Character sheet Naam: Tom Hanson Partner: nah Reden van plaatsing: Narcisme
Onderwerp: Re: Kletshoek ma maa 19, 2012 7:26 am
Please iemand post bij mijn topic. ike dood gaan van inspi
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek ma maa 19, 2012 7:27 am
ruilen bij mij is er een gebrek
Tom
Aantal berichten : 19 Registratiedatum : 15-03-12
Onderwerp: Re: Kletshoek ma maa 19, 2012 7:31 am
uuhm laat maar x)
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma maa 19, 2012 7:34 am
Fanta schreef:
@Gregory: Speelde jij toevallig op Starshine Academy Tomari? x)
Die zit daar niet. x3
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek ma maa 19, 2012 8:47 am
Aah, dan is hij niet diegene die ik zoek ;D
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Kletshoek di maa 20, 2012 5:20 am
onee donderdag beginnen mijn examen NOO o.O en fanta speel jij dus ook op Starshine Academy ^o^
Fanta
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek di maa 20, 2012 5:24 am
Ja ^-^ Wie ben jij daar?
Mikaela
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Kletshoek di maa 20, 2012 5:27 am
Fanta schreef:
Ja ^-^ Wie ben jij daar?
tsukimiya zit ik het meest en vladimir is nog maar een nieuwtje en jij??
en Arnie ja ik ben iemand die nogal snel iets beu komen, sport, prentjes, lezen ect. maar om te bewijzen dat ik het dit keer meen heb ik faceclaim gedaan tevreden darling Xd, en vergeet ons schattige topic niet o en tom zal kijken of ik kan reageren(als ik het niet vergeet *.*)
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek di maa 20, 2012 7:37 am
Converse, Soul und Alexis
Arnoud
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek wo maa 21, 2012 8:56 am
Mikaela schreef:
Fanta schreef:
Ja ^-^ Wie ben jij daar?
en Arnie ja ik ben iemand die nogal snel iets beu komen, sport, prentjes, lezen ect. maar om te bewijzen dat ik het dit keer meen heb ik faceclaim gedaan tevreden darling Xd, en vergeet ons schattige topic niet o en tom zal kijken of ik kan reageren(als ik het niet vergeet *.*)
Maar ik weet niks om te ontsnappen en wil me ook niet overgeven. Me hersen draaien overuren
(aah klote word. wil je nl spellingscontrole pakt hij engels. Wil je engels pakt hij nl)
Mikaela
Onderwerp: Re: Kletshoek do maa 22, 2012 5:32 am
Arnoud schreef:
Mikaela schreef:
Fanta schreef:
Ja ^-^ Wie ben jij daar?
Maar ik weet niks om te ontsnappen en wil me ook niet overgeven. Me hersen draaien overuren
(aah klote word. wil je nl spellingscontrole pakt hij engels. Wil je engels pakt hij nl)
lieve jongen toch geef het toch op je verliest van de lieve Mikaela ^o^ pff mijn hersens ook want heb examen T.T
Korn
Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Onderwerp: Re: Kletshoek vr maa 23, 2012 11:03 am
Examens? Nu al?
Mikaela
Onderwerp: Re: Kletshoek vr maa 23, 2012 9:49 pm
Korn schreef:
Examens? Nu al?
yep jammer genoeg wel ja. Toch in België Xd maar woensdag zijn ze al gedaan en dan is het bijna eindelijk paasvakantie
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr maa 23, 2012 10:21 pm
Ik ben maandag al gedaan, dan dinsdag lekker naar de paarden, woensdag naar een vriendin met nog 2 anderen, en donderdag naar school, aardrijkskunde excursie en project, en dan nog vrijdag een halve dag school, sponsor fietstocht.
Mikaela
Onderwerp: Re: Kletshoek vr maa 23, 2012 10:27 pm
Declan schreef:
Ik ben maandag al gedaan, dan dinsdag lekker naar de paarden, woensdag naar een vriendin met nog 2 anderen, en donderdag naar school, aardrijkskunde excursie en project, en dan nog vrijdag een halve dag school, sponsor fietstocht.
drukke week zo te zien Xd ik heb alleen de vrijdag dan nog maar een uurtje school (denk ik)
Declan
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek za maa 24, 2012 12:35 am
Ach ja, het meeste is leuk, behalve donderdag, en vrijdag een beetje maar die twee dagen maken we het gewoon leuk, ik heb een geweldige klas.
Mikaela
Onderwerp: Re: Kletshoek za maa 24, 2012 4:56 am
Declan schreef:
Ach ja, het meeste is leuk, behalve donderdag, en vrijdag een beetje maar die twee dagen maken we het gewoon leuk, ik heb een geweldige klas.
ahja de mijne is meestal ook leuk Xd
Arnoud
Onderwerp: Re: Kletshoek za maa 24, 2012 6:58 am
don't talk about exams
Ik had een 3 voor rekenen
Maar ja dat was ook het landelijk gemiddelde
Korn
Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Onderwerp: Re: Kletshoek za maa 24, 2012 10:07 pm
Mikaela schreef:
Korn schreef:
Examens? Nu al?
yep jammer genoeg wel ja. Toch in België Xd maar woensdag zijn ze al gedaan en dan is het bijna eindelijk paasvakantie
O, maar geen eindexamens?
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek ma maa 26, 2012 9:30 am
Ik ben superslilm. Me avabij me verkeerde account geupload..
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek di maa 27, 2012 6:16 am
Het wordt nogal inactief hier, dat mag niet! Ik lieft deze site! Super very much!
Character sheet Naam: Gregory House Partner: Forever alone Reden van plaatsing: Guard
Onderwerp: Re: Kletshoek do maa 29, 2012 10:36 pm
:C Ja inderdaadjes. Ik ben ook super inactief nu, heel slecht van me natuurlijk. Maar loop nog steeds achter met schoolwerk. Kutzooi.
Mikaela
Onderwerp: Re: Kletshoek za maa 31, 2012 2:34 am
Het is hier dus ferm verstild o.O
Tom
Aantal berichten : 19 Registratiedatum : 15-03-12
Onderwerp: Re: Kletshoek za maa 31, 2012 3:27 am
Ik heb eindelijk weer gepost. Het spijt me mikeala voor de late reactie
Mikaela