Aantal berichten : 16 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Yana Partner: Reden van plaatsing: Extreme zelfmoordneigingen, hallucineert
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:07 am
Whahahahaha! Dat klinkt wel tof!
Goeienaaavond allemaal
Mikhail
Aantal berichten : 115 Registratiedatum : 05-12-11
Character sheet Naam: Mikhail [Vladimir] Lavrov Partner: I won't tell anybody, I won't. They want to see me fall. Reden van plaatsing: Angst- en slaap- stoornissen, hallucinaties, paranoia.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:08 am
Ileana schreef:
Mikhail schreef:
Ileana schreef:
Mikhail schreef:
NUUUH. Je mag Micky zijn lieve gezichtje niet beschadigen D: Ga maar lekker dwangneurosisch doen met die rubix cube, of zo >U Mits het dan dat soort is met kleurtjes o_o
Lieve gezichtjes beschadigen.. Doet me ergens aan denken. Iets wat ik hier niet zal uitschrijven. We do not want little souls to be hurt Anyway, ik stalk u. Lekker puh
*kruipt bang naar hoekje* J-Judith D: ? Datdenkikdoorjeepiconderschrift[À]
NEE DE KERSTMAN Als die bestaat *spiedt om zich heen* Onderschrift is niet epic. Het is... Ileana-ish
Datisduseenja.
Ileana
Aantal berichten : 52 Registratiedatum : 05-12-11 Woonplaats : In de dakgoot. o_o
Character sheet Naam: Ileana McAiden Partner: Take me . I'm alive . But oh, you make me wanna die . Reden van plaatsing: Hallicuneert haar eigen wereld om zich heen, ziet de werkelijkheid bijna niet meer.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:09 am
Mikhail schreef:
Ileana schreef:
Mikhail schreef:
Ileana schreef:
Mikhail schreef:
NUUUH. Je mag Micky zijn lieve gezichtje niet beschadigen D: Ga maar lekker dwangneurosisch doen met die rubix cube, of zo >U Mits het dan dat soort is met kleurtjes o_o
Lieve gezichtjes beschadigen.. Doet me ergens aan denken. Iets wat ik hier niet zal uitschrijven. We do not want little souls to be hurt Anyway, ik stalk u. Lekker puh
*kruipt bang naar hoekje* J-Judith D: ? Datdenkikdoorjeepiconderschrift[À]
NEE DE KERSTMAN Als die bestaat *spiedt om zich heen* Onderschrift is niet epic. Het is... Ileana-ish
Datisduseenja.
Als jij dat zo wil zien, best Mensen, Haai~ Jouwschuldjijmetjenarcismeendegenialeomschrijvingbrachtenmehier Hounogwelvanjehoor
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:10 am
Mikhail schreef:
@ Enya; Ik heb nu zo'n medelijden met Micky ;}
Ahh, Ik heb er zo'n zin in, snel verder schrijven #YAY
Hoe kan ik Mikhail het beste pakken? is er iets waar hij niet mee geconfronteerd wil worden?
Character sheet Naam: Fawn Partner: bwahHAHAHA Reden van plaatsing: Kannibalistische neigingen, omnivoor, gestoordheid, te diepzinnig voor deze wereld.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:12 am
Melanie schreef:
Fawn schreef:
Melanie schreef:
Fawn schreef:
IK WIL POSTEN MAAR HET BEGIN KOMT MAAR NIET. *brainfail*
Sorry als je niks met mijn post kunt.
Oehhh, oeeehhh, laat haar in de auto zitten en heel spontaan een bewaker bijten.. mwuujhaaàààààà
Ohneeeh, ik kan er genoeg mee hoor. 8D (te zien hoe kieskeurig ik altijd ben.) Ben alleen even aan het bedenken hoe ik haar laat binnenkomen. ¬¬
De deur zwiepte open 'Wat zie jij er lekker uit.' sprak het kannibalistische kind terwijl ze naar het meisje keek.
zo moet het Nikki, zo moet het.
Slijm droop in dikke druppels langs haar kin naar beneden, de spastische tong vol energie uit haar mond wobbelend. Ofzo. :') Nah, maar ik moet het begin hebben. o3o
Mikhail
Character sheet Naam: Mikhail [Vladimir] Lavrov Partner: I won't tell anybody, I won't. They want to see me fall. Reden van plaatsing: Angst- en slaap- stoornissen, hallucinaties, paranoia.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:13 am
Gwyn schreef:
Mikhail schreef:
Hoe kan ik Mikhail het beste pakken? is er iets waar hij niet mee geconfronteerd wil worden?
Elleboogholtes. Daar heeft hij al die sexy scars, remember? Hohoho, realiseer me nu dat ik me heb ingehouden. Eerst zou hij ook nog littekens op zijn rug krijgen. Nu vind ik het jammer dat ik het niet heb gedaan, het zou aan de ene kant zo hawt zijn *wbw*
@ Judith; Hé, die omschrijving kwam niet van mij. Iemand anders bracht hem naar mij toe o3o
Ileana
Aantal berichten : 52 Registratiedatum : 05-12-11 Woonplaats : In de dakgoot. o_o
Character sheet Naam: Ileana McAiden Partner: Take me . I'm alive . But oh, you make me wanna die . Reden van plaatsing: Hallicuneert haar eigen wereld om zich heen, ziet de werkelijkheid bijna niet meer.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:14 am
@Noor Daarom houd ik nog wel van je, schat <3 Anyway; If the mohammed won't come to the mountain the mountain comes to mohammed, neh?
