Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Great ... A chicken. [Open]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Momsen

Momsen

Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 15-02-12

Character sheet
Naam: Taylor Momsen
Partner: -
Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen

Great ... A chicken. [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Great ... A chicken. [Open]   Great ... A chicken. [Open] Emptydi feb 21, 2012 3:38 am

Great ... A chicken. [Open] 423594

Haar eerste week was dus noch niet zo'n gigantische ramp geworden dan wat ze had verwacht. Enkel het slapen was verschrikkelijk, de nachten waren lang en de minuten tikten bijzonder traag voorbij. En vannacht was weer zo'n nacht geweest, ze was niet wakker geworden op haar kamer, nee ze was ontwaakt buiten. Daar hadden de bewakers haar gevonden en terug naar haar kamer gebracht met de nodige dreiging in hun stem. Maar naast de nachten vond ze het hier nog meevallen ookal wou ze nog dolgraag uit deze instelling ... de stem in haar hoofd in ieder geval. Taylor zelf wist niet of het een goed idee was om hier weg te geraken, ontsnappen daar hing een redelijk zware straf aan vast en ze wist niet of ze die wel wou betalen. Het was een behoorlijk mooie dag, er was een blauwe hemel en de zon gaf iets van zijn beginnende warmte af. De sneeuw was gesmolten en de temperaturen lagen boven de vijf graden. Een aangenaam weertje om even buiten te gaan wandelen.

Taylor stak haar handen in haar zwarte halflange jas en liep de treden van het hoofdgebouw af. Buiten had ze nog nooit veel kunnen gaan, grotendeels vanwege het bijzonder slechte weer en vanwege de bewaking. Aangezien ze nieuw was moest ze nog enkele procedures doorgenomen worden. Maar vandaag stond niets op haar "drukbezette" agenda, hij was leeg. Met een blik van haar blauwe ogen over haar schouder naar het gebouw zocht ze zich een weg door de verschillende paadjes. Toen een raar soort gemekker haar oren bereikte keek ze wat verbaast op ... hadden ze hier dieren. Nieuwsgierig zoals ze was volgde ze het geluid tot ze op een klein boerderijtje kwam. 'You have to be kidding.' Sprak de stem al even verbaast als Taylor zelf in haar hoofd. De stem in haar hoofd had één van zijn betere daagjes, hij hield zijn mond voor zover hij dat kon en deed niet extreem lastig over sommige dingen. Taylor wandelde langzaam verder tot een grote haan haar pad versperde en er was geen dier waar Taylor een grote hekel aan had dan een haan. En als zeker als hij zich agressief opstelde, wat hier het geval was. Hij stoof naar haar schoenen pikte met wat rare geluidjes. Taylor stopte een klein gil uit, in een reflex gaf ze het dier een zachte schop en draaide zich half rennend om. Nuja, als er niemand in de weg stond. Ze botste tegen iemand op. 'Sorry!' Zei ze meteen met een blik naar de haan die rustig terug wegwandelde, ze zuchtte en keek de jongen/het meisje met een onschuldige glimlach aan. 'Zijn niet mijn favoriete dieren en mocht ik gezien hebben dat je hier stond was ik zeker wel rond gelopen.' Legde ze exuserend uit. Het laatste wat ze wou was vijanden ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitchel

Mitchel

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 21-02-12

Character sheet
Naam: Mitchel
Partner: tss come on what do you think about me!!
Reden van plaatsing: Manisch depressief, en soms woede aanvallen

BerichtOnderwerp: Re: Great ... A chicken. [Open]   Great ... A chicken. [Open] Emptydi feb 21, 2012 7:02 am

