Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr dec 28, 2012 9:39 am
Faye schreef:
www.attackofthecute.com
ik ben verslaafd
oooooooooohhhhhhhhhhwwwwwwwwwwwww
Sean
Aantal berichten : 27 Registratiedatum : 24-12-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Sean O'Donnell Partner: Forget them other boys, baby. Forget them other guys. Reden van plaatsing: Pyromaan
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr dec 28, 2012 9:46 am
Pretty Little Liars that's wrong
Caine
Aantal berichten : 69 Registratiedatum : 27-12-12
Character sheet Naam: Caine Miller Partner: You knew I was trouble when I walked in, so shame on you. Reden van plaatsing: Een combinatie van Machiavellisme en Narcistische persoonlijkheidsstoornis, beide gepaard met een lichte vorm van sadisme.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr dec 28, 2012 9:48 am
Ohhh, ik moet die ook nog zien
Sean
Character sheet Naam: Sean O'Donnell Partner: Forget them other boys, baby. Forget them other guys. Reden van plaatsing: Pyromaan
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr dec 28, 2012 9:58 am
Wat je ook doet, ga epi 13 van seizoen 3 niet kijken, really don't do it
Caine
Character sheet Naam: Caine Miller Partner: You knew I was trouble when I walked in, so shame on you. Reden van plaatsing: Een combinatie van Machiavellisme en Narcistische persoonlijkheidsstoornis, beide gepaard met een lichte vorm van sadisme.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr dec 28, 2012 10:05 am
Daar zit ik denk ik nog niet. Ik denk dat ik wel zal moeten, ik wil weten waarom niet.. Mijn zus zit me te pesten door de hele tijd te zeggen dat Ezra A is.
Lullaby
Aantal berichten : 68 Registratiedatum : 22-06-12
Character sheet Naam: Lullaby Locomaze Partner: OH MY GOD, KNIFE, I LOVE U SO MUCH. Reden van plaatsing: UNKNOWN, SHITWHORE.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr dec 28, 2012 10:12 am
IEMAND GEÏNTERESSEERD IN POKÉMON RPG? EENMAAL. ANDERMAAL?
Sean
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr dec 28, 2012 10:19 am
Ezra for sure as hell isn't A, believe me
Elena
Aantal berichten : 75 Registratiedatum : 03-03-12
Character sheet Naam: Elena Jones Partner: Tell me, you Love me Reden van plaatsing: Vermijdende persoonlijkheidsstoornis
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr dec 28, 2012 10:21 am
Sean schreef:
maar wie dan wel ??? xD
Cian
Aantal berichten : 104 Registratiedatum : 25-12-12
Character sheet Naam: Cian O'Carroll Partner: I have to find you, tell you I need you. Reden van plaatsing: Anxiety & Depression
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr dec 28, 2012 10:27 am
Sean schreef:
NOWAY.
Ik weet het eigenlijk al. Ik spoil mezelf met alles
Caine
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr dec 28, 2012 10:29 am
Ik wil het ook weten, maar toch niet, want dan ben ik teleurgesteld.
Sean
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr dec 28, 2012 10:47 am
Character sheet Naam: Killian Gold. Partner: Love is weakness. Reden van plaatsing: Agressie (?) | Deal-Obsessie | etc.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr dec 28, 2012 4:14 pm
Ga dan slapen. o.o Dat ga ik ook maar 'ns doen xx.
Caine
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr dec 28, 2012 9:42 pm
Ik wil het tweede boek van Gone. :/
Mica
Aantal berichten : 32 Registratiedatum : 27-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : De mooiste doos die er te krijgen is!
Character sheet Naam: Mica Graines Partner: You tell me... Reden van plaatsing: Confabulatie
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr dec 28, 2012 9:56 pm
Goneee!!! (: Het tweede boek is awesome (A)
Caine
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr dec 28, 2012 10:39 pm
Ja, maar ik wil hem kopen, dus dat moet even wachten. Het eerste boek heb ik met kerst gekregen, ik zou hem in één dag uit kunnen hebben, maar mama pakte het af omdat ik te veel zat te lezen, dus toen was het in twee dagen uit.
Nu lees ik inwijding maar voor de tweede keer zodat ikdaarna opstand kan lezen.
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr dec 28, 2012 11:02 pm
Die serie staat ook op men verlanglijst!
Mica
Aantal berichten : 32 Registratiedatum : 27-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : De mooiste doos die er te krijgen is!
Character sheet Naam: Mica Graines Partner: You tell me... Reden van plaatsing: Confabulatie
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr dec 28, 2012 11:06 pm
Die moet ik ook nog lezen (Eigenlijk moet/wil ik nog heel veel lezen xD)
Momsen
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za dec 29, 2012 12:04 am
Bored! Misschien even in overweging nemen om nog een char aan te maken.
Character sheet Naam: Killian Gold. Partner: Love is weakness. Reden van plaatsing: Agressie (?) | Deal-Obsessie | etc.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za dec 29, 2012 12:52 am
Ik krijg vandaag 20 euro PSN kaart (Assassin's Creed 3: ik moet en zal de redcoat hebben) + Prototype 2. Ik weet niet eens waarom ik Prototype 2 wil. Ik kan niet tegen games met monsters die me laten schrikken. Of alle niet-menselijke wezens. Dus koop ik Infamous&Prototype /fucklogic. Oja, en bij AC3 sterf ik ook steeds als er wolven, beren of andere monsterlike beesten komen. :c
Momsen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za dec 29, 2012 12:58 am
Men vader speelt da ook, ik vind het enkel cool om naar te kijken zonder dat ik dat Playstation bakske in men handen heb. =P
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za dec 29, 2012 1:08 am
Haha, ik vind het echt mooi. Ik ga 'm denk ik op Hard uitspelen. Ik ben een redelijk slechte gamer, dus zo doe ik nogal lang over mn spel.
https://www.youtube.com/watch?v=Rss9T7lu27k Must love Tobuscus.
Lullaby
Aantal berichten : 68 Registratiedatum : 22-06-12
Character sheet Naam: Lullaby Locomaze Partner: OH MY GOD, KNIFE, I LOVE U SO MUCH. Reden van plaatsing: UNKNOWN, SHITWHORE.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za dec 29, 2012 6:52 am
Don't wanna kiss, don't wanna touch, just smoke my cigarette and hush. ~ <3
Alejandro, Alejandro.
CHERRY CHERRY BOOM BOOM! ♥
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za dec 29, 2012 8:09 am
Ik ga Dante misschien toch maar actief maken, na oude topic's terug te hebben gelezen kan ik de verleiding niet meer weerstaan...
Ga het alleen wel bij Dante houden, sorry voor de mensen die hoopte dat Dawn terug zou komen. Miss na mijn examens, maar dat zien we dan wel weer (a) Of als ik de verleiding niet langer kan weerstaan, tenslotte wou ik Dante eigenlijk ook niet tot leven wekken