Character sheet Naam: Leah Torres Partner: Sweet, sweet love. If there was only a girl out there... If there was only someone that I could love. If there was only someone who could love me. Is it possible? Reden van plaatsing: Doet aan zelfverminking, heeft een vorm van anorexia, is extreem agressief, valt haar moeder regelmatig aan en heeft borderline.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 16, 2013 8:15 am
Sterkte @Vince en iedereen die het zwaar heeft op het moment. *virtuele hugg*
@Cayne; whut? Dankje? x3 Ik wou vooral dood en verdoemenis schrijven. EN BLOED. RANZIGHEID. YAY!
*ughum, ik was bezig met school aldus de geschiedenisdocent xD *
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 16, 2013 8:51 am
@ Vince: aawh, that sucks! Hoop dat die persoonlijke dingen snel weer goedkomen
Zo, Dianta is mijn Nederlands opdracht aan het lezen en nu ik het teruglees lach ik mezelf in mijn gezicht uit :') Achja, in betogen schrijven ben ik nog slechter (ik verander telkens van standpunt als ik een weerlegging doe denk ik: Hey, dat klopt best wel... dat is vanaf nu mn nieuwe standpunt :') )
Character sheet Naam: Leah Torres Partner: Sweet, sweet love. If there was only a girl out there... If there was only someone that I could love. If there was only someone who could love me. Is it possible? Reden van plaatsing: Doet aan zelfverminking, heeft een vorm van anorexia, is extreem agressief, valt haar moeder regelmatig aan en heeft borderline.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 16, 2013 8:58 am
Beste. Standpuntenhebber. ALTIJD!
Bekijk het positief; op die manier kan je een situatie wel van veel kanten bekijken! ;D
Mint
Aantal berichten : 65 Registratiedatum : 11-01-13
Character sheet Naam: Just call me Mint Partner: I give you a hug, a kiss and a smile. But I will get bored after a while. Reden van plaatsing: o.a Münchhausensyndroom, Pathologische leugenaar, eist alle aandacht op.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 16, 2013 9:00 am
Ai, dat herken ik. Ik moet volgende week een betoog schrijven over downloaden en t is voor een cijfer dat meetelt voor mijn eindexamen I'm gonna fail.
Maar als je zo veel standpunten kan bekijken, ben je vast goed in een beschouwing schrijven :']?
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 16, 2013 9:02 am
Zelfverrouwen, Emma.. :'3
Als ik het even mag vragen, zit/zat je ook op HH, Emma?
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 16, 2013 9:05 am
@ Leah: dat gelukkig wel @ Mint: dat dacht ik ook totdat hij zei: ja en je standpunt is en blijft je standpunt, en je weerleggingen moeten ergens op slaan. De enige manier waarop ik kan voorkomen dat ik van standpunt wissel is door onzinnige weerleggingen te verzinnen xD Dus toen had ik niks aan al die standpunten; want ik wist niet hoe ik die moest gaan ontkrachten zodat mn eigen standpunt stand zou houden xD
En het is afschuwelijk, want binnenkort MOET Ik dus een betoog gaan schrijven, dus dat wordt bloed zweet en tranen :p
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 16, 2013 9:07 am
Oefening baart kunst, dacht ik zo? Veel oefenen en veel je betoog laten keuren, totdat je doorhebt wat werkt en wat niet.
Mint
Character sheet Naam: Just call me Mint Partner: I give you a hug, a kiss and a smile. But I will get bored after a while. Reden van plaatsing: o.a Münchhausensyndroom, Pathologische leugenaar, eist alle aandacht op.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 16, 2013 9:12 am
Leah schreef:
Zelfverrouwen, Emma.. :'3
Als ik het even mag vragen, zit/zat je ook op HH, Emma?
Haha, ik ga het gwn heel goed voorbereiden en dan lukt het vast wel om een 7 te halen I hope~ En nope, HH... Geen idee wat het is. Klinkt als iets met Horses, maar ik herken het niet. Zit alleen op SSA en Supernaturall hiernaast c:
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 16, 2013 9:14 am
Okay, super. Had eventueel voor nog wat issue's kunnen zorgen. (Ik ken een Emma van het RPG wereldje en die zat op HH en toen vervolgens was ze een van mijn belangrijkste tegenspeelsters, liet ze niets meer van zich horen en werd pissig toen ik er iets van zei.)