Mitchel stapte verder en verder. Hij had momenteel echt geen zin om weer opnieuw binnen verveeld te zitten niksen, dat was helemaal niks voor hem. Daarom was hij altijd blij geweest als zijn jongere broer bij hem was, samen deden ze altijd wat. Was het nu gewoon samen naar tv kijken of de hele wijk op stelten zetten, het was altijd plezanter met twee dan alleen. Wat zou hij toch zonder zijn broertje geweest zij, en nu is het zo dat hij zonder hem moet leren leven. Want kijk waar hij nu toch is beland in een van die stomme kliniek waar ze kinderen droppen voor een of andere aandoening als ze denken dat het niet meer te redden viel, zoals bij hem hallo!! er was niks mis met hem.
Het was gewoon niet fair, maarja net zoals hij zijn broer zo vaak vertelde het leven is nu gewoon weg niet eerlijk, leer daar mee leven en je red het weer voor een eindje. Maar nu moet Mitchel dat de heletijd tegen zichzelf zeggen en nu pas besefte hij dat dat makkelijker gezegt dan gedaan was. Hij zuchtte.
Op de een of andere manier was hij nu aan het stappen naar die mini boerderij wat verderop. Waarschijnlijk was het net als de kliniek niks te beleven viel. Mitchel zuchtte lichtjes waar er frustratie in te horen was. Toen hij eindelijk bij de boerderij kwam zag hoe een meisje werd aangevallen door een haan, ze schopte er toen tegen, en het verwonderde hem toen niet dat de haan nog kwader werd. Natuurlijk had hij niet gedacht dat hij zo dicht bij het meisje stond toen ze onverwacht gilde zich omdraaide en tegen hem opliep en uiteindelijk op de grond viel. 'Sorry! hoorde ze haar zeggen. 'Zijn niet mijn favoriete dieren en mocht ik gezien hebben dat je hier stond was ik zeker wel rond gelopen.' Een geamuseerde grijns kwam er op zijn gezicht tevoorschijnt, die juist zijn ogen niet bereikte."Maakt niet uit, ik ben niet degen die viel" sprak hij luchtig. Zonder er echt bij na te denken nam hij voorzichtig haar hand en trok haar zonder moeite weer recht. "Mitchel is de naam" sprak hij toen maar verder.
Momsen

Momsen

Character sheet
Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen

BerichtOnderwerp: Re: Great ... A chicken. [Open]   Great ... A chicken. [Open] Emptydi feb 21, 2012 7:17 am

Taylor kon zichzelf wel doodschieten om wat er net gebeurd was, kon ze dan echt nooit uitkijken. In haar hoofd lachte de stem zich een breuk en Taylor keek kort naar boven, niet dat ze de stem kon zien maar het was altijd een soort van reflex geweest. Ze richtte haar blauwe ogen naar de jongen die voor haar stond, waar ze was tegen gelopen. Ze was al heel blij dat hij niet ook was gevallen ... stel je voor. Zijn woorden deden haar even serieus kijken maar dan kon ze een glimlach toch niet onderdrukken. Nog een vreemde ontmoeting, zo had ze er hier al eentje gehad. S'nachts gaan slaapwandelen tot in de kelders waar ze Dante leerde kennen, dat was op haar tweede nacht. Niets leukers dan iemand leren kennen in je pyjama op een of andere griezelige plek. Deze ontmoeting met de verdomde haan paste zeker in dat lijstje. 'Ik wat liever niet gevallen ..' Ze zweeg even toen ze werd rechtgetrokken, ze gaf hem een dankbare glimlach. 'Maar ik kan de toekomst helaas niet voorstellen.' Zei ze wat geamuseerd.

Haar problemen zaten haar niet altijd even hard in de weg. De nachten waren moeilijk maar voor de rest was ze altijd behoorlijk vrolijk en sociaal, niet dat iedereen haar glimlach hier apprecieerde. Taylor keek naar haar kleren, hier en daar een beetje stro en stof, iets wat ze met haar beide handen meteen grondig wegveegde. Toen hij zich voorstelde keek ze weer op en glimlachte begroetend. 'Taylor.' Stelde ze zichzelf voor. Ze keek kort terug naar haar kleren en knikte vaag goedkeurend als ze zag dat ze terug in de oorspronkelijke staat waren. Toen stak ze haar handen weer in haar jaszakken en keek op naar Mitchel. 'Ben je nieuw?' Vroeg ze met een vage nieuwsgierigheid. 'Niet dat ik er veel kan van weten want ben hier zelf nog maar een week.' Ze glimlachte kort en richtte haar blik terug naar de haan die op enkele meters wat graantjes pikte. Dat hij maar uit te buurt bleef...
Mitchel

