Aantal berichten : 110 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 7:13 am
Wheeeeeeeee, ik wil nog veel meer posten. Zoveel topic's openen. Maar, maar, maar, school begint weer! :'C En nu moet ik als de tering huiswerk gaan maken, heb er niets aan gedaan in de vakantie.
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 7:14 am
jah dat was om ik heb geen huiswerk dus dat scheelt
Elena
Aantal berichten : 75 Registratiedatum : 03-03-12
Character sheet Naam: Elena Jones Partner: Tell me, you Love me Reden van plaatsing: Vermijdende persoonlijkheidsstoornis
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 7:17 am
Ik heb wel huiswerk ik moet 3 bomen tekenen
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 7:18 am
Was eigenlijk bij Brianne aan het posten, maar anders ga ik eerst wel even bij Vince posten dat gaat toch wat sneller (a)
Over het einde van de vakantie gesproken, ik geloof niet dat ik de komende drie weken nog veel online ga zijn. Heb gister een planning gemaakt voor m'n tentamen week en het is nog erger dan ik dacht
Arnoud
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 7:19 am
oh arme jij
Vince
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Vince Eversmann Partner: Everything is a danger, also love Reden van plaatsing: PTSS
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 7:22 am
oh gody leren jullie allemaal extreem veel
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 7:23 am
neuh hoor ik leer nooit. ik heb acter haalt dat als ik gewoon oplet in de les en niet leer beteren punten haal dan dat ik wel leer
Ethan Bewaker
Character sheet Naam: Ethan Ryder Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...'' Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 7:25 am
Ik leer niet, heb geen toetsen! Alleen praktische opdrachten, deadlines c:
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 7:26 am
Examen jaar. Moet voor bijna elke toets, zowel de stof uit vijf en zes kennen en dat voor acht vakken, dus heb weinig keus als ik mijn studie in wil komen (a)
Vince, je spreekt Dante trouwens op een gegeven moment aan met Romano, maar dat is niet zijn achternaam maar zijn tweede naam Marini is zijn achternaam
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 7:29 am
ben toch blij dat ik dan op een compitentie gerichte opleiding zit. Alleen bewijzen leveren en maar weinig toetsen. Niet dat ik zo veel vakken heb
Vince
Character sheet Naam: Vince Eversmann Partner: Everything is a danger, also love Reden van plaatsing: PTSS
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 7:29 am
oh dat vind ik zo lastig he compitentie gericht, dan duik ik nog liever even de boeken in
@Dante, aangepast
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 7:32 am
nee dagen lang zitten leren is niet voor mij weggelegd en nu ga ik douche of in bad en dan bij keuken dienst posten
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 7:32 am
Is kijken of ik wat inspieatie tevoorschijn kan halen (a)
Vince
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 7:33 am
Als ik het 1 keer door lees ken ik het meestal al :p
Dante
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 7:59 am
Gepost voor Vince!
De stof die ik moet leren is toch iets te veel om 1 keer te kennen, in de onderbouw ging dat nog wel, maar nu? Alleen bij het herhalen van de stof van voorgaande jaren gaat dat wel, meeste snap ik nog wel
Cayne
Aantal berichten : 114 Registratiedatum : 14-02-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Everywhere i go.
Character sheet Naam: Cayne Westan Partner: Try me ON. Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis NPS, Sadistisch
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 8:09 am
Ik wil een partner voor Cayne 'a Dat post altijd zo gemakkelijk ;333
Luva
Aantal berichten : 67 Registratiedatum : 29-12-11
Character sheet Naam: Luva Mistana Partner: / Reden van plaatsing: PTSS in combinaite met angstaanvallen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 8:10 am
ah wil wel maar luva met iemand met zelfmoord neigingen ik denk dat ze dan zo zelf dood is
Cayne
Aantal berichten : 114 Registratiedatum : 14-02-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Everywhere i go.
Character sheet Naam: Cayne Westan Partner: Try me ON. Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis NPS, Sadistisch
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 8:12 am
Oh yeah, moet dat gedeelte nog even aanpassen xD Niet dat het er dan beter op word, hij heeft enkele jonge meisjes vermoord zonder dat hij het weet/wilt weten.
Vince
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 8:15 am
Ik wou gaan posten, maar ben zo moe dat er niks nuttigs uitkomt
Cayne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 8:16 am
@Hierboven, hehe ik had ooit een topic met Curse, met jou. Dat was vrij awesome alleen toen kon ik niet meer met Curse posten, dus sorry nog daarvoor xD
Luva
Character sheet Naam: Luva Mistana Partner: / Reden van plaatsing: PTSS in combinaite met angstaanvallen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 8:16 am
Spoiler:
creapy
Laatst aangepast door Luva op zo jan 06, 2013 8:19 am; in totaal 1 keer bewerkt
Ethan Bewaker
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 8:19 am
@Luva, graag in een spoiler! c:
Lalalalalaaaaa, ondertussen met decor bouwen bezig~
Luva
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 8:19 am
Waarom moet hij in een spoiler
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 06, 2013 8:21 am
Omdat hij anders de pagina uitrekt.
Luva