Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 6:42 am
@Nina And Aimee;
THANK YOU <3
@Avelyn; Als ik, de vreetzak, het kan, kan jij het ook Gewoon een kwestie van zelfdiscipline.
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 6:49 am
Matt schreef:
@Nina And Aimee;
THANK YOU <3
@Avelyn; Als ik, de vreetzak, het kan, kan jij het ook Gewoon een kwestie van zelfdiscipline.
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 6:50 am
@Arnoud; Nee, want eigenlijk komt de honger pas echt erg opzetten als je beseft dat je over 10 minuten mag eten. En dat had ik heel vaak. Maar je moet eerst een zoet drankje met melk, dadels en gedroogde abrikozen drinken. Als je iets zoets drinkt op een lege maag dan 'verzacht' dat een beetje
Arnoud
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 6:55 am
ah, heb daar totaal geen verstand van. Ik kan zo wat alles eten wat ik wil en ik kom niet aan. Dus let er ook niet zo op.
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 6:57 am
Ik ook, ik eet gelijk (soms) enorm veel chocolade ... hmmm ... en ik kom geen kilo bij. het nadeel is dan wel, zoals nu, als ik ziek ben dat ik veel te snel vermager. -_-
Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 6:58 am
Enyaa, ik had op Facebook ook al gezegd maar toch: Happy b'day! Maak er een leuk avondje van. <3
Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:01 am
Jongens, jullie hebben echt geen problemen in vergelijking met mij. T__T Ik mag geen 5 boterhammen met choco eten of ik ben al 1kg bij. Echt k*t.
Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:02 am
Nooit verwacht dat ik Eclipse zo mooi zou vinden. <3
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:03 am
Autumn schreef:
Nooit verwacht dat ik Eclipse zo mooi zou vinden. <3
Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:08 am
Het is echt erg .. Je eet één boterham met vlees of iets en je hebt gelijk genoeg. Je eet 1 boterham met choco en je zou er 10 opeten
ROTLEVEN DAT JE ZO KUNT HEBBEN. Nou ja, optimistisch blijven XD
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:10 am
@Avelyn; Nee die klopt niet bij mij . Als ik eet gaan alle remmen los :$
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:10 am
Whaha, ik ken dat scenario. >3
Korn
Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:11 am
American pie ftw.
Arnoud
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:13 am
Korn schreef:
American pie ftw.
???
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:14 am
Lolz? :'D
Maar ik het herken het wel En dat terwijl broers elke dag IceTea literfles en chips aten zonder bij te komen O.o" Dat was like, NOOO :C
:'D Niaex! Moet posten op hem, met zijn leugen xD
Ethan Bewaker
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:14 am
OMFG, OMFG, OMFG, OMFG, THE WOMAN IN BLACK VALT AL TE DOWNLOADEN! OMFG, OMFG, OMFG!!!! Me so curious.. Dus geen bioscoop, maar zo meteen in iets mindere kwaliteit bekijken!
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:15 am
@Korn; ok ? hahaha
Ik eet taart <3
Mitchel
Aantal berichten : 16 Registratiedatum : 21-02-12
Character sheet Naam: Mitchel Partner: tss come on what do you think about me!! Reden van plaatsing: Manisch depressief, en soms woede aanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:16 am
IK HEB OOK VAKANTIE
@Nina; En je moet nog bij schatje Oliver posten
Mitchel
Aantal berichten : 16 Registratiedatum : 21-02-12
Character sheet Naam: Mitchel Partner: tss come on what do you think about me!! Reden van plaatsing: Manisch depressief, en soms woede aanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek di feb 21, 2012 7:17 am
join lekker the club Xd jammer genoeg is het maar een week T.T
Ik verveel me opeens ..
By the way, iemand al opgevallen dat er zoveel gebruikers online zijn? O.o
Korn
Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Menen jullie nou serieus dat jullie niet weten wat American Pie is? :p