Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Yué Sahin Partner: I would say, there is a little twinkle in my heart. Reden van plaatsing: Agressief (ADHD)
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 4:37 am
Bij ons was vandaag een lerares Sinterklaas en ze kwam op zo'n struisvogel :']
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 4:39 am
Ik snap niet waarom jullie beugel erg vind? Ik vond dat juist zo lekker, iedere keer wanneer ie aangespannen werd bij de ortho! Vond 't zo verschrikkelijk jammer wanneer ie eruit moest, maarja.. xD
Ik wil ook postennnn.. maar Gwyn komt straks pas en in dat topic waar ik nu zit met Yué, daar wou Andrew ook nog posten.. die komt straks ook pas! Laat uit.. tsja
Yué
Character sheet Naam: Yué Sahin Partner: I would say, there is a little twinkle in my heart. Reden van plaatsing: Agressief (ADHD)
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 4:40 am
Hoe kun je een beugel nou leuk vinden? O.o
Ik was echt blij toen ze dat ding eruit haalden x)
Mikhail
Aantal berichten : 115 Registratiedatum : 05-12-11
Character sheet Naam: Mikhail [Vladimir] Lavrov Partner: I won't tell anybody, I won't. They want to see me fall. Reden van plaatsing: Angst- en slaap- stoornissen, hallucinaties, paranoia.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 4:41 am
Mijn beugel gaat er bijna uit ;o Heb hem maar een half jaar gehad of zo, maar het ging ook maar om vijf tandjes o3o
En ik kreeg vandaag een pepernoot tegen mijn hoofd ._. Mislukte pieten ook, nek wit, hoofd bruin, oren wel nog wit. En ja hoor, blond haar XD Als je het doet, doe het dan goed ;o
Brittany
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 03-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In de snackbar..
Character sheet Naam: Brittany Rose Parker. Partner: On the moment, none. Reden van plaatsing: Manische depressiviteit.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 4:42 am
@Mikhail Hij ziet er inderdaad leuk uit! Voorzover zo'n ding er leuk uit kan zien dan. ;D Alleen ik ben te lui om te lezen. p:
@Yué Wtf, maar eigenlijk klinkt het best grappig. Omg, ik wil het zien haha!
@Hayden ô-o ..
Ik heb trauma's aan de ortho..
Yué
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 4:43 am
Bij ons waren de pieten ook flut x)
Maar dat vind ik eigenlijk altijd wel XD Behalve op tv dan :']
@Brittany Haha, dat wil je niet zien XD
Mikhail
Character sheet Naam: Mikhail [Vladimir] Lavrov Partner: I won't tell anybody, I won't. They want to see me fall. Reden van plaatsing: Angst- en slaap- stoornissen, hallucinaties, paranoia.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 4:44 am
@ Brittany; Doe ook maar niet, hij is bar slecht o3o
@ Yué; Ik vind die zwarte pieten op tv ook steeds enger en lelijker worden D: En ik heb ook nooit van ze gehouden x')
Yué
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 4:45 am
Ik vind hem wel goed hoor ^^
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 4:45 am
Ik hou/hield alleen van De Club van Sinterklaas. De rest is poep. Dan hield ik vooral van testpiet en haar hulpje!
Vroeger had ik nog wel een andere favoriete piet, volgens mij was dat zingpiet ofzo.. in ieder geval ook een meisje, met paars/zwarte kleding aan, meer weet ik niet meer, maar die's er al een lange tijd uit!
Brittany
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 03-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In de snackbar..
Character sheet Naam: Brittany Rose Parker. Partner: On the moment, none. Reden van plaatsing: Manische depressiviteit.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 4:46 am
@Yué Jawel. Okay, als het heel vies was dan niet. Anders wel. 8D
@Mikhail Was ik stiekem ook niet van plan. Lalalaa.. c;
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 4:47 am
Iemand een topicje?
Ryan
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onze pieten op school... eentje is door de tafel gezakt --' dus ze kunnen nooit erger dan die van ons zijn :3
@ Hayden een paar pagina's terug: danku =D
Zo, en nu heb ik mijn huiswerk af en wordt t eens tijd om een post te creëren, of althans proberen.. IK RIJM O.O.. eng =3
Oh en over beugels; Blech, ik zou m maar 9 maanden in moeten, uiteindelijk is t bijna 2 jaar geworden =( Nu is ie er gelukkig alweer een jaartje uit =)
Yué
Ik hield ook van testpiet xD
@Melanie ik wil wel, verveel me op dit moment toch dood -,-
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 4:49 am
HAHA, DROOGHEID OP TWITTER! Ik zit er sinds vandaag weer wat.. half afwezig op, dusja! :3
'' Amhali Najib Amhali Van het geld dat we ophalen, vanavond gaan we 60 doven kinderen aan een gehoor apparaat helpen. ''
Wat lees ik:
'' Van het geld dat we ophalen, vanavond gaan we 60 verdoofde kinderen aan een infuus apparaat helpen. ''
HAHAHAHA, GENIAAL! XD
Brittany
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 4:50 am
Ik hield van Sinterklaas. ;3
Yué
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 4:51 am
Ik hou van de kerstman met zijn bolle buik x)
Mikhail
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 4:52 am
Ik moet nog een topicje inhalen op een ander forum... Dan mag ik pas wat doen met Micky D: Maar ik wil hem zielig laten doen met zijn rubix cube x')
En mijn moeder begint te zeuren dat ik wat moet doen voor school omdat ik over een week proefwerkweek heb. Maar als ik een planning maak verdoe ik mijn tijd, want ik houd me er toch niet aan ._. Datweetiedereenindithuis.
Andrew
Aantal berichten : 103 Registratiedatum : 03-12-11
Character sheet Naam: Andrew Hellsong Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 5:00 am
Mikhail persoontje lijkt soms op manier van doen op iemand die ik ken. En dat is eng. xo
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 5:03 am
Zo'n eng gevoel had ik ook al! Maar heb geen idee wie, of het nou een RPG'er is.. of iemand met zo'n zelfde persoontje.. dunno! :C
Mikhail
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 5:04 am
En nu maken jullie mij bang, en geven mij het gevoel dat ik onorigineel ben :c *kruipt zielig in hoekje en gaat daar zitten*
Character sheet Naam: Fawn Partner: bwahHAHAHA Reden van plaatsing: Kannibalistische neigingen, omnivoor, gestoordheid, te diepzinnig voor deze wereld.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 5:12 am
HAALLOOOOOO~ WIE IS HIER ONORGINEEL? 8D MIKHAIL IS SCHATTIG. *runs weer weg*
En jij komt van SSA, misschien ken ik je wel. 8D Hoe heet je daar. ovo
Mikhail
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 5:16 am
Ik ben ehm... Alois. Met mijn drie Al's. Alois, Alejandro en Alice n_n En de rest van de bubs o3o
Maar ik was zo onorigineel met mijn naam, als ik eerlijk ben. Simpelweg omdat ik een Russisch accent iets moest hebben >D Want gestoorde mensen met een Russisch accent zijn geweldig. ENWIEISU?
Yana
Aantal berichten : 16 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Yana Partner: Reden van plaatsing: Extreme zelfmoordneigingen, hallucineert
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 5:28 am
Haaaaj =D
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 5:30 am
hoooiiiii
Hayden Admin