Mitchel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Great ... A chicken. [Open]   Great ... A chicken. [Open] Emptydi feb 21, 2012 7:42 am

Mitchel keek even terug naar de haan. Met nog steeds die vage grijns op zijn gezicht. Soms zijn dieren gewoon raar....Net als mensen natuurlijk, zoals zijn ouders die dachten dat ze hem hier naar toe brengen hem zou helpen. Wat dachten ze toch wel, hij mag hier zelfs nog niet eens weg. Natuurlijk gaat Mitchel dat wel eens proberen. Weg te geraken van deze saaie plek. Ja dat zou hij zeker wel eens moeten doen. Wat maakt het uit dat je word betrapt, het is altijd leuk om een adrenaline kick te krijgen, de angst te hebben om gesnapt te worden,altijd uit te kijken of er bewakers waren. 'Ik was liever niet gevallen ..' hoorde hij haar zeggen. Opnieuw grijnsde Mitchel, ja dat zou hij ook waarschijnlijk liever niet willen maar daar kun je nu ook weer niets aan doen en dat bevestigde ze ook 'Maar ik kan de toekomst helaas niet voorstellen.' Hij knikte even dat dat waar was. Was dat maar wel zo het leven zou vele simpeler zijn geweest. Maar ja dat was nu eenmaal niet meer het geval. 'Taylor.' stelde ze zich voor. Rustig keek Mitchel toe hoe ze haar kleren weer wat netter maakte. Niet dat het hem wat uitmaakte, kleren blijven kleren of ze nu vuil of netjes waren, wat maakte het toch uit.'Ben je nieuw? vroeg ze hem 'Niet dat ik er veel kan van weten want ben hier zelf nog maar een week.' Hij keek met zijn licht groene ogen in haar blauwe ogen, en zuchtte" Ja dat ben ik ja. En het was helemaal niet mijn idee om naar hier te komen" Mompelde hij nog steeds kwaad op zijn ouders" Wou maar dat ik hier weg kon komen" sprak hij schouder ophalend. Ja hij wou hier weg, maar je had maar een hele mini kansje om hier uit te kunnen ontsnappen. Hij weet dat hij zich er bij neer moet leggen dat hij hier niet meer weg kan maar zo simpel is dat nu ook weer niet." Wat heb je eigenlijk gedaan om die haan zo kwaad te krijgen" vroeg hij geamuseerd aan haar.
Momsen

Momsen

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Great ... A chicken. [Open]   Great ... A chicken. [Open] Emptydi feb 21, 2012 8:15 am

Wie wou hier nu niet weg. Iedereen dacht er wel eens aan, Taylor ook. Maar ze had al enkele positieve dingen meegemaakt die ze nooit eerder had meegemaakt. Jongeren die haar haar knikten, ze had hier geen vader waar ze zich zorgen om hoefde te maken. Er was niemand die haar een pak rammel verkocht of haar commentaar en commando's naar het hoofd gooiden. Dus voor de moment vond ze het hier goed ookal dacht de stem in haar hoofd daar anders over. Mocht het aan hem liggen dan was ze nu al over de één of andere muur aan het klauteren. 'Het was ook niet mijn idee om hier te komen.' Meldde ze. Ze schopte kort tegen een steentje en keek dan weer voor haar uit. De maatschappij, zei waren de schuldigen waarom ze hier zat. 'Maar kijk, we zitten hier allemaal ongewillig.' Ze stak haar handen in de lucht en draaide om haar as voor ze kort glimlachte. 'Dus we kunnen er maar beter het beste van maken.' Vervolgde ze met een bemoedigende glimlach.

