Aantal berichten : 104 Registratiedatum : 25-12-12
Character sheet Naam: Cian O'Carroll Partner: I have to find you, tell you I need you. Reden van plaatsing: Anxiety & Depression
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 12:53 pm
I give up on being a social human being. I'm gonna marry my pet and stay forever in bed so nothing can hurt me. c:
En nee, zo'n gevoel heb ik ook nooit, zelfs niet als 'k opblijf tot 5 ofso xd
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 12:54 pm
ah oké
Cian
Character sheet Naam: Cian O'Carroll Partner: I have to find you, tell you I need you. Reden van plaatsing: Anxiety & Depression
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 12:55 pm
Ok just, I didn't post since last year. //omfg why is this so funny;;
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 1:04 pm
..
Er praten nu 4 vriendinnen tegen me, te fucked up druk. Eén beweert er zelfs chocola te hebben gehad. IK GELOOF DIT NIET. DRANK. ER IS VAST DRANK IN HET SPEL.
I CAN'T HANDLE THIS SHIT :'C
/rent weg
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 1:06 pm
Het was niet eens de hele reep! i swear, echt waar. Maar wel witte chocola... en nee ik ben niet aan de drank, dan kan ik me niet concentreren op posten (dat kan ik nu ook niet dus eigenlijk is dit argument verwerpelijk) maar ik kan nog moeilijke woorden gebruiken dus ik ben nog helder! (A)
Arnoud
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 1:56 pm
Wat zijn die moeilijke woorden dan.
Oh ik moet nog posten maar wil ook de sportzaal gaan inweiden
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 2:45 pm
Nieuw persoonlijkrecord net men boek op ongeveer alles samengeteld vijf uur uit gelezen 's nachts dan nog c:
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 2:49 pm
@ arnoud op facebook
ughh ik kan en wil niet slapen 1 te gezellig en 2 ik kan niet slapen :') dus wat we dan doen is ideetjes uitwerken voor mn posts en fandom kweken
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 2:54 pm
Ik zit te cammen met 2 happy gestoorde mensen. We zitten allemaal met een tut in ons mond haha :c
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 3:01 pm
Bij deze ik ga slapen
Cian
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 3:20 pm
Slaapwel caro c: Max, dat is eng
Ik ben moe. Meuh :c
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 3:42 pm
Stiekem is dat idd wel eng ja haha :c
Cian
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 9:58 pm
Ik voel me als een goudvis Like, van half 5 tot 9 uur geslapen. yeah .. :c
Amanda Bewaker
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 02-01-13 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Amanda June Partner: You believe but what you see. You receive but what you give. Reden van plaatsing: Guardian angel ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 11:24 pm
Zo kort maar? o_o Awh, telkens als ik naar Cian's avatar kijk, kijkt hij zielig en is hij zo schattig <3
Rond twee uur cupcakes bakken met mijn moeder en broertje en Ted kijken, dus nu nog even lekker posten en rondlummelen!
Cian
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 11:34 pm
Ooh Ted, Thunderstormsong buddiess :DD
Yeap, ik heb echt een raar slaappatroon in de vakantie. xD
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 11:36 pm
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 11:38 pm
niet te geloven gund mijn baas me dan nooit eens rust T.T nu moet ik zondag opnieuw gaan werken
Faye
Aantal berichten : 78 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 31
Character sheet Naam: Faye Vesper Carter Partner: - Reden van plaatsing: ADD, pyromanie, pathalogisch leugenaar en dissociatieve amnesia.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 12:50 am
sorry dat ik zo weinig post mensen. heb dingen in mn pols/hand overbelast en mag dus niet typen en typen met 1 hand gaat traaaagg.
Brianne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:02 am
I. AM. ALIVE. nee, dat ben ik al langer maar ik heb die ó zó gezellige lunch doorstaan *kuch* Dus nu tijd om te gaan posten
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:02 am
ik heb dadelijk rijles zo geen zin
Mikaela
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:27 am
straks gaan schaatsen en morgen opnieuw voor men klein verjaardagfeestje xd
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:28 am
Volgens mij meende jullie dat echt dat ik er aan mocht twee bewakers in een topic
Mikaela
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:30 am
wat? o.O ghehe omg ocharme xd
Amanda Bewaker
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 02-01-13 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Amanda June Partner: You believe but what you see. You receive but what you give. Reden van plaatsing: Guardian angel ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:33 am
Arnoud schreef:
Volgens mij meende jullie dat echt dat ik er aan mocht twee bewakers in een topic
Awh, Arnoud mag er niet aan <3 Alleen zijn wij evil en meenden we stiekem wat we zeiden
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do jan 03, 2013 1:34 am
Amanda schreef:
Arnoud schreef:
Awh, Arnoud mag er niet aan <3 Alleen zijn wij evil en meenden we stiekem wat we zeiden
Booya, beat that! We're hungry for that flesh of you.. >D