Aantal berichten : 115 Registratiedatum : 05-12-11
Character sheet Naam: Mikhail [Vladimir] Lavrov Partner: I won't tell anybody, I won't. They want to see me fall. Reden van plaatsing: Angst- en slaap- stoornissen, hallucinaties, paranoia.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 8:53 am
Ik moet posten. Maar er is thee, en er zijn ook koekjes... En... meh :c IkhebookeigenlijkgeeninspiratievoorMickyeerlijkgezegd.
Character sheet Naam: Fawn Partner: bwahHAHAHA Reden van plaatsing: Kannibalistische neigingen, omnivoor, gestoordheid, te diepzinnig voor deze wereld.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 8:53 am
Melanie schreef:
Fawn schreef:
Melanie schreef:
Ik moet daar eigenlijk ook weer actief worden..
NEE HOOR. HOEFT NIET. 8D Je hebt DH en hier al. >D
Eigenlijk heb je daar een punt, en mijn RPG waar ik aan het werken ben, maar ergens betwijfel ik het of di ezou lang houdt. Ik moet nog aan de post voor bij Faw beginnen, en zla ik het verjaardagstopic voor Vanilla op DH openen, heb de post al klaar liggen, xd.
WASSZZ JE HEBT HET VERJAARDAGSTOPICALGEOPENDIKGAKIJKENJOOEPPIIEDEPOEPPIEE~ 8D
EDIT: Ohnee o3o
Laatst aangepast door Fawn op wo dec 07, 2011 8:57 am; in totaal 1 keer bewerkt
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 8:55 am
@Mikhail: Zeker koekjes nemen, die zijn lekker :3
Ik voel me hier al helemaal thuis :3
Edit: Sorry, verkeerd gelezen, 't was Mikhail.
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:11 am
Kymberley schreef:
Hallo Hallo, Verdorie ik wou eerst mijn naam als Aimee doen. Maar die was al bezet. :c
Dat was dan een fout van actieforum, want volgens mij zijn er nog geen acc's met de naam Aimee! Ik wil het nog voor je aanpassen, als je dat wilt? :3
@ENYAPOEPPIE & Fanta, nouuuuu da's niet hélemaal waar dat jullie de enige zijn die Zweinstein actief houden.. Caro en ik waren ook flink bezig! Caro is daar Derek en Dean en ik ben daar Carmen & MIJN SCHATJE Bellatrix! «3
Aaarghh, nu pas net thuis van stage! En morgen gelijk weer om half 9 beginnen met school! :C
Fanta
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:12 am
@Hayden: Wou, je hebt echt een mooie site gemaakt :3 Respect :3 Jeej, maar we kunnen wel weer actief worden daar :3 En mensjes lokken :3
Ryan
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:15 am
@ Hayden; Hallooow =D
bleh, mijn manip. is nu denk ik wel zo'n beetje af :'] niet blij met t resultaat ,mrja =)
en ik leer ondertussen zeeeer ijverig mn nl, dat je acupuncturist toch echt zo moet schrijven en niet als accupuncturist is toch wel zéér interessant --'
Character sheet Naam: Fawn Partner: bwahHAHAHA Reden van plaatsing: Kannibalistische neigingen, omnivoor, gestoordheid, te diepzinnig voor deze wereld.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:16 am
WBUHWAHAHHAHAHAHAHAÁÁ IK HEB GEWOON DE EERSTE TWEE UUR VRIJ. 8D HOW FREAKSOME IS DÁT. >3
@Mel: Weetje dat het redelijk geniaal is dat een omnivoor en een anorexia patiënt kamergenoten zijn. :"D
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:17 am
Het lukt me écht niet om te posten bij Hayden, pff, mijn hoofd en handen werken even niet samen #damnit
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:18 am
Fawn schreef:
WBUHWAHAHHAHAHAHAHAÁÁ IK HEB GEWOON DE EERSTE TWEE UUR VRIJ. 8D HOW FREAKSOME IS DÁT. >3
@Mel: Weetje dat het redelijk geniaal is dat een omnivoor en een anorexia patiënt kamergenoten zijn. :"D
HEEFT ZE NIET VEEL OM OP TE PEUZELEN! >D
@Ryan: Heeee lekkording! <3
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:19 am
Fawn schreef:
Eigenlijk wel hé, daarom zitten ze ook samen, om zo nog genialer te zijn
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:26 am
Ik moet morgen alle lesuren koken, jeej :3
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:27 am
Gheheheh, George ligt op Gwyn, onhandig kind _O-
Goed, wat zal ik daar eens op terugposten @freedje #smile
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:29 am
@Hayden&Mel: STIEKEM IS HET GEWOON ÉÉN GROOT COMPLOT. o3o Mel bleef ook echt zo rustig staan terwijl Fawn aan haar arm knabbelde. 8D
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:30 am
@Gwen: Je weet toch dat ik zulke dingen expres typ? @Fawn: ;O Eng
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:30 am
Fanta schreef:
IK WIL EEN TOPIC MET FANTA! Jij was toch ook Sneep, btw?
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:31 am
@Hayden: Jeps Alleen kan ik me niet goed in 'm vinden Ik moet gaan slapen, wil jij 'm maken, dat topic?
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:32 am
Fanta schreef:
@Fawn: ;O Eng
IT IS IT IS. o3o
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:32 am
Fanta schreef:
@Hayden: Jeps Alleen kan ik me niet goed in 'm vinden Ik moet gaan slapen, wil jij 'm maken, dat topic?
Mij best, PB ik 'm wel naar je!
@Fawn, STIEKEM VIND MELANIE DAT WEL LEKKER! c:
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:33 am
Fanta schreef:
Jaa, nu moet ik even haar reactie bedenken. Wat zou jij het liefste hebben? Dat ze begint te blozen en George recht aan kijkt ofzo?
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:35 am
Hayden schreef:
Fanta schreef:
Mij best, PB ik 'm wel naar je!
@Fawn, STIEKEM VIND MELANIE DAT WEL LEKKER! c:
Ze was gewoon zó overdonderd door de awesomness van THÁ Fawn. Yapyap. Daar kan geen anorexia patientje tegenop. U__U *nods*
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:36 am
Mensjes ik post morgen weer voor de mensen waar ik moet postenxD want moet nu gaan.
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:38 am
Hmpf, maar even posten bij Dahlia.. en dan zie ik nog wel waar ik post, wss ga ik dan naar bed en dan nog ff HP lezen! =3
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:39 am
Fawn schreef:
@Hayden&Mel: STIEKEM IS HET GEWOON ÉÉN GROOT COMPLOT. o3o Mel bleef ook echt zo rustig staan terwijl Fawn aan haar arm knabbelde. 8D
STIEKEM HOUDEN FAWN EN MEL VAN MEKAAR, EN WEET MEL DAT ZE NIET BANG MOET ZIJN VOOR FAWN
Ryan
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:54 am
buh, k ben echt doodop =( k ga denk ik maar eens slapen voordat ik dadelijk voor mn pc in slaap val =(
Welterusten allemaal :>
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:57 am
Och, ik ben klaar met posten voor vandaag, kan niet meer. Zometeen ga ik me even verzoenen met mijn bed, hoop dat ie me terug wil :3