Zijn vraag over de haan deed haar kort lachen. Ze wees naar het dier en dan naar zichzelf. 'Ik heb dat beest niets misdaan.' Verdedigde ze zichzelf meteen glimlachend. Ze haalde haar handen uit haar zakken en zette een stap naar voor en keek kort over haar schouder naar Mitchel. 'Volgens mij is hij gewoon enorm op zijn territorium en vrouwtjes daar gesteld.' Zei ze met en vinger uitgestoken naar de andere kippen die er rond liepen. Ze keek kort weer naar Mitchel en glimlachte dan wat uitdagend. 'En ik wed dat hij me weer zal aanvallen als ik die kant uit loop.' Zei ze met een wijzend blik naar het pad. Ze zette twee passen naar voor en weer kwam de haan afgestoven. Taylor liep snel terug tot ze schuin achter Mitchel stond. 'Wat heb ik je gezegd.' Vervolgde ze half trots over haar weinige dierenkennis ...
Mitchel

Mitchel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Great ... A chicken. [Open]   Great ... A chicken. [Open] Emptydi feb 21, 2012 8:32 am

Mitchel mocht haar wel, je zou nu niet direct zeggen dat er iets niet klopte bij haar, maar ja zijn vrienden hadden dat ook gedacht over hem en kijk hij is hier toch. Mitchel kon het helemaal niets schelen als er een vriend van hem een rare aandoening of zo had, het bleef zijn vriend. Hier heeft iedereen wel iets. hij was op de ene moment down en op het ander moment super happy op de een of andere manier, trouwens dat is toch niet zo erg dat je je bloed eigen zoon naar zo'n kliniek moet sturen. Toch is het bij hem wel gebeurd. En het afscheid was zo vlug gebeurd dat hij maar amper iets had kunnen zeggen tegen zijn broer wat Mitchel echt heel erg jammer vond. Toen ze zei dat ook zij hier nu ook niet echt naar toe wilde wist Mitchel dat hij niet zo down over zichzelf moest doen dus ademde hij nog eens diep adem en keek haar toen weer op zijn rustige relaxede manier 'Maar kijk, we zitten hier allemaal ongewillig.' hoorde hij haar zeggen. Ja hij was niet de enige dat wist hij ook wel maar toch voelde het zo wel aan. Helemaal alleen zijn op de wereld. Daar was er nu ook weer niets aan te doen.'Ik heb dat beest niets misdaan.' verdedigde ze snel zichzelf waardoor Mitchel toch wel even geamuseerd luidop lachte."Dat geloof ik maar al te graag" kon hij nog zeggen toen hij zich moest inhouden om niet opnieuw in lachen uit te barsteN. Toen ze een stapt dichter bij de haan zette keek hij haar na. 'Volgens mij is hij gewoon enorm op zijn territorium en vrouwtjes daar gesteld.' Hij kon het niet laten en lachte rustig. Ja waarschijnlijk was dat wel zo, maar je weet maar nooit met beesten. Even keek ze hem aan en lachte uitdagend'En ik wed dat hij me weer zal aanvallen als ik die kant uit loop.' Ze had wel lef moest Mitchel toegeven, ze werd nog niet zo lang geleden aan gevallen door die haan en opnieuw waagde ze het erop, ja dat deed ze zeker, merkte hij toen Mitchel zag dat ze nog een stap dichter bij zette. Toen de haan weer aanviel rende ze snel weer achter hem, ondertussen was Mitchel in het lachen geschoten, deze keer bereikte de lach duidelijk zijn ogen. 'Wat heb ik je gezegd.' Het was gewoon ongelooflijk grappig, en dat deed deugd. Het voelde goed om weer te kunnen lachen. "Ja zeg dat ....wel" Sprak hij nog maar half uit het lachen zorgde ervoor dat hij niet meer zo goed kon spreken. Hij kreeg al zelfs pijn aan zijn buik van het lachen. Even keek hij wat verder dan de haan en zag een bankje staan. Zonder er echt over na te denken passeerde hij met rustige maar toch grootte passen de haan die eerst zou hebben aangevallen maar Mitchel liet zich niet doen. Hij dicht gewoont bij zo'n kinder boerderij waar hij zijn broer altijd naar toe had gebracht toen hij nog jonger was dan dat hij nu was. Daarom heeft Mitchel ook geleerd met dieren om te gaan en vooral met mannelijke beesten waarbij je moest laten zien dat je de baas was."Kom je ook " vroeg Mitchel toen hij op het bankje was gaan zitten en naast hem lichtjes op de bank sloeg om te zeggen dat ze mocht komen"Pas wel op voor de haan meisie" Sprak hij luchtig met een groote en uitdagende grijns op zijn gezicht.
Momsen

