Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:44 pm
Hayden schreef:
@Enyaaa, ik kan dat ook hoor, whaha. Als ik inspiratie heb.. Klikje! Die post had ik binnen een halfuur klaar, en m'n record btw! XD
Respect
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Binnen een halfuur? ;O Je begint op mij te lijken! ;D Iedereen kijkt mij altijd raar aan als ik een post van vijfhonderd woorden in twaalf minuten schrijf, maar als je weet wat je wilt schrijven, gaat 't makkelijk
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Jullie zeggen dat Fluiten en Twitter de grappigste Kud filmpjes zijn? Deze nieuwste is weer eens geniaal! Klik!
Louis
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:47 pm
Hahahhhahahaha! Oow men, die's goed ;D Nu ga ik posten met Fanta, Zayn und George :3 Alleen moet ik dadelijk wel vreten ;D
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:49 pm
En ik ga mijn kamer opruimen, mezelf opfrissen en mijn kleding allemaal opnieuw opvouwen en mijn bed opmaken, als dit liedje afgelopen is dan :3
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:56 pm
OMFG, welkenkinderen stoppen nu rotjes in de mond van een hond!!??! Die kinden moeten inneen instelling komen, zo erg, foto ervan gezien, die hond kan niet meer zien, ook niet eten, zo zielig, als iemand zoiets bij mijn hond zou doen, dan zou ik echt zo kwaad gaan worden, dat ze rotjes in hun eigen mond stoppen
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:57 pm
Blij dat ik niet de enige ben die dan 'psychisch gestoord' word! Mijn dieren zijn mijn alles, mijn beste vrienden.. als iemand die op gruwelijke wijze iets zou aandoen, zal er zeker weten zo snel mogelijk een mes verdwijnen door de huid heen.. zo zacht als boter.. <3
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 10, 2011 11:58 pm
Melanie schreef:
OMFG, welkenkinderen stoppen nu rotjes in de mond van een hond!!??! Die kinden moeten inneen instelling komen, zo erg, foto ervan gezien, die hond kan niet meer zien, ook niet eten, zo zielig, als iemand zoiets bij mijn hond zou doen, dan zou ik echt zo kwaad gaan worden, dat ze rotjes in hun eigen mond stoppen
Ik weet, heb ik al een tijdje geleden gezien, en geloof me als die bij mij in de buurt stonden, zou ik waarschijnlijk een poging doen tot nek breken. Ik ben echt gevaarlijk als ik echt uitflip, gelukkig nog nooit echt uitgeflipt
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 12:00 am
@Melanie: Omg, waar heb je dat gelezen/gezien? ;O
Melanie
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 12:01 am
Echtbhe, ik zou die kinderen de nek willen omwringen, of rotjes in hun mond stoppen, dat ze zelf maar oelen hoe dat is. Mijn hond is ook een soort van heel mijn leven, ik was door mijn hondje deels ook van internaat afgegaan, ik kon hem gewoon niet 5 dagen in de week missen, moest iemand dat bij mijn hond doen die ik het bij hun.
Fanta, op facebook, mijn zus liet het mij zien
Louis
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 12:03 am
Uh... *krabt op achterhoofd* Ik zie nergens een link :$
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 12:03 am
Okay.. wie de fak heeft de Kletshoek aangepast? O_O?!
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 12:04 am
Melanie schreef:
Echtbhe, ik zou die kinderen de nek willen omwringen, of rotjes in hun mond stoppen, dat ze zelf maar oelen hoe dat is. Mijn hond is ook een soort van heel mijn leven, ik was door mijn hondje deels ook van internaat afgegaan, ik kon hem gewoon niet 5 dagen in de week missen, moest iemand dat bij mijn hond doen die ik het bij hun.
Fanta, op facebook, mijn zus liet het mij zien
Wat ik dan wel ontzettend egoistisch is, is dat ze de hond laten leven. Komop zeg, die hond kan niks meer, heeft geen leven meer. Zal door iedereen bekeken worden met afschuw, en het is dan wel 'maar' -niet mijn woorden, maar wel die van de meerderheid- hond, IK ben van mening dat hij het ook merkt. Misschien niet zo diep als wij doen, maar hij merkt het wel.
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 12:05 am
Hoihoi!!
Nieuw lidje hier (A)
Awesome Rpg!
Hayden Admin
Hee Gemma! Welkom op Disturbia! =D
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Thank you!!
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 12:07 am
Zo nu echt mijn kamer doen!
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 12:07 am
Hmm.. ik zal maar aan de slag gaan voor een nieuwe 'Disturbia Inspiration' voor Portal. Week is alweer bijna om.. x.x
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 12:12 am
NEEEEEEEEE. GEEN NIEUWE. GÉÉN NIEUWE! HAAL LADY GAGA NIET WEG! ALSJEBLIEFT!
Anders pleeg ik serieus echt zelfmoord.
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 12:13 am
Whahahaha, nou als je me lief aankijkt.. laat ik hem nog wel een weekje staan, maar daarna gaat ze echt weg! Omdat toch nog niet iedereen het gezien heeft dan! xD
Louis
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 12:14 am
@Hayden: Dat is geen aanpassing van iemand. Als het onzin-topic veel pagina's heeft (er staat een maximaal aantal pagina's voor elk topic) dan maakt zich automatisch een nieuw topic aan met dezelfde naam, snappie?
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 12:15 am
@Zayn, ah.. ik maakte me er al ergens druk om hoe ik dat moest doen.. maar dat doet ie dus automatisch, mooi! Dankje voor uitleg, ik snapte het al ergens niet..
~I could break awayyyyyyy.. <3
Louis
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 12:16 am
Kelly Clarkson :3
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 11, 2011 12:16 am
Whahahhaha, idd! Heb je Hayden's CS pic al gezien? Tekstje! :3
Melanie