Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 4:03 am
@ maximus : ooeeh nu gaat brianne heibel schoppen, hehee (a) @ arnoud, bij gimp gewoon als begin layer transparent zetten?? weet alleen niet of je dan alles kan aanpassencof slecht een bepaald aantal dingen.. of je afbeelding als eerste laag, dan een nieuwe laag die transparent is en daarop de tekst?? niet dat ik n held ben met gimp ofzo, maar misschien is dat n oplossing??
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 4:18 am
@Arnoud, dat kan alleen zodra je een bestand aanmaakt. Niet wanneer je ermee bezig bent. Bij het maken van een nieuw bestand staan er vast instellingen met background of iets. Daar kan je uit kiezen tussen Paper, Transparent, etc. c:
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 4:22 am
ga het uitproberen
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 4:26 am
Brianne schreef:
@ maximus : ooeeh nu gaat brianne heibel schoppen, hehee (a)
I dare you >D almoetmaximuseersteensetje :c maar Diantos is ermee bezig dus dat word sws het meest sexsy setje dat je ooit zag <3
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 4:29 am
@ Maximus Challenge accepted *devillaugh* Dan wordt het wel het meest smexy setje ever ja
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 4:31 am
eindelijk mijn nieuwe gsm gekocht een galaxy music, gaat bijna even luid als de maximum van mijn laptop Dx maar dat komt waarschijnlijk omdat er twee boxen in de gsm is verwerk xd anyway, ben nog maar juist wakker Dx nouja een uurtje om precies te zijn ongeveer
Arnoud
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 4:42 am
pas een uur
Het is gelukt
Mikaela
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 4:44 am
ja xd was kapot van het werken dan 3u slapen en opnieuw 9uren moeten werken nu ben ik weer wat uitgerust maar heb nu wel een zware griep T.T
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 4:45 am
oh beterschap
Mikaela
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 4:48 am
dankje xd ben trouwens bezig met je post
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 4:49 am
yeay
Serenity Psychologe
Aantal berichten : 71 Registratiedatum : 11-07-12
Character sheet Naam: Serenity Amor Partner: Dice.. dice.. double it twice.. ~ Reden van plaatsing: Psychokinesis || Kleptomania
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 5:13 am
Boom. Nieuwe sig. xd
Amanda Bewaker
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 02-01-13 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Amanda June Partner: You believe but what you see. You receive but what you give. Reden van plaatsing: Guardian angel ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 5:20 am
Ik vind het altijd zo heerlijk om aan nieuwe karakters te werken <3
En het is een geweldig idee dat Amanda jullie topics stiekem binnen kan dringen binnenkort /wenkbrauwwiebel
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 5:25 am
Oeh een vrouwelijke bewakers
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 5:25 am
Ja en denk er maar niet zo zwak over. Voor je het weet lig je te janken in de iso.
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 5:26 am
Arnoud jankt niet en hij ligt toch aal vaak genoeg in de isoleercellen
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 5:27 am
nu krijgen we toch veel bewakers? o.0 ... PERSONEELSFEESTJE MOTHAFUCKAHS
Mikaela
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 5:29 am
neeh, nu heeft Mika nog minder kans om dingen uit te spoken zonder dat ze word ontdekt Dx dat gaat ze niet leuk vinden o.O
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 5:29 am
piep ja
Mikaela
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 5:30 am
en als arnoud opnieuw in de cellen beland zal Mika wel weer stiekem eens langskomen zoals de goede oude tijden xd
Brianne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 5:31 am
@ Maximus: I loove je setje nu al en tot nu toe zie ik alleen je avatar
Tehee, het werd tijd dat er een vrouwelijke bewaker kwam, toegegeven, er moet gewoon n powerwoman zijn hier die de jongens een lesje leert >=] (a)
Zoo, en nu weer typ typ typ bij Dante
Oh, nog iemand die een topicje met Brianne wil?
Laatst aangepast door Brianne op wo jan 02, 2013 5:32 am; in totaal 1 keer bewerkt
Amanda Bewaker
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 02-01-13 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Amanda June Partner: You believe but what you see. You receive but what you give. Reden van plaatsing: Guardian angel ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 5:31 am
Zoals Hayden al zegt, pas inderdaad maar op! Amanda wordt een aantrekkelijke maar tegelijkertijd hele hardhandige dame >D
@ Maximus: Personeelsfeestje in het kantoor like a boss!
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 5:33 am
Nou stiekem komt er nog een vrouwelijke bewaker aan hoor. Die wss nog hardhandiger is.. als je d'r ziet, muhahaha. >D
&Serenity is psychologe. Wacht maar af wat er gaat gebeuren. >D
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 5:34 am
De bewakers zijn wel jong
Hayden Admin