 20, 2012 5:26 am
Eindlijk klaar met het groepswerk van engels c: posten met twee vriendinnen naar je die heel mijn post willen veranderen valt niet mee xD