WAAROM LATEN MENSEN JE NIET JE GANG GAAN Ik wil niet dat mensen me blij maken. Ik wil mezelf blij maken. - Don't get me wrong. -
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 16, 2013 9:15 am
HH SSA
Mint
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 16, 2013 9:17 am
Haha, neehoor, ik snap wat je bedoelt. Mensen die eerst helemaal enthousiast doen en dan opeens... *silence* Kan echt super irritant zijn :[
En de mensen bedoelen het vast goed, denk ik~? Neem het ze niet kwalijk, take a deap breath
@Arnoud: SSA= starshine academy, een andere rpg-site waarop ik actief ben. HH= geen idee o__o
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 16, 2013 9:18 am
SSA: weetniet. HH: HorseHome
HorseHome, yeahhh >;D Eigenlijk zou ik Solance van daar naar hier moeten halen. Zij kan wel even een tijdje in Disturbia gebruiken xD
Arnoud
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 16, 2013 9:18 am
oh i don't like ssa ik heb op een of anderen manier gewoon iets tegen die site
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 16, 2013 9:19 am
Of dat meisje het goed bedoelde? Absoluut niet! Ze ging gewoon weg... En kwam nooit meer terug. En werd boos toen ik het niet leuk vond dat ze zonder wat te zeggen weg ging.
Beste tip van de dag: DATE NOOIT JE BESTE VRIEND. Het gaat hoe dan ook fout. ;l
Brianne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 16, 2013 9:19 am
@ Leah: Yep, mijn zus en vader zijn beiden supergoed in betogen schrijven dus die helpen me ook een handje door me als oefening een onderwerp te geven en dan mijn betoog te keuren enzo, dus het komt denk ik wel goed
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 16, 2013 9:20 am
arnoud: hij is eindelijk klaar, maar nogal flutterig *.*
Emma: zal pas weer vrijdag on kunnen komen maar dan ligt je post zeker voor je klaar > = 3
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 16, 2013 9:21 am
bwah Mika wil arnoud ontlopen
Mint
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 16, 2013 9:23 am
@Eileen;; Nono, I ment this: ''WAAROM LATEN MENSEN JE NIET JE GANG GAAN Ik wil niet dat mensen me blij maken. Ik wil mezelf blij maken. - Don't get me wrong. -'' Ik snap helemaal dat je pissed bent als iemand je gwn laat vallen :[
&&Mijn vriendje was eerst mijn beste vriend. Dus het kán wel, soms xD
@Mikaela: Okaay
@Arnoud: Ach, dat kan natuurlijk. Het is mijn eerste site waar ik ooit terecht kwam, dus ben er wel aan gehecht ;']
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 16, 2013 9:25 am
@Emma; nee het kan niet Want ergens gaat het hoe dan ook een keer uit. Tenzij je met elkaar trouwt. Ik heb 't vandaag weer eens bewezen. Heb nu ruzie met mijn beste vriend en met mijn exbeste vriend (die ook eens m'n vriendje was) heb ik echt RUZIE zegmaar.
Maar ik ga maar eens. ;3 Mocht iemand ooit zin hebben in posten; er staat een topic open in de hooischuur and I would be really pleased als iemand zou reageren.
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 16, 2013 9:27 am
Arnoud; het is maar een gedachte niet dat ze het werkelik zal doen...behalve als hij haar helemaal in verwarring brengt met zijn ongewoon gedrag ofcours xd best grappig hoe ze beide hun dag niet hebben xd
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 16, 2013 9:29 am
@ Mint Ik zit me te bedenken waarom dat ook al kwam. Maar volgens mij kwam dat om dat ik ooit op een andere site zat en toen begonnen hun heel moeilijk te doen dat het op hun site leek terwijl dat een mermaid site was. Ze zou iets van hem hebben gepikt maar ze kende heel de site niet. dat was was volgens mij de rede maar volgens mij mocht ik de site toen al niet.
en om even op duck duck goose te reageren voor dat ik weer op me flikker krijg. Wat voor opdracht
@ Mika De gedachten kwellen hem al XD
@ Leah had nog wel een zielig stukje die eigenlijk in de miniboederij afspeelt maar die kan ik wel naar de hooischuur brengen en dan moet ik wel een geit ontvoeren. (let op hij dood kippen. Maar als je geen sad sad arnoud wil moet je het zeggen.
Mint
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo jan 16, 2013 9:31 am
@Eileen: Ach, ik hoop maar gewoon dat het bij ons goed blijft gaan Ben veelste gehecht aan em xD Jammer dat je ruzie hebt :c Hoop dat het weer goed komt ;] En ik zou graag reageren, maar mijn aantal topics loopt al uit de hand Vooral omdat mensen niet reageren en dan ga ik weer nieuwe beginnen en dan zijn het er opeens BOEM te veel :}
@Arnoud: Ah, dat is inderdaad niet zo leuk :c Jammer.~