Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ vr feb 01, 2013 9:47 pm
yeay xd
Arnoud
Aantal berichten : 483 Registratiedatum : 19-02-12 Leeftijd : 30
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za feb 02, 2013 3:42 am
gepost o dat tamago spel is echt verslavend
edit ik wil nog een keer een topic arnoud maximus en moet er nog een met mint
Serenity Psychologe
Aantal berichten : 71 Registratiedatum : 11-07-12
Character sheet Naam: Serenity Amor Partner: Dice.. dice.. double it twice.. ~ Reden van plaatsing: Psychokinesis || Kleptomania
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ za feb 02, 2013 12:44 pm
Zo, heb weer wat tijd.. al moet ik morgen ook weer aan huiswerk. Maandag de laatste deadline van deze periode! Maar zal morgen wel sig maken voor Mint en posten!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 2:33 am
Poef.
Helleuw everybody. =w=
Arnoud
Character sheet Naam: Arnoud de Wolf Partner: I'm in love. but does she want me? Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 2:33 am
hellow
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 3:57 am
Wat is het rustig hier! ö
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 3:58 am
helaas is dat normaal. Als er 5 man zijn die online zijn en ook werkelijk posten hebben we een normale dag
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 4:03 am
Ah, dat is jammer. :c Dit lijkt me net zo'n leuk rpg!
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 4:03 am
is het ook
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 4:08 am
En toen stond ik officieel ingeschreven voor de decentrale selectie voor Psychologie aan de RUG!
Gast Gast
c:
@Above: Wow. o.o Dat klinkt fancy. Gefeli, denk ik? ^ ^
Laatst aangepast door Samuel. op zo feb 03, 2013 4:09 am; in totaal 1 keer bewerkt
Arnoud
van de wat
Doet me denken dat ik me nog op de HU in moet schrijven
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 4:13 am
RUG = Rijksuniversiteit Groningen
@Samuel: Hihi, feliciteer me maar als ik er doorheen kom, al gaat dat hopelijk, denk ik wel, lukken want er zijn redelijk wat plekken dus...
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 4:22 am
@Dante: Haha, oké: gefeli en veel geluk dan!
Hm, dat doet mij er weer aan denken dat ik me ook nog moet inschrijven bij mijn vervolgopleiding.. ^ ^"
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 4:23 am
alle 3 moeten we dat dus nog doen of ja daniel heeft het et gedaan
Dante
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 4:28 am
Voor welke opleidingen gaan jullie je inschrijven dan?
En Arnoud hou kom je erbij dat ik Daniel heet, me char heet Dante en ik Daphne, het begint allebei met een D, maar toch hoe kom je er bij? ;p
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 4:31 am
rare vergissing.
maar ik SJD Sociaal Juridische dienstverlening
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 4:45 am
Ik twijfel nog een heel klein beetje. Het liefst ik MWD gaan studeren, Maatschappelijk Werk en Dienstverlening (een HBO opleiding), maar ik hoop dit jaar mijn VWO diploma te halen waardoor iedereen me zit te pushen om toch naar de universiteit te gaan. Dilemma.. .__.
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 4:46 am
als je mwd wilt gaan doen kun je denke beter Social studies doen is breder
Dante
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 4:52 am
Gewoon doen wat jij het liefst wilt, daar wordt je uiteindelijk het gelukkigst van. Want als jij straks een studie gaat doen waar je niet 100% achter staat, dan is de kans dat je afhaakt groter dan wanneer je een studie gaat doen die je echt leuk vind Ik zit ook in eindexamenjaar van vwo en aardig van mijn vrienden (die ook vwo doen) gaan een hbo opleiding doen... Je kunt natuurlijk wel altijd kijken naar opleidingen die vergelijkbaar zijn met MWD, al zijn ze universitaire studies wel direct veel theoretischer, helaas.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 4:57 am
@Arnoud: Klopt, daar heb ik ookal naar gekeken. En naar Pedagogische Wetenschappen, Psychologie, Criminologie en noem maar op. Argh, zoveel keus is eigenlijk best lastig X] ...JOUW ONDERSCHRIFT! Awhh.
@Dante/Daphe: Je hebt een punt.. Als ik een universitaire studie kan vinden die bij me past is het mooi meegenomen en anders ga ik denk inderdaad toch voor de opleiding die me het meest aanspreekt, HBO of niet
Bedankt voor de tips! (:
En..hoe gaat het met jullie profielwerkstukken? XD
Arnoud
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 4:59 am
euhw ik ga hem even vergelijken met mijn scriptie daar moet ik nog aan beginnen. heb wel al een onderwerp . Een klasgenoot heeft hem pas ingeleverd. heb nog tot juni dus hard werken. Heb ik tenminste nog een smoes om langs stage te gaan.
cute dogy or not
Dante
Onderwerp: Re: Tralalaaa~ zo feb 03, 2013 5:08 am
@Samuel: Ik heb altijd een punt (a) Lijkt me een slimme keuze Heb je al wel universitaire studies die je op zich wel leuk lijken of helemaal niet? Best grappig trouwens, je zit best in dezelfde hoe te kijken als waar ik heb gekeken. Criminologie en MWD heb ik ook allebei bekeken, maar crimonologie vond ik te talig en te theoretisch en MWD was eigenlijk meer als alternatief als ik psychologie of creatieve therapie niet in zou komen.
Wij moesten hem al heel vroeg inleveren, week of twee, drie voor de kerstvakantie. Had een 8,8 voor me profielwerkstuk en een 8,3 voor presentatie (heb echt een hekel aan presentaties geven (a)), dus een 8,7 voor het geheel ;D Hoe gaat het met die van jouw? Al ingeleverd? Wat heb je trouwens als onderwerp?
@Arnoud: Leuk nieuw onderschrift, dat hondje En wat is je onderwerp voor je scriptie trouwens?
Serenity Psychologe
Aantal berichten : 71 Registratiedatum : 11-07-12
Character sheet Naam: Serenity Amor Partner: Dice.. dice.. double it twice.. ~ Reden van plaatsing: Psychokinesis || Kleptomania