Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 8:23 am
Luva, wat bedoeld word is dat anders iedereen lange pic's gaat plaatsen en dat de 'Tralalaaa' dan heel erg onrustig word. En sommigen kunnen zich eraan irriteren.
Luva
Aantal berichten : 67 Registratiedatum : 29-12-11
Character sheet Naam: Luva Mistana Partner: / Reden van plaatsing: PTSS in combinaite met angstaanvallen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 8:26 am
het is maar waar je aan irriteert ach ja hij staat in een spoiler
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 8:29 am
meh, eindelijk gedaan met werken mijn voeten doen pijn en heb drie keer dezelfde hand verbrand Dx en morgen dan weer naar school neeh T.T
Luva
Character sheet Naam: Luva Mistana Partner: / Reden van plaatsing: PTSS in combinaite met angstaanvallen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 8:30 am
hoe krijg je dat voor elkaar
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 8:32 am
Auw, niet leuk! Geniet van de avond en laat vandaag niet morgen zijn. =P
Topicje met Taylor aanmaken ... in één van haar gruwelijke slaapwandelmomenten XD Jep ga ik doen.
Luva
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 8:34 am
oh ja moet nog bij de keuken diens posten enkel ontbreekt het mij vandaag aan inspiratie
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 8:35 am
Ow, zo hatelijk geen inspiratie hebben -_-
Yin
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 03-01-13
Character sheet Naam: Tae Yin Yeon Partner: It's more difficult then black and white... Reden van plaatsing: Dubbele persoonlijkheids stoornis, sadisme
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 8:35 am
Noouuwww, ik ben bijna klaar met mn post en zit vast >.< Nietleuk :[ I kinow how you feel persoontje x'D
Luva
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 8:37 am
ik ben een persoontje geworden yeay
Cayne
Aantal berichten : 114 Registratiedatum : 14-02-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Everywhere i go.
Character sheet Naam: Cayne Westan Partner: Try me ON. Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis NPS, Sadistisch
Omg ik heb nog iets veel wreders voor Cayne persoonlijkheidsstoornis PAP ;3
Ethan Bewaker
Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
IK WIL STIEKEM POSTEN MET ZIVA. /sob
Yin
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 03-01-13
Character sheet Naam: Tae Yin Yeon Partner: It's more difficult then black and white... Reden van plaatsing: Dubbele persoonlijkheids stoornis, sadisme
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 8:38 am
@Cayne: Handig, zo met al die bewakers die de baas over hem spelen x'D
Cayne
Aantal berichten : 114 Registratiedatum : 14-02-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Everywhere i go.
Character sheet Naam: Cayne Westan Partner: Try me ON. Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis NPS, Sadistisch
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 8:40 am
Hehe yeah maar daarom juist ;D
Spencer
Aantal berichten : 34 Registratiedatum : 04-01-13
Character sheet Naam: Spencer Hastings Partner: Reden van plaatsing: Waanideeën, stem in haar hoofd, een beetje onhandelbaar.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 8:40 am
Leuk zo, dat zullen de bewakers geweldig vinden. Haha, Cayne is cool btw.
Cayne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 8:41 am
Ikr ;P Und thanks. Spencer, die naam *kwijl Edit, omg nu loop ik te twijfelen over PAP en NPS D= Ze zijn allebij zo awesome om mee te rp'en.
Laatst aangepast door Cayne op zo jan 06, 2013 8:43 am; in totaal 1 keer bewerkt
Rhine
Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 25-12-12 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Rhine Fellwood Partner: Sweet is the curse of hearts intwined but lost, detached but bound ~ Reden van plaatsing: Obsessie voor het bovennatuurlijke en onverklaarbare stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 8:42 am
Ik ga echt met Cayne trouwen, want, want, want ik hou van zijn faceclaim en hij is gewoon schattig