Yana
Aantal berichten : 16 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Yana Partner: Reden van plaatsing: Extreme zelfmoordneigingen, hallucineert
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:15 am
Fawn schreef:
Melanie schreef:
Fawn schreef:
Melanie schreef:
Fawn schreef:
Oehhh, oeeehhh, laat haar in de auto zitten en heel spontaan een bewaker bijten.. mwuujhaaàààààà
Ohneeeh, ik kan er genoeg mee hoor. 8D (te zien hoe kieskeurig ik altijd ben.) Ben alleen even aan het bedenken hoe ik haar laat binnenkomen. ¬¬
De deur zwiepte open 'Wat zie jij er lekker uit.' sprak het kannibalistische kind terwijl ze naar het meisje keek.
Slijm droop in dikke druppels langs haar kin naar beneden, de spastische tong vol energie uit haar mond wobbelend. Ofzo. :') Nah, maar ik moet het begin hebben. o3o
Character sheet Naam: Mees. Partner: You don't want a monster like me. Reden van plaatsing: Agressief, woedeaanvallen.
IK WIL EEN NIEUW SETJE, KAN IEMAND ME HELPEN PLEASE.
Mikhail
@ Judith; Ja, en volgens de bijbel zijn we allemaal lesbisch. WEALREADYKNOW.
Maar ik ben douchen skatjes n_n
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:16 am
Mikhail schreef:
Gwyn schreef:
Mikhail schreef:
Elleboogholtes. Daar heeft hij al die sexy scars, remember? Hohoho, realiseer me nu dat ik me heb ingehouden. Eerst zou hij ook nog littekens op zijn rug krijgen. Nu vind ik het jammer dat ik het niet heb gedaan, het zou aan de ene kant zo hawt zijn *wbw*
@ Judith; Hé, die omschrijving kwam niet van mij. Iemand anders bracht hem naar mij toe o3o
Heeft hij daar nog last van? Zoja mag ik godmoden dat zijn gezicht van pijn vertrekt wanneer ik hem aan zijn elleboog ofzo pak?
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:17 am
Fawn schreef:
Melanie schreef:
Fawn schreef:
Melanie schreef:
Fawn schreef:
Op een bovennatuurijke spastische manier likte het meisje langs haar lippen. Haar ogen gericht op de grote man naast haar. Hmm, wat zag dat er lekker uit. Haar ogen zagen er dol uit terwijl ze allemaal spastische geluidjes begon te maken en toen, hap. Ze beet in de man zijn arm. Die schreeuwde van de schrik terwijl het meisje zijn arm aflebberde.
XD
Ileana
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:17 am
Mikhail schreef:
@ Judith; Ja, en volgens de bijbel zijn we allemaal lesbisch. WEALREADYKNOW.
IKNIET Maar ik ben onwetend. *zei de derdeklas gymnasiumleerlinge nadat ze een Latijnse tekst had vertaald*
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:20 am
BEN JIJ CHARLOTTE ? @Ileana
Ileana
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:20 am
Gwyn schreef:
NEE IK BEN DE KERSTMAN Eigenlijk heet ik Judith, maar ik ben gewoon een stoofpeer in disguise
Character sheet Naam: Fawn Partner: bwahHAHAHA Reden van plaatsing: Kannibalistische neigingen, omnivoor, gestoordheid, te diepzinnig voor deze wereld.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:21 am
Yana schreef:
Fawn schreef:
Melanie schreef:
Fawn schreef:
Melanie schreef:
Fawn schreef:
"Er was eens een Fawn. Die deed de deur open"
Stalker. o3o En misschien doe ik dat wel.
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:22 am
IK HEET CHARLOTTE, JA KNOW, EN ER IS EEN VERVELEND KIND DAT ENORM KINDERACHTIG DOET. Ze denkt dat ik ene vriendin van haar ben, maar ik schaam me echt voor haar, telkens als ze me ziet komt ze op me aflopen en dan heel luid: Charlotjesnotjeprotje op het potje, en zo tien keer achter elkaar.
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:23 am
Ileana schreef:
Gwyn schreef:
NEE IK BEN DE KERSTMAN Eigenlijk heet ik Judith, maar ik ben gewoon een stoofpeer in disguise
Damn, FAIL
Ileana
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:24 am
Gwyn schreef:
Ileana schreef:
Gwyn schreef:
Damn, FAIL
Iedereen faalt wel eens~ Ik meerdere keren per dag Man, nu moet ik die post voor Ale afschrijven
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:25 am
Ik moet ook post verder schrijven. o3o Voordat ik weg moet. D: NOOOEEHHSS
Ileana
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:27 am
So this is me, swallowing my pride, standing in front of you, saying I'm sorry for that night And I'd go back to December all the time
Audire
Aantal berichten : 27 Registratiedatum : 05-12-11
Character sheet Naam: Audire Filosia Partner: Never ask me again, oké? Reden van plaatsing: Paniek aanvallen & Ernstige faalangst
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:33 am
Iemand zin in een topic met Audire? *Wink wink*
Mikhail
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:49 am
@ Enya; Nee, het doet geen pijn meer. Maar hij voelt zich er ongemakkelijk bij c: VERLEGENMOOIBOYFTW.
@ Judith; Nou, volgens de bijbel zijn we allemaal kinderen van God. En Jezus is God zijn enige zoon. Dus dat maakt ons allemaal lesbisch. Punt n_n
Ileana
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:53 am
Ooh En dan vol ik godsdienst. Nouja, dan is het maar zo CSI kijken~
Mikhail
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:56 am
Ileana schreef:
Extra: Ileana heeft de gewoonte wilde dieren mee te nemen, vooral veel konijnen
ALICEINWONDERLAND «3
En wat heeft iedereen toch met CSI ? Ik vind het like... Al heel lang niet meer leuk ._. Ik loop voor o3o