Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 7:48 am
Hayden schreef:
Melanie schreef:
Zayn schreef:
@Melanie: Heb je dan drank bij? Hij's verslaafd Wil jij 'm maken?
O nee, Mel heeft geen drank, maar waarschijnlijk ligt er wel wat dure champagne voor speciala gelegenheden daar ergens, dus ja, zo doen we dat hé.
Jullie weten beiden dat er zich nergens drank, drugs, of andere verslavingsshit in Disturbia Clinic opgeborgen ligt? Enkel misschien sigaretten, maar die liggen afgenomen in kantoor. Bovendien is dit geen afkickkliniek, dus alcoholverslaving is mogelijk.. maar alleen dáárvoor zal Zayn niet hier geplaatst zijn.
Oh, dus ook geen champagne ofzow van de mensen die er werken, voor speciale gelegenheden?
Damn, hoe ga ik Melanie dan op de tafel laten dansen enzow.
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 7:53 am
Melanie schreef:
Hayden schreef:
Melanie schreef:
Zayn schreef:
@Melanie: Heb je dan drank bij? Hij's verslaafd Wil jij 'm maken?
O nee, Mel heeft geen drank, maar waarschijnlijk ligt er wel wat dure champagne voor speciala gelegenheden daar ergens, dus ja, zo doen we dat hé.
Jullie weten beiden dat er zich nergens drank, drugs, of andere verslavingsshit in Disturbia Clinic opgeborgen ligt? Enkel misschien sigaretten, maar die liggen afgenomen in kantoor. Bovendien is dit geen afkickkliniek, dus alcoholverslaving is mogelijk.. maar alleen dáárvoor zal Zayn niet hier geplaatst zijn.
Oh, dus ook geen champagne ofzow van de mensen die er werken, voor speciale gelegenheden?
Damn, hoe ga ik Melanie dan op de tafel laten dansen enzow.
Nee, helaas. Het is een christelijk, strenggelovig dorp die dus ook niet drinken. (:
Melanie
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 8:08 am
Pff, waarom wil ik steeds een nieuw accountje aanmaken.
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 8:12 am
Ik verveel me, heb niks te posten --'
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 8:13 am
Hoewel ik wel wíl posten, voel ik me (nog op z'n zachtst uitgedrukt) kut en ben ik nu druk aan mijn huiswerk.
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 8:15 am
Gwyn schreef:
me too -.-
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 8:18 am
Percy schreef:
Gwyn schreef:
me too -.-
Oehh, Open een topic (A)?
Dan mag je zelf kiezen of Gwyn nog steeds helder is, of dat ze de stem in haar hoofd heeft.
Hayden Admin
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 8:22 am
Gwyn schreef:
Percy schreef:
Gwyn schreef:
me too -.-
Dan mag je zelf kiezen of Gwyn nog steeds helder is, of dat ze de stem in haar hoofd heeft.
is goed!
uhm wat zullen we eens doen obessie voor bloed, arme Percy. Heeft ze niet toevallig de stem in haar hoofd?? (A)
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 8:23 am
Percy schreef:
Gwyn schreef:
Percy schreef:
Gwyn schreef:
me too -.-
is goed!
uhm wat zullen we eens doen obessie voor bloed, arme Percy. Heeft ze niet toevallig de stem in haar hoofd?? (A)
MOEHAHAHHAHAHA AWESOMENESS
Melanie
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 8:30 am
Ik wil echt een nieuw accountje aanmaken, zo iemand die dent dat ze bovennatuurlijke powers heeft, en graag mensen vermoord, om hun bloed te drinken, en het liefst eerst met haar slachtoffers flirt, xd.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 8:43 am
Gwyn schreef:
Percy schreef:
Gwyn schreef:
Percy schreef:
Gwyn schreef:
me too -.-
is goed!
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 8:48 am
ja dat heb ik
luckyracer10@hotmail.com
dat is hem
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 8:49 am
Toegevoegd
Melanie
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 8:50 am
Ik ga dus gewoon dat account aanmaken, ik word gewoon té hyper.
Ileana
Aantal berichten : 52 Registratiedatum : 05-12-11 Woonplaats : In de dakgoot. o_o
Character sheet Naam: Ileana McAiden Partner: Take me . I'm alive . But oh, you make me wanna die . Reden van plaatsing: Hallicuneert haar eigen wereld om zich heen, ziet de werkelijkheid bijna niet meer.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 9:25 am
Trololo De tango luisteren is slecht voor je hyperactiviteit *heeft enkel verzwikt bij het zelf proberen* Die pirouette heeft toch écht een mannelijke begeleider nodig. Net als het valstukje. Mijn bed is te klein.
Mikhail
Aantal berichten : 115 Registratiedatum : 05-12-11
Character sheet Naam: Mikhail [Vladimir] Lavrov Partner: I won't tell anybody, I won't. They want to see me fall. Reden van plaatsing: Angst- en slaap- stoornissen, hallucinaties, paranoia.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 9:27 am
*realiseert zich dat ze nog steeds niet heeft gepost* *kruipt naar hoekje en gaat daar zitten* Ik ben een slecht persoon ö
Ileana
Aantal berichten : 52 Registratiedatum : 05-12-11 Woonplaats : In de dakgoot. o_o
Character sheet Naam: Ileana McAiden Partner: Take me . I'm alive . But oh, you make me wanna die . Reden van plaatsing: Hallicuneert haar eigen wereld om zich heen, ziet de werkelijkheid bijna niet meer.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 9:28 am
Mikhail schreef:
*realiseert zich dat ze nog steeds niet heeft gepost* *kruipt naar hoekje en gaat daar zitten* Ik ben een slecht persoon ö
Ik ben een slechter persoon. *duwt Noor uit hoekje*
Mikhail
Character sheet Naam: Mikhail [Vladimir] Lavrov Partner: I won't tell anybody, I won't. They want to see me fall. Reden van plaatsing: Angst- en slaap- stoornissen, hallucinaties, paranoia.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 9:29 am
Ileana schreef:
Mikhail schreef:
Maar ik maakte een tekening waardoor Al klein leek en Les overkwam als pedo omdat ze er ouder uitziet. *trekt uit hoekje en claimt tha space*
Ileana
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 9:29 am
Mikhail schreef:
Ileana schreef:
Mikhail schreef:
Maar ik maakte een tekening waardoor Al klein leek en Les overkwam als pedo omdat ze er ouder uitziet. *trekt uit hoekje en claimt tha space*
Ik wilde die tekening zien En heb nog steeds niet in RPG gepost hier Dat is pas slecht
Mikhail
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 9:31 am
Ileana schreef:
Mikhail schreef:
Ileana schreef:
Mikhail schreef:
Ik wilde die tekening zien En heb nog steeds niet in RPG gepost hier Dat is pas slecht
Dat heb ik nog niet gedaan bij ML. En stiekem denk ik dat ik het ook nooit ga doen ;} Datispasslecht.
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 9:39 am
Ik weet niet of ik dit weekend nog post want er is een vriendin van mij dit hele weekend.
Auburn
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Auburn Mercedes Délune Delfade Partner: / Reden van plaatsing: Kan communiceren met het bovennatuurlijke, en wordt beschouwd als een gevaar voor de mensheid.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 09, 2011 10:33 am
Nu heb ikt och weer een accountje gemaakt, en dat is niet goed, want ik heb er al een hier, maar ja, ik hou ze wel actief hoor, heb trouwens toch niet veel beters te doen.
Hayden Admin