Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 10:18 am
@Brianne; true true :c ik schaam me kapot xD ik vind gewoon de tijd ni om te posten beuh :c again; shoot me xD @Leah; is goed, slaap lekker n.n
Faye
Aantal berichten : 78 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 31
Character sheet Naam: Faye Vesper Carter Partner: - Reden van plaatsing: ADD, pyromanie, pathalogisch leugenaar en dissociatieve amnesia.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 10:23 am
brrrrrr koud
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 10:26 am
@ Max: noo I won't shoot you, i'd be a pitty if I did :c
Hihihihi, zo, tumblr heeft er een nieuwe verslaafde bij :'3 Wel zo slapen, anders ben ik morgen echt doodop --'
Rhys
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 30-12-12
Character sheet Naam: Rhys Braxton Partner: Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 10:27 am
@Brianne, geef me je tumblr. Nu xD
Laatst aangepast door Rhys op zo jan 13, 2013 10:31 am; in totaal 1 keer bewerkt
Serenity Psychologe
Aantal berichten : 71 Registratiedatum : 11-07-12
Character sheet Naam: Serenity Amor Partner: Dice.. dice.. double it twice.. ~ Reden van plaatsing: Psychokinesis || Kleptomania
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 10:30 am
Aanschouw het shitverhaal:
Ugh. M'n klasgenoten zijn zo kinderachtig, op 5 na, die verdienen letterlijk een headshot. Ze denken echt alles te zijn, vooral een kind wat steeds kinderachtig op m'n serieuze FB statussen reageert (de klassengroep, no way dat ik hem in m'n vriendenlijst douw) en de halve klas achter zich aan krijgt. Vieze kut emo. No offence tegen ze hoor, ik hou van mensen die die style hebben, maar deze verdient een headshot. En zo wel meer mensen in de klas. Totdat ze zich allemaal bedenken en mijn reet likken, al zal ik ze dan keihard ownen door ze te dumpen.
Verder; m'n pa, ik heb nooit al een goede band met hem gehad. Gewoonweg omdat wij niet lekker gaan met contact, vaak genoeg schreeuwen en elkaar negeren. (Voorbeeld: 'Wil je thee, moppie?' 'Ja lekker!' Vervolgens loopt ie weg, zonder wat tegen mij te zeggen/kijken. En dan word ik boos: 'MAG IK NIET?!' En alstie dan plotseling wel wat voor mij wilt pakken schreeuw ik al dat het niet eens meer hoeft. Maar die snelle uitbarsting komt doordat ik hem al niet mag.) Ik negeer hem nu vaak genoeg gewoon, kheb een koptelefoon en daar maak ik gebruik van. Meestal doe ik dus gewoon achterlijk, want kheb lichtelijk autisme en als het even kan maak ik daar heel sterk gebruik van, negeer hem als de tyfus. Zelfs als ik hem gewoon duidelijk hoor. Vervolgens gaat ie dan zwaaien om aandacht te trekken en soms zelfs dingen voor m'n neus houden, en dan doe ik nog alsof ik het niet zie. Vandaag ook: kben echt fucked up moe en daardoor geïrriteerd. Gaat ie weer als een achterlijke mongool zwaaien, dus uiteindelijk doe ik m'n koptelefoon af en schreeuw echt heel arrogant: 'WÁT NOU?!' Gaat ie zitten lullen over een onderwerp dat me helemaal niet boeit en al hélemaal geen interesse in heb atm. Dus gelijk m'n koptelefoon opgezet en nors genegeerd. Het klinkt allemaal heel achterlijk en aanstellerig, maar dat heb ik dus al een aantal jaar. Of we een band hebben? Dat beschouw ik op een schaal van 1 tot 100% tot een hooguit.. 25% ofzo. En m'n ma is wel rond de 75/80%. Mja, ik denk dat het vooral komt omdat ik vanaf het begin van school tot aan het eind van de middelbare gepest ben en vooral op de middelbare 4 jaar lang door 7 jongens. In die tijden steunde m'n ma me heel erg, en m'n pa gaf er geen shit om. Wss omdat ie niet weet hoe ie dat aan moet pakken en op tijden zoals deze is dat veel te laat. Laatst was ik namelijk ook in janken uitgebarsten, ik was ziek (keelontsteking) en voelde me al verkrackt omdat ik daardoor school miste en kwas gewoon verrot. Op dat moment kwam m'n ma bij me zitten op de bank, me opvrolijken. M'n pa keek gewoon heel dom, terwijl ie nog geen meter van me vandaan zat op z'n eigen luie stoel, verder tv te kijken en zelfs harder te zetten zodat ie dat kon horen ipv mij.
En verder heb ik ook best een hekel aan een aantal vriendinnen die zogenaamd 'druk' zijn, maar ondertussen gewoon geen zin hebben in mij. Laat het ik daar maar op houden, anders word dit veel te lang.
@Brianne, jeeeeh! Ik kan niet wachten, stiekem. Love, love, love, love, love iiiiiiiiiit!
Btw. Kben ook Hayden, en idd, Utopia is awesome. Heel WT is awesome.
