Character sheet Naam: Leah Torres Partner: Sweet, sweet love. If there was only a girl out there... If there was only someone that I could love. If there was only someone who could love me. Is it possible? Reden van plaatsing: Doet aan zelfverminking, heeft een vorm van anorexia, is extreem agressief, valt haar moeder regelmatig aan en heeft borderline.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 8:58 am
AAAH EVEN DUBBELBERICHT @ Hayden; Within Temptation ~ Utopia.
Ben dat nummer kapot vaak aan het draaien zodat ik 'm later ook nog kan zingen. ;D Within Temptation AAAAH <333
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 9:07 am
phew, eindelijk gedaan met werken, was gisteren te moe om nog te posten, nu nog zoveel mogenlijk in halen in Twee uren *.*
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 9:11 am
Hola chickas~ Ik heb zo weinig tijd om te posten en beuh shoot me? :c
Rhys
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 30-12-12
Character sheet Naam: Rhys Braxton Partner: Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis
Character sheet Naam: Leah Torres Partner: Sweet, sweet love. If there was only a girl out there... If there was only someone that I could love. If there was only someone who could love me. Is it possible? Reden van plaatsing: Doet aan zelfverminking, heeft een vorm van anorexia, is extreem agressief, valt haar moeder regelmatig aan en heeft borderline.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 9:20 am
@Max; Leah en Max hebben dezelfde achternaam, zie ik nu. xD
Mikaela
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 9:25 am
meh, het posten zal niet voor vandaag zijn i think *.* ben veel te moe
Yin
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 03-01-13
Character sheet Naam: Tae Yin Yeon Partner: It's more difficult then black and white... Reden van plaatsing: Dubbele persoonlijkheids stoornis, sadisme
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 9:26 am
Boeh, hoi :} Heb in een bui van verveling tussen al mn huiswerk door een soort vage poging gedaan om een postsheet te maken, m'n eerste ooit xD What do you guys think?
Spoiler:
Blablabla texterdietext
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 9:26 am
Leah schreef:
@Max; Leah en Max hebben dezelfde achternaam, zie ik nu. xD
Omfg genious! en ik zag dat er hier een dude zit met nickname Mint, waarvan zn eerste naam ook Maximus is 0.x PEOPLE ARE STEALING MAH NAMEZ
Yin
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 03-01-13
Character sheet Naam: Tae Yin Yeon Partner: It's more difficult then black and white... Reden van plaatsing: Dubbele persoonlijkheids stoornis, sadisme
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 9:27 am
Ahahaha, that's me, sorry xD Moest een naam hebben die met de M begon en kwam daarop uit, wist niet eens dat er hier een Maximus zat ^__^; The name is just too epic c:
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 9:28 am
Yin schreef:
Ahahaha, that's me, sorry xD Moest een naam hebben die met de M begon en kwam daarop uit, wist niet eens dat er hier een Maximus zat ; The name is just too epic c:
I know haha 't is mijn bijnaam soort van. Meer een afleiding van mijn bijnaam ._. maar idd heel erg epic n.n en maakt niet uit hoor, je char heet Mint, niet Maximus, dus ik heb er geen problemen mee (:
Cayne
Aantal berichten : 114 Registratiedatum : 14-02-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Everywhere i go.
Character sheet Naam: Cayne Westan Partner: Try me ON. Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis NPS, Sadistisch
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 9:39 am
Omg max is that you? :F
Serenity Psychologe
Aantal berichten : 71 Registratiedatum : 11-07-12
Character sheet Naam: Serenity Amor Partner: Dice.. dice.. double it twice.. ~ Reden van plaatsing: Psychokinesis || Kleptomania
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 9:40 am
Ik begin langzamerhand een beetje steeds meer mensen te haten. C:
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 9:40 am
Max; believe me, Torres had ik al voordat ik jouw acc gezien heb. Leah staat hier al een halfjaartje ingeschreven maar is nooit actief geworden [oepsie]. MAAR NU *padadam* of morgen.. ga ik een topicje voor haar openen. ;D Want anders komt daar nooit meer iets van. It's gonna be bad, die post. Veel bloed en goorheid. En depressiviteit. Hopelijk dat ik niet al te veel triggers ga schrijven.