Momsen

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Great ... A chicken. [Open]   Great ... A chicken. [Open] Emptydi feb 21, 2012 9:01 am

Taylor bleef korte tijd naar de haan kijken die nu weer naar zijn kipjes trippelde. Het was een prachtig dier, hij had wat zwarte en witte veren en was gigantisch. Niet het soort dan rechtstreeks naar je gezicht zou kunnen opvliegen, daar was hij nou net te zwaar voor. Wel een geruststelling voor Taylor, ze wou liever niet dat die haan haar lange blonde haar aan reepjes zou trekken. Mitchel had in deze hele scene duidelijk zijn lol en ze was wel blij. Ze bracht andere graag aan het lachen, ze gaf andere gewoon graag een goed gevoel. Ze was hier vorige week ook nieuw en dat had Andrew haar ook opgevangen en wat wegwijs gemaakt. Ze glimlachte automatisch als ze zijn gezicht voor haar geest haalde. Zo was Taylor nou eenmaal, lekker positief ingesteld terwijl de stem in haar hoofd meestal negatief was ingesteld maar vandaag niet. Vandaag was hij stil en stemde met alles in en hield voor de rest zijn mond.

Toen ze de haan opnieuw had uitgedaagd begon Mitchel ongelofelijk hard te lachen. Het was een aanstekelijke lach en Taylor deed zowieso mee. Ze sloeg haar handen voor haar ogen en lachtte luid, er kwamen zelf tranen van in haar ogen. Met haar vinger veegde ze die weg en keek kort op naar Mitchel en dan terug naar de haan. Als hij naar een bankje loopt rakelings langs het dier kijkt ze aandachtig toe. Tuurlijk hij was een jongen, groter en met een wat meer dominantere uitstraling. Het beest zou hem niets doen en dat was ook zo. Kom je ook vroeg hij vanaf het bankje. Taylor stak een beschuldigende vinger op naar hem maar grinnikte dan kort voor ze terug naar de haan keek. Zijn waarschuwing gaf haar een korte grijns. 'Bedankt voor de waarschuwing.' Riep ze terug. Ze wachtte het perfecte moment af, het moment dat de haan begon te pikken van het graan. Ze zette het op een loopje richting het bankje waar Mitchel al zat, het dier draaide zich om en kwam weer haar richting uit. Taylor was gelukkig sneller, ze sprong op het bankje en glimlachte zelfvoldaan waarna ze Mitchel aankeek. 'Durf niet te lachen.' Zei ze met een vals waarschuwende toon. Ze wachtte tot het dier weg was en sprong terug van het bankje en nam naast hem plaats ...
Mitchel

Mitchel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Great ... A chicken. [Open]   Great ... A chicken. [Open] Emptywo feb 22, 2012 2:11 am

