Oh ja, volgens mij haat iedereen presenteren. Ik denk dat het helemaal niet erg is als iemand zijn mond niet direct opentrekt. Sommige mensen gooien echt alles eruit en dat is..nja..niet altijd even prettig zeg maar. -.-
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 9:28 am
haha :p Met presentaties ben ik echt afschuwelijk perfectionistisch. Bij anderen vind ik alles fantastisch enzo (okay, niet alles xD) en bij mezelf echt van: nee dit moet nog en dit en dit en dit xD En dan bij presentatie geven is het van: uh.. ik heb het over .... en dan vergeet ik daarna al die extra weetjes die je erbij wil zeggen enzo xD maarja, iedereen haat presentaties geven ja wij hadden een meisje die haar presentatie over roddels gaf (okay, ze is ook niet zo slim dus he xD) en ze heeft de hele presentatie vanalles lopen vertellen over roddels van sterren en weetikveel, hele klas zat echt van: O.o?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 9:36 am
Hahah, serieus? Dat is pas een...origineel onderwerp. X) Ah en ik ken het: ik ben ook verschrikkelijk perfectionistisch! Ik probeer het niet te zijn, maar als ik bijvoorbeeld voor een opdracht voor school moet samenwerken en die ander echt niet serieus doet dan...dan.. oef. mini-explosie
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 9:40 am
Hihi, ja serieus xD Was wel heel interessant allemaal hoor, ahem :p ze had er wel een 5 voor, iets wat wij allemaal vrij shocking vonden :p
Jaa, dat vind ik zo vervelend! Dan probeer jij alles zo perfect mogelijk te krijgen en dan is de ander van: och jij doet al het werk wel enzo O.o Dan kan ik echt zo van GRRR zijn ik heb dat één keer gehad met een oud klasgenootje en toen heb ik de leraar ook echt gezegd dat ik alles had gedaan en vond dat ik een hoger punt verdiende, zo ben ik dan ook wel. Als ik er keihard voor heb gewerkt verdien ik er ook een hoog punt voor maar vriendin waarmee ik nu samenwerk is al net zo perfectionistisch xD Alleen zij is wat meer van de tekst perfectionistisch (alles precies goed, zakelijk geschreven enzo) en ik ben qua uiterlijk van het verslag en de opmaak en hoe alles is ingedeeld in koppen en alinea's enzo heel perfectionistisch zodat alles overzichtelijk en duidelijk is :p Is in mijn ogen wel een goeie combi gelukkig
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 9:49 am
Echt toevallig! Ik heb nu precies hetzelfde. De vriendin waar ik mee samenwerk is ook redelijk perfectionistisch en inderdaad, dat is een goede combi. ^ ^
Whoops, maar ik ga u nu verlaten om te voorkomen dat ik er morgen in de schoolgangen als een zombie bijloop. Dadaag!
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 9:54 am
hey kan weer op het strand reageren. bwah vind het gewoon leuk arnoud koppig te laten zijn. Kan ik me nieuwe postsheet ook weer uitproberen
Serenity Psychologe
Aantal berichten : 71 Registratiedatum : 11-07-12
Character sheet Naam: Serenity Amor Partner: Dice.. dice.. double it twice.. ~ Reden van plaatsing: Psychokinesis || Kleptomania
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 10:10 am
WENN ICH TANZEN WIIIIIIIILL, TAN TANZ ICH ZO NICH MIR GEFELLT. ICH ALLEIN BESTIM DIE STUNDE. ICH ALLEIN WIL DIE MUSICH.
Geen idee hoe Duits moet, maar je snapt het vast wel. xd
Arnoud
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 10:11 am
Character sheet Naam: Ziva Partner: - Reden van plaatsing: Guard
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 10:26 pm
Goedemorgen!
Lange tijd even niet kunnen rpg'en vanwege internetproblemen/geen inspiratie :'( Maar kben er weer! Hoop ik. XD
Serenity Psychologe
Character sheet Naam: Serenity Amor Partner: Dice.. dice.. double it twice.. ~ Reden van plaatsing: Psychokinesis || Kleptomania
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 11:47 pm
Hihihi jeeh!
En als je nog zin hebt in ons topic, en voor de rest met wie ik een topic heb:
Vandaag laatste deadline, nog wat huiswerk doen, morgen van 1 tot 5 les en kan dus vanavond misschien en morgen sowieso posten! Woensdag tot en met zondag heerlijk vrij!
