Character sheet Naam: Fawn Partner: bwahHAHAHA Reden van plaatsing: Kannibalistische neigingen, omnivoor, gestoordheid, te diepzinnig voor deze wereld.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 5:12 am
Mikhail schreef:
Fawn schreef:
Mikhail schreef:
Nou, ik heb het als extra keuzevak gekozen. Vrijstelling voor talen dankzij mijn smoesje [À] En dan moet je een extra keuzevak pakken als vervanging voor de uren die je dan te weinig zou maken. En ik; INFORMATICA. Want dan kan ik heel sneaky tijdens de les gewoon posts maken ;} Ikbeneenechtestudienerdheur.
Nou het begint met een D en eindigt op yslexie. Het is mijn smoesje o3o
Hmmmn. Dadelijkpianoles,hohoho.
HAHAHAHAH :'D NICE. Dus dat mag dan? XD Ah kut, maar mijn dyslexie is daar niet erg genoeg voor. :') Fail.
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 5:13 am
Ik ga gewoon niet, ik dacht voor in de klas, dat mens moet haar dingen beter uitleggen, niet mijn schuld.
Ryan
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 5:19 am
jeeej, eindelijk eindelijk vrij van leren & huiswerk..
HALLOOOW MENSJES VAN DISTURBIA =D
Sydnee
Aantal berichten : 24 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : OP DE WC.
Character sheet Naam: Sydnee Olivia Ross Partner: Nokkels .. Reden van plaatsing: Syndroom van Heller ~ vaak hyperactief en stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 5:23 am
God uh god.
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 5:25 am
ik moet ook voor school zingen een kerst liedje, en nog een ander liedje iets met "O Happy day"
Character sheet Naam: Fawn Partner: bwahHAHAHA Reden van plaatsing: Kannibalistische neigingen, omnivoor, gestoordheid, te diepzinnig voor deze wereld.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 5:29 am
Ik ga zo ook posten~ LALALALALAAA
Sydnee
Aantal berichten : 24 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : OP DE WC.
Character sheet Naam: Sydnee Olivia Ross Partner: Nokkels .. Reden van plaatsing: Syndroom van Heller ~ vaak hyperactief en stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 5:33 am
FÍNÁLLYY. Voorsteltopicje af. (:
Amelia
Aantal berichten : 13 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Amelia Pond Partner: Reden van plaatsing: ADD, Paniekstoornissen
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 5:56 am
WAJOOO HET WAAIT DAT HET .... WAAIT OMUGODDIE NOWIMSCAREDWIEJ~
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 6:06 am
Ik ga maar eens posten! Even mijn toetje opeten
Sydnee
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 6:15 am
Amelia schreef:
WOAH cool setje Sydnee! =D
Dankaa. (:
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 6:25 am
Dahlia schreef:
Ik haat dit weer.
Yap. o3o
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 6:27 am
I'm going to post.
Echt vreselijk, ben rond 6 uur pas thuis, moet in het donker fietsen met dit kutweer, en dan ga ik ook nog eens meer vooruit dan achteruit :\
Sydnee
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 6:36 am
Sydnee schreef:
Gwyn ziet er gemeen uit.
Volgens mij zit je er niet ver naast: Aggressiestoornis, dwangneurose. Sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
EDIT: DAT IS ÉÉN BONK AGRESSIE.
*runs alvast*
Ryan
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 6:37 am
@ Fawn: haha, +1 en btw.. =) had je deviantart eens bekeken (A) Ik houd van je manipulaties =D
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 6:40 am
Sydnee schreef:
Gwyn ziet er gemeen uit.
ACHTERBAKSE BITCH, KOM HIER DAN.
Nee grapje, ik ben blij met je compliment <3 Dat hoort namelijk een beetje zo. Lees haar bericht maar eens @topic Hayden
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 6:42 am
NOES. ELLIMINATE HER. D:
@Ryan: Whaha :'D Dankje <3 Ook een DA acc toevallig? :3
Ryan
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 6:46 am
Fawn schreef:
NOES. ELLIMINATE HER. D:
@Ryan: Whaha :'D Dankje <3 Ook een DA acc toevallig? :3
Noes, mijn manipulaties blijven algauw steken bij het stapje : 'NOEES, nu moet ik alles gaan detailleren o.o' *Faints* en dan geef ik het op :'] Dus nope, al zou k t wel willen :3
Sydnee
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 6:53 am
Gwyn schreef:
Sydnee schreef:
Gwyn ziet er gemeen uit.
Nee grapje, ik ben blij met je compliment <3 Dat hoort namelijk een beetje zo. Lees haar bericht maar eens @topic Hayden
IK STA HIER AL. NOU, DURF JE NÓG.
En het was níét als compliment bedoeld.
En Nikki. Ik ben ermee eens. ELLIMINATE HER.
En nu moet ik eigenlijk een topic, maar daar heb ik tótáál geen zin in. *noes*
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 6:54 am
Sydnee schreef:
Gwyn schreef:
Sydnee schreef:
Gwyn ziet er gemeen uit.
IK STA HIER AL. NOU, DURF JE NÓG.
En het was níét als compliment bedoeld.
En Nikki. Ik ben ermee eens. ELLIMINATE HER.
En nu moet ik eigenlijk een topic, maar daar heb ik tótáál geen zin in. *noes*
Ik vat het op als een compliment --'
Sydnee
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 6:56 am
PFFT. MAAK JEZELF ERMEE BLIJ.
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 6:58 am
Ik zeg toch dat ik er blij mee ben of niet? Ga dan alsjeblieft niet eindeloos door.