Mitchel keek lichtjes gefacineeerd toe toen ze weer naar de haan keek en geduldig afwachtte. Hij streek even langzaam met zijn hand nonchalant door zijn ravenzwarte haren en keek relaxed toe hoe ze nog steeds geduldig zat te wachten.'Bedankt voor de waarschuwing.' hoorde hij haar zeggen, waardoor er opnieuw een geamuseerde grijns op zijn gezicht tevoorschijnt kwam. Mitchel gaf lichtjes toe dat hij blij was dat hij Taylor was tegen gekomen, een gesprek deed hem altijd goed, het zorgde ervoor dat hij niet meer aan zijn jongere broer dacht. Mitchel wist dat hij toch op de een of andere manier contact zou moeten zoeken met zijn broertje dat had hij nu eenmaal beloofd, maar ja dat is makkelijker gezegt dan gedaan schijnt het. De bewakers houden je dan ook strak in de gaten, wat best wel irritant kon zijn als je iets wou doen dat eigenlijk helemaal niet mocht. Mitchel was ook van plan om alle plekjes hier in Disturbia de bezoeken behalve....de begraafplaats, er lag daar namenlijk familie van hem. Iemand die ervoor had gezorgt dat er ruzie was ontstaan in de familie. Het was echt super erg dat zijn ouders naar juist de enige plek hebben gestuurd waar die man lag begraven, echt ongelooflijk.
Mitchel dwong zijn gedachten weg toen hij de beweging van Taylor had opgemerkt met een grote grijns op zijn gezicht keek hij toe hoe Taylor richting hem rende toen de haan even niet keek, maar zoals verwacht hoorde de haan dat wel en zat hij haar achterna. Hij keek naar boven toen ze op het bankje was gesprongen en pas eraf ging toen de haan weer weg ging naar zijn vrouwtjes. Juist toen Mitchel wou lagen zei ze 'Durf niet te lachen.' dus probeerde hij de lach in te houden. Het was moeilijker dan gedacht dus het lukte maar half, maar dat was beter dan het niet meer te kunnen inhouden" Ik zou het niet eens durven" Sprak hij moeizaam nog steeds zich inhoudent."slim bedacht trouwens, en please zeg me toch niet dat iedere mannetjes beest zo tegen je doet, dan ga ik echt medelijden krijgen" grijnsde hij vriendelijk terwijl hij weer door zijn haren streek wat hij nu zijn haren scheef lagen wel vaker deed. Oke ze hadden altijd zo gelegen maar toch op het ene moment was Mitchel begonnen met zijn vinger door zijn haar te strijken. Hij had zelf geen enkel idee waarom dat hij dat oppeens is mee begonnen.
Momsen

Momsen

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Great ... A chicken. [Open]   Great ... A chicken. [Open] Emptywo feb 22, 2012 2:23 am

Taylor keek toe hoe lastig Mitchel het had om niet te gaan lachen. Ze glimlachte even en gaf hem een kort klopje op zijn schouder voor ze ging zitten. 'Je zou wel durven, ik zie het.' Zei ze met een wijzende vinger naar zijn glimlach. Nouja, ze vond het helemaal niet erg. Het leek wel eeuwen geleden toen ze voor het laatst had gelachen om zoiets dom. En dan nog gemeend lachen want je kon lachen maar dan geforceerd. Vroeger had Taylor nooit veel gelachen, bracht haar in soms heel depressieve sferen. Zijn vraag deed haar kort opzij kijken in zijn groene ogen voor ze weer bedenkelijk naar de kippen keek. 'Ik denk het niet.' Ze zweeg en keek weg naar de geiten en de shetlandpony. Die was wel schattig, met zijn fluffy haar en dikke buik. 'Ik heb het gewoon niet zo voor kippen. Ik ben zeker dat hij dat gevoeld heeft.' Zei ze met een kwade blik op de haan die haar stond aan te kijken. 'Eet door.' Riep ze hem toe. Ze glimlachte kort en keek even opzij naar Mitchel.

'Ik wist zelf niet dat hier dieren rondliepen, ben nog niet zoveel buiten geweest door dat weer.' Ze richtte haar blauwe ogen naar de hemel en sloot ze even. Ze concentreerde zich enkele tellen op de warmte van de zon voor ze weer opzij keek naar Mitchel. 'En trouwens, ik wil geen medelijden.' Ze knipoogde kort en wees naar de dieren. 'Als ze me allemaal niet leuk vinden is dat hun probleem. Je mag me medelijden geven als niemand anders me ziet staan.' Grapte ze kort. Ze nam een lok van haar blonde haar en winde het rond haar vinger terwijl haar ogen op de omgeving blijven rusten. 'Veel leuker hier dan binnen.' Mompelde ze dan toen ze merkte hoe stil en rustig het er was ...
Mitchel

Mitchel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Great ... A chicken. [Open]   Great ... A chicken. [Open] Emptywo feb 22, 2012 3:39 am

