Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Declan Badger za feb 18, 2012 11:11 pm
Ik heb een prezi gemaakt om Declan voor te stellen. Een soort van online powerpoint. Met de volgende link kom je bij mijn prezi, met de pijlknoppen ga je een 'dia' verder f terug. Om hem fullscreen te bekijken moet je iets naar recht kijken van de 'play' knop, daar staat 'mor', klik daarop en dan vind je 'autoplay' en 'fullscreen'.
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Declan Badger zo feb 19, 2012 2:12 am
Declan schreef:
Ik heb een prezi gemaakt om Declan voor te stellen. Een soort van online powerpoint. Met de volgende link kom je bij mijn prezi, met de pijlknoppen ga je een 'dia' verder f terug. Om hem fullscreen te bekijken moet je iets naar recht kijken van de 'play' knop, daar staat 'mor', klik daarop en dan vind je 'autoplay' en 'fullscreen'.
http://prezi.com/uxzl4eqw2v5i/declan/
Wauuww awesome!
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Declan Badger zo feb 19, 2012 2:25 am