Character sheet Naam: Tae Yin Yeon Partner: It's more difficult then black and white... Reden van plaatsing: Dubbele persoonlijkheids stoornis, sadisme
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 4:27 am
@Fanta'tje; *voelt zich een extreme stalker* hehehe.... Je hebt 6,66% van alle berichten Don't mind the stalkervibe pleaze I just...noticed... somehow... whieee xD
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 4:30 am
@Caine, bij welke epi zit je? c:
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 4:36 am
#Yin: Ken ik jou niet ergens van...?? Je gekheid doet me aan meerdere personen denken... Hmm... Emma, ben jij dat? XD Als je Emma niet bent, nevermind...
Caine
Aantal berichten : 69 Registratiedatum : 27-12-12
Character sheet Naam: Caine Miller Partner: You knew I was trouble when I walked in, so shame on you. Reden van plaatsing: Een combinatie van Machiavellisme en Narcistische persoonlijkheidsstoornis, beide gepaard met een lichte vorm van sadisme.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 4:37 am
Dux, ik zit ergens in seizoen twee, weet niet meer precies welke aflevering..
Yin
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 03-01-13
Character sheet Naam: Tae Yin Yeon Partner: It's more difficult then black and white... Reden van plaatsing: Dubbele persoonlijkheids stoornis, sadisme
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 4:39 am
*kuchkuch* Euhm.... *bad pokerface* Wie? Emma? Neeeeujhoor, nog nooit van gehoord. Ze klinkt eng ?
Okok, ik beken, slechtste undercover ninja evaah Hoi.
Anx
Aantal berichten : 17 Registratiedatum : 04-01-13
Character sheet Naam: Anx Square Partner: Don't have. Reden van plaatsing: Eetstoornis, anorexiaverschijnselen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 4:41 am
#Yin: OMG! I knew it! XDD En jij kent mij natuurlijk ook... Ik, met mijn geniale naam: Anx. Nee, Alex kon dus niet, dus toen type ik maar iets en... Oeps Beste undercover ninja evaaaah ;ooo
Yin
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 4:45 am
Haha, damnit... you blew my cover, Freedje Now I need to kill you. *shoots with epic watergun*
Haha, Anx klinkt mysterieus door die random x
Caine
Character sheet Naam: Caine Miller Partner: You knew I was trouble when I walked in, so shame on you. Reden van plaatsing: Een combinatie van Machiavellisme en Narcistische persoonlijkheidsstoornis, beide gepaard met een lichte vorm van sadisme.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 4:47 am
Ik wil op de laptop, dan kan ik een setje maken voor Emma. Nu weet ik je naam ook. MUhahahaha, evil bitches ftw.
Anx
Character sheet Naam: Anx Square Partner: Don't have. Reden van plaatsing: Eetstoornis, anorexiaverschijnselen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 4:47 am
#Yin: *Pakt ook epic watergun-pistooltje* Bring it on! ;D
Hmm... Ja, dat wel... Nu nog even sexy ava zoeken en dan is-ie klaar hoor ;D
Yin
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 4:52 am
Daaah noooes xD Ik ben totaal helemaal ontmaskert. I surrender *hands up in the air*
Freeeedje, ik wil een tooopic met jou. [Nee, dat is geen vraag ] Al faal ik best wel met Yinnie lalala, moet er nog ff inkomen >___<
@Caine: Heet jij Charlotte? c:
Anx
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 4:54 am
#Yin: Is goed, maar jij maakt, mwuahhahaha... Hoe lijkt Anx je?? ;D Hopelijk is z'n foto nu niet in gebruik, cause aaagggh... Nah, zo vind'k 'm leuk ;D
Caine
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 4:58 am
Ja.. Why? O.o Anx is amazing. En ik ga zometeen de laptop van me zus afpakken. Dan kan ik ook aan Melanie werken. Of zal ik haar naam laten veranderen in Spencer, als dat kan..
Anx
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 4:59 am
#Caine: Thanks! ;D Hopelijk vind ik wel wat voor deze hottie, ik ga straks maar 'ns een postje met 'm schrijven, met al mijn accounts trouwens ;D
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 5:02 am
@Anx; Omg ik heb de exact same avatar voor Colin op een ander forum xD
Yin
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 5:02 am
@Caine: Hehe, meende me te herinneren dat dat ergens eerder stond hier xD Maar dacht: Laat ik het even vragen Beetje stom als ik de hele tijd aan de verkeerde naam denk x'D
*kijkt naar Anx* Megusta.. En vooruit dan maar xD Ik zal wel even een nieuw topic aanmaken Wil je met Anx of een andere char? En heb je een voorkeur waar? Want met al die gebieden hier heb ik geen overzicht ;
Anx
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 5:04 am
#Maximus: Omg... Maar.. Maar... Ik heb 'm echt niet gepikt van je hoor! Ik heb 'm op DA gevonden toen'k gewoon 'Guy' intikte, ik zweer, ik heb zelfs 'n hele geschiedenis daarvan! xD *Is vooral niet panisch*
#Emma: Check da inbox!!! ;D En dat is ook geen verzoek, dat is een bevel wat daar instaat... Like a boss ;D Ennuh... Hmm... Niaex en Fanta krijgen ook topics aangemaakt, voor Louis misschien nog een ander idee... *Denkt na*
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 5:08 am
@Anx; omg nee don't panic, het is ok hoor n.n ik heb Colin niet hier, en dat ga ik ook niet doen, want hij is niet echt het paranoïde type ofzo c:
Anx
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 5:10 am
#Maximus: Oowh.. Okee, nevermind about moi
--
Mag je eigenlijk ook roken en stuff? Want Anx is dan echt 'n type die soms 'n jointje opsteekt enzo... Mag dat?
Shiloh
Aantal berichten : 57 Registratiedatum : 22-02-12
Character sheet Naam: Shiloh Fernandez Partner: - Reden van plaatsing: Agressie -Zware verslaving drank en sigaretten.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 5:33 am
Nee Anx mag niet. Shiloh heeft hetzelfde probleem. XD
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 5:36 am
Roken en shit mag niet Wordt met drank enzo ingenomen
Teheh, dus inbreken in het kantoor waar het ligt
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 5:36 am
Krijgen we een keer een kaart van de clinic
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 5:54 am
Ik heb es de hele kliniek gebouwd in minecraft haha :c
Serenity Psychologe
Aantal berichten : 71 Registratiedatum : 11-07-12
Character sheet Naam: Serenity Amor Partner: Dice.. dice.. double it twice.. ~ Reden van plaatsing: Psychokinesis || Kleptomania
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 5:57 am
OMFG SHOW ME. Net zoals ik jou nu m'n pyjama moet showen o____õ
Character sheet Naam: Lexi Fellwood Partner: - Reden van plaatsing: Plotselinge woede-aanvallen en dwangmatige stemmen in haar hoofd.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 6:22 am
YEAH. IK HEB MIJN STAGE AFGEROND
Okee, zo erg was het nou ook weer niet.. Maar ik ben wel blij dat ik er vanaf ben, kan ik tenminste ook weer een klein beetje uitslapen xd
Nu alleen nog mijn stageverslag afmaken en interview uitwerken en dan posten >D
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr jan 04, 2013 6:23 am
CUTENESS OVERLOAD
Spoiler:
MAH DOGGIE <3
Zo, en nu weer verder typen. Mn handen doen pijn T_T