'Je zou wel durven, ik zie het.' zei ze en hem een licht klapje had, al schuddent probeerde hij zijn lach weg te krijgen, maar simpel kon je dat nu ook weer niet echt noemen. Waarschijnlijk was het alleen maar de haan die haar niet mocht, maar je weet maar nooit trouwens hij was haar gewoon een beetje aan het plagen. Hij weet omdat hij nieuw is dat hij zich inhou en zich zoveel mogelijk afzijdig te houden, maar hem kennende gaat dat snel weer voorbij zijn en word hij weer helemaal zichzelf. Ja dat zal zeker zo weer gaan. Maar nu houd hij zich nog kalm, ookal zou dat niet lang meer duren dus hij moest er nog maar van genieten toch?. 'Ik denk het niet.' sprak ze terwijl hij haar blik volgde en die dus liet rusten op de pony.
Een stille zucht ontsnapte uit zijn keel. 'En trouwens, ik wil geen medelijden.' zei ze en gaf een knipoog waardoor hij weer geamuseerd grijnsde, "maak je daar maar geen zorgen over" lachte hij rustig. 'Als ze me allemaal niet leuk vinden is dat hun probleem. Je mag me medelijden geven als niemand anders me ziet staan.' vervolgde ze. Even speelde hij dat kleine scenetje terug af." Ok dat zal ik onthouden Taylor" grapte hij. Even sloot hij zijn ogen en voelde alleen maar de wind tegen zijn huid beukte. 'Veel leuker hier dan binnen.' mompelde ze.
Hij knikte instemmend ja dat vond hij ook." Ja, daarom kom ik hier het liefst, kan ik tot mezelf komen" sprak hij instemmend. Het was ook zo, hier komt hij als het hem even teveel werd of zijn kamer, daar gaat hij ook wel nog naar toe."Weet je wat laten we het testen bij de andere dieren"grijnsde hij "Durf je het weer langs de haan of moet ik je naar daar dragen" grapte hij nu en keek even peizend naar de pony. Het leek wel één en al dons heeft dat dier het dan niet te warm als de zon schijnt? Uiteindelijk gleden zijn groene ogen naar de haan. hij begreep het beestje wel, wat zouden die vrouwtjes toch zonder de haan moeten, bedacht hij geamuseerd bij zich zelf.
Momsen

Momsen

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Great ... A chicken. [Open]   Great ... A chicken. [Open] Emptywo feb 22, 2012 4:02 am

Taylor zag hoe Mitchel duidelijk zijn lol had in haar gezeldschap maar dat vond ze helemaal niet erg. Ze had zelf ook haar lol in zijn gezeldschap. Het feit dat hij buiten was om tot zichzelf te komen deed Taylor kort instemmend knikken, ze snapte het volledig. Vroeger ging ze altijd naar het park om weg te zijn van haar problemen. Hier zou ze nooit echt "weg" zijn maar buiten zijn zoals nu gaf zeker de rust die ze nodig had. 'Tot er iemand tegen je aanloopt.' Merkte ze grappend op. Ze sloeg haar hoofd achterover en staarde even in de blauwe hemel voor ze opzij keek naar Mitchel. Hij daagde haar gewoon uit om de andere dieren te testen. Er kwam een sluwe glimlach op haar lippen en ze sprong recht. 'Ik durf langs die haan, mijn schoenen zijn dik genoeg.' Ze knipoogde en liep hem voor, behoorlijk snel want ze wou nu ook weer niet dat haar schoenen helemaal kapot zouden zijn. 'Komaan haantje!' Riep ze Mitchel plagend toe voor ze in haar eentje verder wandelde naar de pony ...
[Sorry kort, I Know maar kmoet sebiet weg]
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Great ... A chicken. [Open]   Great ... A chicken. [Open] Empty

Great ... A chicken. [Open]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kaas [open]
» Being alone again. [OPEN]
»  pa-lum-pa-lum-pa-lum-pa // open
» One way or another. << OPEN >>
» Slaapwoedeaanval? (open)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum