Aantal berichten : 78 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 31
Character sheet Naam: Faye Vesper Carter Partner: - Reden van plaatsing: ADD, pyromanie, pathalogisch leugenaar en dissociatieve amnesia.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 7:17 am
de hele middag spice girls geluisterd tihihi
Caine
Aantal berichten : 69 Registratiedatum : 27-12-12
Character sheet Naam: Caine Miller Partner: You knew I was trouble when I walked in, so shame on you. Reden van plaatsing: Een combinatie van Machiavellisme en Narcistische persoonlijkheidsstoornis, beide gepaard met een lichte vorm van sadisme.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 9:15 am
En ik zal maar eens proberen te posten
Cian
Aantal berichten : 104 Registratiedatum : 25-12-12
Character sheet Naam: Cian O'Carroll Partner: I have to find you, tell you I need you. Reden van plaatsing: Anxiety & Depression
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 10:24 am
Ik spam gewoon de boel onder met rpg mensen in een groepschat c:
Nog mensen hier wakker want ik ga dus forever alone boven moeten gaan 'slapen' terwijl ik like veel te hyper ben yeah :c
Yin
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 03-01-13
Character sheet Naam: Tae Yin Yeon Partner: It's more difficult then black and white... Reden van plaatsing: Dubbele persoonlijkheids stoornis, sadisme
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 10:27 am
Hello mensen... Twee vraagjes : ~#1 Is er hier iemand die setjes of iets dergelijks kan&wil maken, voor mij dus xD? ~#2 Is er hier iemand die een topicje met Yinnie wil? c:
Caine
Character sheet Naam: Caine Miller Partner: You knew I was trouble when I walked in, so shame on you. Reden van plaatsing: Een combinatie van Machiavellisme en Narcistische persoonlijkheidsstoornis, beide gepaard met een lichte vorm van sadisme.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 10:27 am
Ik ben wakker, heel erg wakker. Gisteren was echt leuk, eerst shoppen, dan naar het park, dan australian pub, dan film kijken, maar daarvoor nog even om half negen 's avonds melk halen voor de pannenkoeken die we uiteindelijk niet gemaakt hadden.
Serenity Psychologe
Aantal berichten : 71 Registratiedatum : 11-07-12
Character sheet Naam: Serenity Amor Partner: Dice.. dice.. double it twice.. ~ Reden van plaatsing: Psychokinesis || Kleptomania
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 10:38 am
De hele nacht opblijven, wie doet er met me mee?
Faye
Aantal berichten : 78 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 31
Character sheet Naam: Faye Vesper Carter Partner: - Reden van plaatsing: ADD, pyromanie, pathalogisch leugenaar en dissociatieve amnesia.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 11:00 am
ohmy jou plaatje is echt scary hihi :'D
Serenity Psychologe
Character sheet Naam: Serenity Amor Partner: Dice.. dice.. double it twice.. ~ Reden van plaatsing: Psychokinesis || Kleptomania
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 11:06 am
Welcome in my room, ik ben je psychologe.
Caine
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 11:10 am
De pedosmiley.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 11:12 am
Ik wou mee opblijven ja maar omg ik ben vannacht al zooo laat opgebleven :c
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 11:13 am
heel de nacht is een beetje lang maar 3 of 4 uur gaat het wel worden. Niet dat je daar zo veel aan hebt
Caine
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 11:14 am
Ik mag niet. Serieus, en ik durf ook niet, vind het altijd eng in me eentje wakker. Miepmiep.
Yin
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 03-01-13
Character sheet Naam: Tae Yin Yeon Partner: It's more difficult then black and white... Reden van plaatsing: Dubbele persoonlijkheids stoornis, sadisme
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 11:16 am
Kan iemand mij vertellen of er hier een topic met Faceclaims is? Ben het overzicht een beetje kwijt op dit minischerm.... *__*
EDIT: WHAAA HOE KRIJG IK EEN KLEINER PLAATJE TT^TT?!
Arnoud
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 11:31 am
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 11:40 am
Yeah, that's why I asked for help Heb hem nu mr verwijdert, kan helemaal niets met deze pc >____<'' Maar nu ga ik slapen, weltrusten iedereen~
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 11:41 am
anders zet je hem hier neer. Verklein ik hem voor je
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 11:49 am
Zooo, gezellig avondje gehad
Nu weer post post post en lang lang lang opblijven
Serenity Psychologe
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 12:00 pm
Aimeeee, we staan samen de nacht door!
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 12:02 pm
Yeaah we doo
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 12:03 pm
Aaaaaall night, huh?
Brianne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 12:04 pm
Alll night longg bby
Ethan Bewaker
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 12:04 pm
Oh smexy as fúúck. Nu ga ik ook posten, gezellig met jou. En bij jou. <3
Brianne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 12:07 pm
Hehehe, iedereen denkt nu HUH met alle accountwisselingen
Tehee, ik moet je eigenlijk een plaatje toesturen waarbij ik zo hard moest lachen toen ik me bedacht dat dat Abby kon zijn he Oeh, curious
Cian
Aantal berichten : 104 Registratiedatum : 25-12-12
Character sheet Naam: Cian O'Carroll Partner: I have to find you, tell you I need you. Reden van plaatsing: Anxiety & Depression
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 8:53 pm
Het laatste dat ik opbleef dit school was like tot 7u, en toen ben ik gaan slapen tot 12 c: Al is t invde vakantie nog eens 48 uur ofzow geworden bijna :oo
Vince
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Vince Eversmann Partner: Everything is a danger, also love Reden van plaatsing: PTSS
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 10:02 pm
jullie zijn gek met de hele nacht opblijven :') Lag om 11 uur al lang te slapen..