Character sheet Naam: Ziva Partner: - Reden van plaatsing: Guard
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 6:59 am
Jah en idd haar vechten! Ze is zalig! =P Ze kan inderdaad nie zo goed mee met Engels, best grappig. Ze mixt steeds de verkeerde woorden XD
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 7:06 am
oeeh, ineens wel veel bewakertjes ja En allemaal prettty
Zo, eindelijk mn post klaar, tehee
Amanda Bewaker
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 02-01-13 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Amanda June Partner: You believe but what you see. You receive but what you give. Reden van plaatsing: Guardian angel ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 8:16 am
Die film Avatar komt dadelijk op TV, ik hoop dat het aan mag hier beneden o_o Ik ben enorm benieuwd naar die film!
Laatst aangepast door Amanda op wo jan 02, 2013 9:02 am; in totaal 1 keer bewerkt
Character sheet Naam: Ziva Partner: - Reden van plaatsing: Guard
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 8:18 am
Avatar is een geweldige film! Echt prachtig =)
Serenity Psychologe
Aantal berichten : 71 Registratiedatum : 11-07-12
Character sheet Naam: Serenity Amor Partner: Dice.. dice.. double it twice.. ~ Reden van plaatsing: Psychokinesis || Kleptomania
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 8:29 am
JE HEBT NOG NOOIT AVATAR GEZIEN? AMANDSEL. WAAROM ZEI JE DAT NIET EERDER? DAN HAD IK DE CRAP UIT JE LICHAAM GESLAGEN. No, just kidding. Ghaha. NEE SERIOUS. o__õ
Amanda Bewaker
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 02-01-13 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Amanda June Partner: You believe but what you see. You receive but what you give. Reden van plaatsing: Guardian angel ♥
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 9:35 am
Helaas kijkt mijn broertje nu iCarly en ga ik over een paar minuten al naar bed T-T Dan download ik hem morgen wel, kan ik hem dan lekker kijken! SORRY DIANTSEL. Serenitysel klinkt niet zo lekker. ALS IK HAD GEWETEN DAT HIJ ZO LEUK WAS HAD IK HEM AL EEN KEER EERDER GEKEKEN. Weet je trouwens nog dat toen jij hier was we Victorious gingen kijken, met die grappige Ke$ha aflevering? Daar moest ik opeens aan denken, hihi.
Morgen Amanda's naam op haar sig zetten en de RPG in! >D
Cian
Aantal berichten : 104 Registratiedatum : 25-12-12
Character sheet Naam: Cian O'Carroll Partner: I have to find you, tell you I need you. Reden van plaatsing: Anxiety & Depression
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 10:08 am
Serenity schreef:
Boom. Nieuwe sig. xd
Please lemme die wow dat sigg ;___;
Ooh die Ke$ha aflevering, dat is die met dat ijs, toch? :'D
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 11:22 am
zal maar eerst bij me topic gaan posten en dan me karaktervoorstel werken. Want volgens mij heb ik die volgende week nog niet af.
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 11:47 am
Woehoe, zoo dagje uit met mn zus ook eindelijk gepland Nieuwe muziek op mn muzieklijst gezet en roomboter wafel dingessen gegeten, yay <3
En nu... iemand zin in een topic met Brianne? Bijt niet, slaat niet en krabt niet?
Emble
Aantal berichten : 45 Registratiedatum : 01-01-13 Leeftijd : 25
Character sheet Naam: Emble Mcwell Partner: - Reden van plaatsing: Depressie, geesten zien en eetstoornis
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 11:52 am
Brianne schreef:
Woehoe, zoo dagje uit met mn zus ook eindelijk gepland Nieuwe muziek op mn muzieklijst gezet en roomboter wafel dingessen gegeten, yay <3
En nu... iemand zin in een topic met Brianne? Bijt niet, slaat niet en krabt niet?
Me ;3
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 11:54 am
Maximus voor het eerst in actie fuck yea~
Brianne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 12:06 pm
@ Emble, ik post wel in je topic ;3
@ Maximus: yay, anders zat die arme Shiloh ook zo lang vast
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 12:08 pm
True, true c: see Maximus is zo bad nog niet haha :c
Brianne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 12:13 pm
Hahah, badass maximus heeft een klein hartje, how cute :>
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 12:17 pm
Ks toch goed? Er moet toch eentje zijn met nog een hart en ik blijf shiloh zijn situatie grappig vinden Maxi: kun je ng op mijn pb reageren want ga direct ga slape
Arnoud
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 12:18 pm
bwah maar ben bezig met ons topic
Mikaela
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 12:22 pm
Arnoud: zal pas morge kunne reagere want mijn laptop is vanzelf afgesloten en zit nu op mjn gsm
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 12:23 pm
Maar ben benieuwd hoe je gaat reageren Bwah moet ik tot morgen wachten
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 12:24 pm
Eindelijk gepost met Dante!
En nu ga ik zo maar eens mijn bed in duiken, truste guys!
Brianne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 12:29 pm
Yay! Gepost bij Emble, nu een klein stukje bij Dante of helemaal ligt eraan of ik moe wordt
Welterusten!
Cian
Character sheet Naam: Cian O'Carroll Partner: I have to find you, tell you I need you. Reden van plaatsing: Anxiety & Depression
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 12:36 pm
Ok facebook. Go home, you're drunk.
Eerst bestaat 't account niet meer, dan wel maar ben ik geen vrienden meer, ok fb :cc
Mikaela
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 12:36 pm
Ik kan niet wachtenn tot ik morgen kan reageren o.0 Dx Xd
Cian
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 12:39 pm
Technisch is het al donderdag? :oo
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 02, 2013 12:40 pm