Character sheet Naam: Tom Hanson Partner: nah Reden van plaatsing: Narcisme
Onderwerp: Re: Kletshoek za maa 31, 2012 6:14 am
Ik wil misschien een snakebite laten zetten trilled..
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr aug 10, 2012 6:06 am
Ik wil Matt hier ook maken. Maar dan erger.
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek vr aug 10, 2012 6:09 am
Juist.. je weet dat deze site al zo goed als dood is, hea? .___.
Mica
Aantal berichten : 32 Registratiedatum : 27-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : De mooiste doos die er te krijgen is!
Character sheet Naam: Mica Graines Partner: You tell me... Reden van plaatsing: Confabulatie
Onderwerp: Re: Kletshoek vr aug 10, 2012 6:09 am
En hoe erg is erger?
(En daar gaat mijn voornemen om niet met Mica in de kletshoek of elk ander off-topic iets te posten)
Declan
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr aug 10, 2012 6:24 am
Ja.. Maar ik lieft Disturbia..
Heel erg.
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek vr aug 10, 2012 6:25 am
Daar heb ik anders de afgelopen tijd niets van gemerkt o___o.
Bovendien was er niemand om het actief te houden c:
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek vr aug 10, 2012 6:29 am
Disturbia is liefbaar. It's not to deny. En ja, ik ben ook erg inactief geweest. :c
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek za aug 11, 2012 4:18 am
Hey vriendjes Illuna leeft nog (: Ik ga binnekort nog eens posten (; AND OMG MICA YOU'RE MAX HEYLER ;o
Mica
Aantal berichten : 32 Registratiedatum : 27-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : De mooiste doos die er te krijgen is!
Character sheet Naam: Mica Graines Partner: You tell me... Reden van plaatsing: Confabulatie
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek za aug 11, 2012 4:24 am
Ik hou van max (: en gewoon van ymas welke bands luister je nog meer ?
Mica
Onderwerp: Re: Kletshoek za aug 11, 2012 4:26 am
Van alles wel, eigenlijk zo ongeveer alle muzieksoorten (okee, bijna alle xD) Maar ik moet bekennen dat een meisje hier op eht forum me da avatar stuurde en ontzettend fan is/was van die band. Door haar ben ik ook gaan luisteren (A)
Onderwerp: Re: Kletshoek za aug 11, 2012 4:30 am
Haha ok bij mij is ongeveer hetzelfde gebeurd (: wie was het ?
Mica
Onderwerp: Re: Kletshoek za aug 11, 2012 4:33 am
Bij mij ook ze is nu een heel goede vriendin van mij geworden (: Heb je toevallig tumblr ?
Mica
Onderwerp: Re: Kletshoek za aug 11, 2012 4:35 am
Wat leuk! Heb ik wel, heb alleen geen idee wat mijn Tumblr is... Ooit aangemaakt, maar compleet vergeten :$
Character sheet Naam: Leah Torres Partner: Sweet, sweet love. If there was only a girl out there... If there was only someone that I could love. If there was only someone who could love me. Is it possible? Reden van plaatsing: Doet aan zelfverminking, heeft een vorm van anorexia, is extreem agressief, valt haar moeder regelmatig aan en heeft borderline.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo aug 15, 2012 11:08 am
Hmpfoef.
Ik probeerde het op te porren, maar mensjes reageerden niet op de topics. :'3
Nja, ik hoop dat Disturbia nog vet actief word enzo, het ziet er te goed uit om te laten verwateren. ;3
Mica
Onderwerp: Re: Kletshoek wo aug 15, 2012 9:09 pm
Ik kan kijken of ik kan reageren, maar de kans bestaad dat dat pas over twee weken gebeurt, dus ik denk niet datje daar wat aan hebt...