Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:57 am
Gwyn schreef:
Och, ik ben klaar met posten voor vandaag, kan niet meer. Zometeen ga ik me even verzoenen met mijn bed, hoop dat ie me terug wil :3
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 10:00 am
ik denk dat ik ook maar ga slapen
trusten iedereen!!
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 10:01 am
Hayden schreef:
Gwyn schreef:
Och, ik ben klaar met posten voor vandaag, kan niet meer. Zometeen ga ik me even verzoenen met mijn bed, hoop dat ie me terug wil :3
Fack jou, je zou posten bij Hayden! :C
@Ryan, trusten! =D
Het spijt me zo hard, maar ik kan niet meer. Mijn hersens komen dadelijk door mijn oor naar buiten ofzo --'
Morgen als ik thuiskom is het eerste wat ik doe eten en posten, dan douche ik daarna wel..
Faye
Aantal berichten : 78 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 31
Character sheet Naam: Faye Vesper Carter Partner: - Reden van plaatsing: ADD, pyromanie, pathalogisch leugenaar en dissociatieve amnesia.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 10:03 am
wat ben ik toch blij dat de beste relatie die ik heb, die met mn bed is. <3
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 10:08 am
Hmpf, dat is je geraden ook, Gwyn!
Jeeh, net gepost bij Dahlia ennn.. ik ga ook maar naar bed, denk ik! Morgen weer een nieuwe dag!
~Truste and sweet dreams! «33
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 6:57 pm
Omg, die smiley van Hayden bleef zo steken op mijn Ipad, waar die net met de mond dicht zat, de mond was echt heel hoog, en het zag er best wel mongolisch uit Ik moet me maar eens klaar'aken om de meraren te gaan ergeren en bepaalde leerlingen te gaan stalken..
En hopen dat er ergens gepost zal aijn, ~~ ' - Omg, dat is dus zo een lange smiley, zien ejullie het?nzien jullie heeeetttt?
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 7:05 pm
Ik zie niksxD
Vanavond post ik bij jou want moet nu weg stage
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 7:41 pm
@Gwen: Ik neem aan dat je al gepost hebt en dat deze reactie te laat is, maar bon: mij maakt 't echt niks uit hoe je reageert hoor, eigen keuze. Bovendien is de onwetendheid het leukst ^^
Mijn handen bevriezen! ;D Posten bij Perce en daarna misschien nog gauw bij Gwen voordat ik naar school moet :3
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 7:43 pm
Fanta schreef:
@Gwen: Ik neem aan dat je al gepost hebt en dat deze reactie te laat is, maar bon: mij maakt 't echt niks uit hoe je reageert hoor, eigen keuze. Bovendien is de onwetendheid het leukst ^^
Mijn handen bevriezen! ;D Posten bij Perce en daarna misschien nog gauw bij Gwen voordat ik naar school moet :3
Ahhww, ik werd even heel blij van je woorden <3
Ik post zelf overal na mijn stage pas!
Fanta
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 8:02 pm
Ik ga nu reageren met George en ga 'm proberen af te krijgen ^^
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 8:04 pm
yay!
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 8:14 pm
Zo, hij's afgeraakt ^^ Een redelijk lange, vind ik toch ^^
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 8:15 pm
*knikt* George is weer awesome! Ik post vanmiddag/vanavond terug, nu moet ik me haasten _O-
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 8:15 pm
Oh, doet u maar rustig hoor ;O Omg, ik ben zo blij dat deze site bestaat, hier kun je zo erg jezelf zijn ^^
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 8:16 pm
Och ik hoop dat Gwyn niet een weerspiegeling van mezelf is, dan zou ik in een kliniek moeten zitten _o-
Ik vind het wel heerlijk om haar te spelen!
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 8:18 pm
Haha, ik ben echt zo helemaal Fanta, alleen ben ik nog niet naar een kliniek gebracht, wel naar een internaat, maar dat was heel lang geleden ^^
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 8:23 pm
FUUUUUUUUUU IK MOET ME AANKLEDEN, MAKE-UP DOEN, TANDENPOETSEN EN ALLES IN MINDER DAN 30 MINUTEN #AAH
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 8:38 pm
Fanta, gij habe auch autisme PDD-NOS? Me to!
Aaargh, zó vroeg op school zitten voor enkel en alleen huiswerkuren is dikke naai. Vooral als je gisteren pas om 9 uur thuis was van stage.. ughe. Nouja kort dagje @ school want heb beroepsprestatie -niet dat dat jullie iets zegt, maar boeiehh- en dat heb ik dan wel weer de rest van de dag tot 5 uur ofzo.. Nogmaals: UGHE! x.x
Duss.. dat word again een lange dag niet posten! :C
[EDIT] I like om DeviantArt pic's te jatten, terwijl er staat dat je het niet mag gebruiken zonder toestemming!
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:22 pm
Olaa :3
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek wo dec 07, 2011 9:36 pm
HEE LEKKORDING! =D =D =D =D =D
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 12:27 am
Trololol, zo naar beroepsprestatie! :la: @ school @ boring.. x.x
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 12:53 am
mwhahaha hou zo van draadloos internet op school
dus nog even snel kunnen posten, nu omkleden om zo te gaan dansen T.T
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 1:09 am
eindelijk eten, #honger
Kymberley
Aantal berichten : 27 Registratiedatum : 07-12-11
Character sheet Naam: Kymberley Ross Harrison Partner: Love has nothing to do with what you are expecting to get, it’s what you are expected to give — which is everything. Reden van plaatsing: Poging tot moord op dierbare, stemmen in der hoofd, bang voor het donker.
Onderwerp: Re: Kletshoek do dec 08, 2011 1:39 am
Omy ohmy, Ik moet zometeen naar de tandarts. Ik schijt hem hier. ;c