Aantal berichten : 52 Registratiedatum : 05-12-11 Woonplaats : In de dakgoot. o_o
Character sheet Naam: Ileana McAiden Partner: Take me . I'm alive . But oh, you make me wanna die . Reden van plaatsing: Hallicuneert haar eigen wereld om zich heen, ziet de werkelijkheid bijna niet meer.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:57 am
Alice 4Life~ *is zelf obsessed*
Mikhail
Aantal berichten : 115 Registratiedatum : 05-12-11
Character sheet Naam: Mikhail [Vladimir] Lavrov Partner: I won't tell anybody, I won't. They want to see me fall. Reden van plaatsing: Angst- en slaap- stoornissen, hallucinaties, paranoia.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 8:58 am
Had 'r Alice genoemd, dan was het plaatje compleet ;}
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 9:00 am
J'aime drama, topicjes met agressieve jongetjes zijn leuk met Melanie, dan wordt ze helemaal panisch, en dat vind ik dramatisch, en J'aime Drama
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 9:00 am
Ahh, ik hou van Gwyn.
Mikhail
Character sheet Naam: Mikhail [Vladimir] Lavrov Partner: I won't tell anybody, I won't. They want to see me fall. Reden van plaatsing: Angst- en slaap- stoornissen, hallucinaties, paranoia.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 9:04 am
IkhoudvanMikhail. Ik wil hem schattig laten doen ;D
En ik moet nog een topicje met hem aanmaken voor Andrew c: Omg, hij wordt omsingeld door agressieve mensen n_n
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 9:09 am
De inspiratie vloeeit doooor miiijn aderen :3
Mikhail
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 9:09 am
Enkel omdat het leuk is om Mikhail te pesten, non? Waarom doe ik hem dit aan D: ? *facepalm*
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 9:10 am
Mikhail schreef:
Enkel omdat het leuk is om Mikhail te pesten, non? Waarom doe ik hem dit aan D: ? *facepalm*
Ik hou van pesten, als ik schrijf :$
Yué
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Yué Sahin Partner: I would say, there is a little twinkle in my heart. Reden van plaatsing: Agressief (ADHD)
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 9:23 am
Ik ben verliefd op de ava van Mikhail <3
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 9:25 am
Ik ben verliefd op de PB van PercyxD
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 9:27 am
Ik ben verliefd op mezelf.
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 9:27 am
Whoaa, was ff 2 uur weg.. gelijk alles ondergepost hier! Nouja.. ik heb nog een klein kwartiertje ofzo, morgen heel vroeg op.. dus nu maar ff posten enzo! :3
Melanie
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 9:28 am
Damn, me blokjes beginnen nu echt vervelend te worden. En ik wil posten, ik wil dat Mel wat vrienden maakt.
Mikhail
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 9:29 am
Hmn, what? O, avatar o3o Hij is zo onschuldig en schattig n_n Ik moet verder met mijn post o3o Ik lul teveel erin ;D
Ileana
Aantal berichten : 52 Registratiedatum : 05-12-11 Woonplaats : In de dakgoot. o_o
Character sheet Naam: Ileana McAiden Partner: Take me . I'm alive . But oh, you make me wanna die . Reden van plaatsing: Hallicuneert haar eigen wereld om zich heen, ziet de werkelijkheid bijna niet meer.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 9:31 am
Lulposts zijn awesome Get over it *sleept zichzelf naar bestand* Uw Alpost komt vanavond nog, erewoord
Melanie
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 9:33 am
Waarom komt er zo veel gessuck my dick voor in dat liedje
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 9:34 am
Even rijtje huiswerk over typen, naar docente versturen en dan posttijd! =3
Melanie
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 9:35 am
Ik kan niks posten hiero
Brittany
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 03-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In de snackbar..
Character sheet Naam: Brittany Rose Parker. Partner: On the moment, none. Reden van plaatsing: Manische depressiviteit.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 9:35 am
Open een nieuw topic
Melanie
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 9:37 am
Ja, wil ik aan de eene kant wel, maar, ja, ik wil niet teveel topics hebben, maar ach, ik zie wel even.
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 9:37 am
Almost Done.
Mikhail
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 9:39 am
Ik ben zojuist klaar met een nutteloze post van 1000 woorden waar letterlijk NIETS in gebeurt. Hoezo pro? *hoestaanval* Nu nog een titel, harhar.
Brittany
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 03-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In de snackbar..
Character sheet Naam: Brittany Rose Parker. Partner: On the moment, none. Reden van plaatsing: Manische depressiviteit.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 9:39 am
Ooh..
Ik vind je setje echt leuk, btw. Zo met die cola-blikjes haha ;3
Melanie
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 05, 2011 9:41 am
Die van mij? Dankjeeeeee
Gwyn