Character sheet Naam: Killian Gold. Partner: Love is weakness. Reden van plaatsing: Agressie (?) | Deal-Obsessie | etc.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di dec 25, 2012 12:39 pm
The Trolling Singer <3<3<3<3<3 :$:$
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di dec 25, 2012 12:47 pm
ONE DAAY BABY, WE'LL BE OOOOLD, OH BABY WE'LL BE OOOOOLD xDDDD
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di dec 25, 2012 12:55 pm
@stripez; sorry als ik ni meer post, mn ma kwam net binnen en ze was heel pissed dat ik nog ni in bed zat
Cian
Aantal berichten : 104 Registratiedatum : 25-12-12
Character sheet Naam: Cian O'Carroll Partner: I have to find you, tell you I need you. Reden van plaatsing: Anxiety & Depression
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di dec 25, 2012 12:57 pm
Je moet ook liggen ea ;D //okflauw. Don't mind it, tomorrow or sum'thin' c:
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di dec 25, 2012 12:57 pm
Seuw, de optie 'Naam:' toegevoegd bij profielen. Voor jezelf, I mean.
Character sheet Naam: Killian Gold. Partner: Love is weakness. Reden van plaatsing: Agressie (?) | Deal-Obsessie | etc.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di dec 25, 2012 4:11 pm
4:11. Ik ga maar eens wat drinken etc. En over half uurtje naar bed xd.
Mica
Aantal berichten : 32 Registratiedatum : 27-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : De mooiste doos die er te krijgen is!
Character sheet Naam: Mica Graines Partner: You tell me... Reden van plaatsing: Confabulatie
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di dec 25, 2012 8:47 pm
Goeiemorgeeennn!!! (:
Kellin
Aantal berichten : 27 Registratiedatum : 25-12-12
Character sheet Naam: Kellin Quinn Partner: They say love is forever. Your forever is all I need Reden van plaatsing: OCD - Agressiestoornis - Moodswings
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di dec 25, 2012 9:46 pm
Morgen mensen xd ik kruip mn bed maar es uit en dan op naar de Oulet :')
Yué
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Yué Sahin Partner: I would say, there is a little twinkle in my heart. Reden van plaatsing: Agressief (ADHD)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di dec 25, 2012 10:24 pm
Goedemorgen!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di dec 25, 2012 11:00 pm
Goodmornin' c:
Rhine
Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 25-12-12 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Rhine Fellwood Partner: Sweet is the curse of hearts intwined but lost, detached but bound ~ Reden van plaatsing: Obsessie voor het bovennatuurlijke en onverklaarbare stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di dec 25, 2012 11:01 pm
Dadelijk omkleden, opmaken, meezingen met Lady Gaga en wachten tot de mensjes die hier om drie uur zijn! <-- Pedo invasie? Õ__o
Dat houdt in dat ik nog vrijwel genoeg tijd heb hier even rond te lummelen. Ik heb nu al veel inspiratie <3
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di dec 25, 2012 11:06 pm
Ik ga maar 's dat topicje voor Stripe maken voorikweerinslaapval want buh het is te vroeg :c
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di dec 25, 2012 11:23 pm
kijken of het hier weer actief word en even me post na gaan voor wat ik al weer voor dit karakter in gedachte had
(hey mijn naam is blauw )
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo dec 26, 2012 12:37 am
BOOM. Kheb wat met dat woord sinds.. gisteren? Idunno o_o
Ik rol tegenwoordig m'n bed wel vrij laat uit, maar ik slaap ook vrij laat,. so.. fuck logic
GOOOD.. ERRH. MORNING?
@Arnoud, dat komt omdat je een 'oud' lid bent en daardoor aan een groep bent toegevoegd. Alleen die mensen hebben nu een extra gebied beschikbaar!
Rhine
Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 25-12-12 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Rhine Fellwood Partner: Sweet is the curse of hearts intwined but lost, detached but bound ~ Reden van plaatsing: Obsessie voor het bovennatuurlijke en onverklaarbare stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo dec 26, 2012 12:51 am
HEE HOO THERE SHE GOES, EITHER A LITTLE TOO HIGH OR A LITTLE TOO LOW!
Eigenlijk moet ik me zo gaan aankleden, maar eerst nog even ronddansen en een persoontje voor mijn setje zoeken