Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:06 pm
Stefan schreef:
is er al een mannelijk personage die bi of homo is?
Mikhail toch?
Auburn
Aantal berichten : 58 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Auburn Mercedes Délune Delfade Partner: / Reden van plaatsing: Kan communiceren met het bovennatuurlijke, en wordt beschouwd als een gevaar voor de mensheid.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:08 pm
Ik ga eten, byebye en dan kijken of er gepost is
Stefan
Aantal berichten : 72 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Stefan Ryaen. Partner: Jared, you've stolen my heart, But you can have him. Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:08 pm
Ik maak Stefan denk ik bi
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:09 pm
Morgen moet ik naar school en dan zie ik 'm weer... Omg; mijn hartje doet nu al pijn bij dat ide ;O
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:10 pm
Zayn schreef:
Morgen moet ik naar school en dan zie ik 'm weer... Omg; mijn hartje doet nu al pijn bij dat ide ;O
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:10 pm
Ah, da's kut Zayn Ik ben trouwens bijna klaar met mijn post, ik luister onderwel lekker naar One Direction, haha!
Louis
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:11 pm
Ik weet het... Ik ga nooit meer naar school! Nee echt, ik ga morgen zo dik janken.. dat wordt Waterproof mascara!
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:13 pm
Aw, ik ga nu heel saai doen, maar ik denk dat het wel beter is als je naar school gaat. Ik moet morgen ook maar heb er ook niet echt zin in...
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:14 pm
Ik maak even mijn post af en dan ga ik mijn kamer maar eens opruimen.
Louis
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:19 pm
Allemaal dankzij hem dat ik niet naar school wil. Ergens zou ik 'm moeten haten, maar ik voel alleen maar verdriet en onbegrip. En dat zegt hij ook nog eens dat hij niet snapt wat hij me misdaan heeft;.. Ja ja, hij weet 't goed genoeg. En nu zijn twee vrienden van 'm ook nog eens kwaad op mij.
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:19 pm
Ik wil ook niet naar school morgen.
Ik heb trouwens gepost, Zayn, ik hoop dat je er een beetje iets mee kan. Ik moet echt nog inkomen in haar karakter!
Louis
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:24 pm
Of course I can :3 Ik heb 'm nog niet gezien, maar ik kan altijd wel wat met postjes :3
Stefan
Character sheet Naam: Stefan Ryaen. Partner: Jared, you've stolen my heart, But you can have him. Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:30 pm
Justin bieber volgen is saaixD
Louis
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:33 pm
Justin is gewoon saai ;O One Direction verhaal is super tof! ;D Lees http://www.quizlet.nl/chapters/561793/part-thirty-three/ :3 Alleen wel effe naar hoofdstuk een bladeren, Zayntje hier had geen zin ;D
Stefan
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:34 pm
Haha klopt is hij ookxD
Nu ga ik echt mijn post af maken.
Gwyn
Stefan schreef:
Haha klopt is hij ookxD
Twitter jij ook Ö ?
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Wtfffff zijn jullie vroeg op! @bed #mobiel #doodheid
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:36 pm
Vroeg op? Het is vijf over half 12 pino!
DIANTAAAAAAAAAAAA. ONDERBROEKJAAAAA. Sorry, ik wist even niets anders te verzinnen. :'D
Ik ga over een uurtje lekker met Naomi schaatsen. En dat wordt echt geniaal en we gaan hele coole foto's maken!
Stefan
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:36 pm
Gwyn schreef:
Stefan schreef:
Haha klopt is hij ookxD
Twitter jij ook Ö ?
Ja
Louis
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:38 pm
Kud fluiten is ook leuk
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:39 pm
Stefan schreef:
Gwyn schreef:
Stefan schreef:
Haha klopt is hij ookxD
Twitter jij ook Ö ?
Ja
OMN HAHA, Wanna follow me :$ ?
Stefan
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:40 pm
Haha alleen als jij mij wilt followenxD
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:41 pm
Stefan schreef:
Haha alleen als jij mij wilt followenxD
Suree :3
@Emiko_Enya
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:43 pm
@Enyaaa, ik kan dat ook hoor, whaha. Als ik inspiratie heb.. Klikje! Die laatste post had ik binnen een halfuur klaar, en m'n record btw! XD
Stefan