Zijn dat soort posts eigenlijk toegestaan? :') Want anders ga ik ongewild mensen shockeren.
Mikaela
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 9:41 am
Serenity schreef:
Ik begin langzamerhand een beetje steeds meer mensen te haten. C:
waarom o.O
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 9:44 am
@Cayne; --diepe, zware & mysterieuze vage stem-- Yes it is~ @Diantos; what's wrong bby? :c @Leah; yeah hehe n.n' moet ik een andere naam nemen of vind je 't niet erg?
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 9:46 am
Max; neuh. Hoe oud is ie? We zouden ze eventueel verre achterfamilie kunnen laten zijn (of minder ver) geeft voor mij ook weer een beetje extra in de verhaallijn die Leah krijgt n.n
Als je wilt, uiteraard ;P
Cayne
Aantal berichten : 114 Registratiedatum : 14-02-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Everywhere i go.
Character sheet Naam: Cayne Westan Partner: Try me ON. Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis NPS, Sadistisch
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 9:48 am
@Cayne; is ie gebaseerd op de Caine uit 'Gone'? [á]
Cayne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 9:50 am
Aoifhaleiruggkjdfhbhvljahsbdfliarebf Aue omg ja alleen toen vond ik de y mooier dan se i hehe
Luva
Aantal berichten : 67 Registratiedatum : 29-12-11
Character sheet Naam: Luva Mistana Partner: / Reden van plaatsing: PTSS in combinaite met angstaanvallen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 9:54 am
Spoiler:
oeh geweldig plaatje om een character van te maken enkel heb ik aan twee genoeg
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 10:00 am
@Leah; hmmn.. pb me als je een idee hebt, dan werken we het samen uit? al moet ik wel waarschuwen da ik niet echt een van de actiefste mensen ben door school enzo :s @Juudz; long time no see aye.. kmis je bro :c
Luva
Aantal berichten : 67 Registratiedatum : 29-12-11
Character sheet Naam: Luva Mistana Partner: / Reden van plaatsing: PTSS in combinaite met angstaanvallen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 10:02 am
volgens mij hebben nu veel mensen toets/examen weken
alla happy met rare school waar door alle examen gewoon versprijd zijn door een jaar en je achter af pas te horen krijgt dat het om een kwalificeerdend examen gaat. op rekenen en nl na dan.
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 10:03 am
@ Dianta: whats uppp ? :c PS. HIJ IS VANDAAG OP DE POST GEGAAN, ALLEEN ALLEEN ALLEEN... ze halen de post pas morgen op dus hij wordt morgen pas verstuurd T__T @ Max: whoooo it's been a looong time!
Zo, morgen weer school :c Wel vandaag lekker bijgekletst met vriendinnetje en woohoo ik, en mn vriendin ;3, gaan weer op ballet *happyface* Zo, niet veel interessants dus
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 10:06 am
@Max; ik stuur je morgen een PB, ga nu m'n bed maar opzoeken
@Cayne; WHAAAAH ben je net zo Gone-fanaat als ik? HEB ALLE BOEKEN (well, oké, het laatste deel nóg niet, maar die is nog niet uit. Maaaar ik mag van m'n ouders hem bestellen en pre-orderen voor als ie uitkomt. ;D ) Deel vijf is enkel wel Engels, but oh well. GONE <3
Cayne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 10:17 am
Leah schreef:
@Max; ik stuur je morgen een PB, ga nu m'n bed maar opzoeken
@Cayne; WHAAAAH ben je net zo Gone-fanaat als ik? HEB ALLE BOEKEN (well, oké, het laatste deel nóg niet, maar die is nog niet uit. Maaaar ik mag van m'n ouders hem bestellen en pre-orderen voor als ie uitkomt. ;D ) Deel vijf is enkel wel Engels, but oh well. GONE <3
@max, miss u broo.
En omg meer dan dat! Like lihwberoifhblijwbgwlejbg omg gewoon yeah. Ik ook ;3 en alle binnen twee dagennuit wel nolive lezen maargoed xD Uh 5? Die heb ik al in het nl gelezen, 6 is alleen nog niet uit :c But why bro, y are u not on survivors? :F Edit; oh get it, je hebt 5 in het engels gelezen ;P