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 10:34 am
@ Rhys: I don't have one... yet... Ik kijk gewoon als een verslaafde maniak xD
@ Dianta Hihi, ik kan niet wachten totdat je m ontvangt! En aawh :c Sucks! Heb ik dus ook met mijn pa, bloody annoying if you ask me.. :c
Mint
Aantal berichten : 65 Registratiedatum : 11-01-13
Character sheet Naam: Just call me Mint Partner: I give you a hug, a kiss and a smile. But I will get bored after a while. Reden van plaatsing: o.a Münchhausensyndroom, Pathologische leugenaar, eist alle aandacht op.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 10:39 am
@Dianta: Je kent me niet echt, maarreh... *internethug* Sterkte meid ^.^
Luva
Aantal berichten : 67 Registratiedatum : 29-12-11
Character sheet Naam: Luva Mistana Partner: / Reden van plaatsing: PTSS in combinaite met angstaanvallen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 11:18 am
Hoe jong mogen de rpg karakters eigenlijk zijn
Mint
Aantal berichten : 65 Registratiedatum : 11-01-13
Character sheet Naam: Just call me Mint Partner: I give you a hug, a kiss and a smile. But I will get bored after a while. Reden van plaatsing: o.a Münchhausensyndroom, Pathologische leugenaar, eist alle aandacht op.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 11:22 am
"Wat is Disturbia? Disturbia Clinic is een psychische kliniek voor jonge mensen (vanaf kinderen tot tieners en uiterlijk adolescenten). Vanaf 15 tot 21 jaar...." Ik neem aan dat dat de grenzen zijn, maar misg dat je nog kunt overleggen, dunno~~
Luva
Aantal berichten : 67 Registratiedatum : 29-12-11
Character sheet Naam: Luva Mistana Partner: / Reden van plaatsing: PTSS in combinaite met angstaanvallen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 11:23 am
waar stond die zin. ben echt blind
piep zou ik arnoud eigenlijk 24 moeten maken of me niet houden aan de post maar dan klopt mijn gedachten gang niet meer. Maar ja 24 is dan ook weer te oud
Character sheet Naam: Leah Torres Partner: Sweet, sweet love. If there was only a girl out there... If there was only someone that I could love. If there was only someone who could love me. Is it possible? Reden van plaatsing: Doet aan zelfverminking, heeft een vorm van anorexia, is extreem agressief, valt haar moeder regelmatig aan en heeft borderline.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 9:29 pm
Bots. Zometeen nog een uurtje op school waar ik lekker een post kan schrijven. People; BE PREPARED. Er zal veel bloed in voorkomen. *nodnod*
Cian
Aantal berichten : 104 Registratiedatum : 25-12-12
Character sheet Naam: Cian O'Carroll Partner: I have to find you, tell you I need you. Reden van plaatsing: Anxiety & Depression
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 10:04 pm
Yeah c:
Ik lig in bed, nog steeds. Voelde me gewoon echt niet goed bluwh :c Zal straks proberen te posten (:
Character sheet Naam: Leah Torres Partner: Sweet, sweet love. If there was only a girl out there... If there was only someone that I could love. If there was only someone who could love me. Is it possible? Reden van plaatsing: Doet aan zelfverminking, heeft een vorm van anorexia, is extreem agressief, valt haar moeder regelmatig aan en heeft borderline.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo jan 13, 2013 10:55 pm
Beterschap @ Cian
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma jan 14, 2013 6:40 am
Ha. De hele school en elke willekeurige vriend van mij werd vandaag echt compleet gek van me. Was zo ontiegelijk hyper. Zo maar even huiswerk maken. Posten zit er vandaag niet meer in :')
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma jan 14, 2013 6:52 am
arnoud: ben druk bezig met je post het zal haar iet wat kwetsen hoor o.o Dx
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma jan 14, 2013 6:56 am
Mijn inspiratie zit ergens vastgevroren -_-
Mikaela
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma jan 14, 2013 6:59 am
xd ik heb dat op een andere site, misschien komt dat deels omdat...nouja laten we zeggen dat er nogal veel mensen vijanden worden van mijn lievelings personage en haar het leven willen zuur maken dat ik daarom zo weinig zin heb om met haar te posten... ik ben erg gesteld op mijn personage daar maar....ik heb nog maar weinig zin om met haar te gaan posten doordat er velen haar het leven willen zuurmaken *.*
Serenity Psychologe
Aantal berichten : 71 Registratiedatum : 11-07-12
Character sheet Naam: Serenity Amor Partner: Dice.. dice.. double it twice.. ~ Reden van plaatsing: Psychokinesis || Kleptomania
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma jan 14, 2013 7:00 am
Kben echt een domme dommerd, wil zoveel topics met mensen, omdat ik verslaafd ben aan RPG. Im sorry voor de mensen die zolang wachten. Maar ik post wel wanneer ik tijd heb, swear!
Kan niet wachten tot m'n edelsteentje binnen komt! ~ <3
Mikaela
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma jan 14, 2013 7:03 am
je bent geen domme dommerd o.O ik heb dat soms ook hoor xd
oe en welk kleur heeft je edelsteen?
Brianne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma jan 14, 2013 7:19 am
dr steentje is geelachtig doorschijnend zoooo en nu fanfare! :c
Cian
Character sheet Naam: Cian O'Carroll Partner: I have to find you, tell you I need you. Reden van plaatsing: Anxiety & Depression
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma jan 14, 2013 8:43 am
Thanks lads!
@ Dianta, gewoon een edelsteen of aan een ketting ofz?
Lullaby
Aantal berichten : 68 Registratiedatum : 22-06-12
Character sheet Naam: Lullaby Locomaze Partner: OH MY GOD, KNIFE, I LOVE U SO MUCH. Reden van plaatsing: UNKNOWN, SHITWHORE.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma jan 14, 2013 9:10 am
Ohmijngoooooooood, nu heb ik door een geweldig kerk muziekfilmpje keiveel inspiratie voor dit account!
Ja voor haar <-- <--
@ZZ-awesumness, aan een ketting. Check it, sóóóóó pretty! :
Spoiler:
Cian
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma jan 14, 2013 9:30 am
Ik kan 'm niet zien op m'n mob :c
Fb ofz?
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma jan 14, 2013 10:12 am
het plaatje doet het ook bij mij niet en zit gewoon op de pc.
Welk forum heb je het nu Mika en ik zal netjes reageren.