Character sheet Naam: Ziva Partner: - Reden van plaatsing: Guard
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma feb 04, 2013 12:29 am
Jep Jep! Vanavond probeer ik te posten! ;-)
Mint
Aantal berichten : 65 Registratiedatum : 11-01-13
Character sheet Naam: Just call me Mint Partner: I give you a hug, a kiss and a smile. But I will get bored after a while. Reden van plaatsing: o.a Münchhausensyndroom, Pathologische leugenaar, eist alle aandacht op.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma feb 04, 2013 5:39 am
Hmm, misschien ga ik Mint's faceclaim veranderen...
Vind deze dude namelijk zo leuk =w=
Brianne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma feb 04, 2013 6:50 am
@ Mint: he's cute! :>
Ugh. Mijn fanfare wil me dood ofzo, of op zijn minst suïcidaal. gaan we dus een repetitieweekend doen met al die balletjes van de fanfare. Vieze egotrippertjes dat het zijn. Jakkes. En dan ook zo mooi 'we streven naar een gezellig samenzijn...' ugh.. voor de jeugd wordt dat een wie het eerst suïcidaal gaat worden party terwijl we ons kapotlachen om al die mannen die zichzelf al dronken voelen na een glas bier en dan half gaan strippen. (dat deed mijn dirigent op concertreis met een glaasje teveel op.... strippen op candyman, hele liedje is nu voor de rest van mn leven verpest :']) onze fanfare is werkelijk horror. Een opeenhoping van ego mensen die de complete balans verpesten. Dus dat wordt héérlijk... Kuch. laten we het zo stellen: de solo bugles haten alles en iedereen die hun kans op perfecte solo's verpest en knoeren net zo hard door (al spelen ze alles fout dat boeit ze niet) totdat we het opgeven om een balans te krijgen. Oh en ze schelden ons saxofoons uit, maar zodra wij iets over hun zeggen..... dan heb je ketterij gepleegd ofzo..
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma feb 04, 2013 10:25 am
zijn solisten niet altijd zo. Wij draaien veel beter op de slechte die het voor de lol doen dan de solisten die komen wanneer het hun uit komt
Brianne
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma feb 04, 2013 10:27 am
Nee hoor, niet allemaal. maar zij zijn de ergste, irritantste solist die je kent in het kwadraat :p
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma feb 04, 2013 10:33 am
bij ons zijn ze dat onder elkaar vooral als het famille is.
Maar heel weekend ik vind zoon jeugd dag al verschikkelijk
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di feb 05, 2013 4:17 am
@Aimee: Lekker late reactie, maar dat is dan weer typisch voor mij (a) Ja het is altijd jammer als je hard moet werken voor school, maar op een gegeven moment komen goede punten niet meer vanzelf helaas...
Thihi, en dan gaat iedereen de proefwerken verpesten behalve jij (:
En ik ga nu eindelijk eens mijn post voor Dante afschrijven...
@Sasha: Beetje heel late reactie, sorry (a) Maar aangenaam Meeste scholen hebben geen filosofie geloof ik, ben blij dat onze school het wel heeft vind het echt een leuk vak Haha, succes dan nog even met je pws
Cian
Aantal berichten : 104 Registratiedatum : 25-12-12
Character sheet Naam: Cian O'Carroll Partner: I have to find you, tell you I need you. Reden van plaatsing: Anxiety & Depression
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ di feb 05, 2013 11:19 am
really sorry voor de inactiviteit lads. But yeah. I lost it haha :c
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo feb 06, 2013 4:46 am
Ik wilde beginnen posten en toen kwam mijn ma droog binnen gestormd: We vertrekken over 5 minuten naar het ziekenhuis he? Zorg dat je klaar bent.
Well then --'
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ wo feb 06, 2013 6:40 am
dat schiet erg op. Hopelijk niks er in het ziekenhuis
Edit: leuk school eerst de Nl les uitgestuurd worden woede omdat je enkel nog twee examen hebt en ze niks voor je kan doen. daarna je dossier ingeleverd waar door je volgende les niet in g Hoeft. Dan blijft mentor les over maar die ligt in het ziekenhuis.
En daarvoor heb ik me vanochtend gehaast
Yué
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Yué Sahin Partner: I would say, there is a little twinkle in my heart. Reden van plaatsing: Agressief (ADHD)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za feb 09, 2013 2:47 am
Damn, wat ben ik hier al lang niet meer geweest.
Serenity Psychologe
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma feb 11, 2013 11:03 pm
En het geraakt alweer dood hier
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ ma feb 11, 2013 11:36 pm
ik wou net zeggen er is een teken van leven
Vince
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Vince Eversmann Partner: Everything is a danger, also love Reden van plaatsing: PTSS
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ do feb 14, 2013 12:27 am
Vince word vergeten :O
Vince
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Vince Eversmann Partner: Everything is a danger, also love Reden van plaatsing: PTSS