Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nikki aka Sammy

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 08-12-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Leidschendam

Character sheet
Naam: Nikki Jennifer Check
Partner: HÁHÁHÁ
Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.

Nikki aka Sammy  Empty
BerichtOnderwerp: Nikki aka Sammy    Nikki aka Sammy  Emptyzo dec 11, 2011 7:31 am

Mijn naam is Sammy. Ik ben 14 jaar en ben op 21 juli 1997 geboren en woon in Leidschendam wat in Zuid-Holland ligt. Vlak naast Den Haag, waar al die Oh Oh Cherso mensjes vandaan komen. Ik woon thuis samen met mijn broertje, mijn moeder en mijn vader. Natuurlijk is mijn huis niet compleet zonder huisdieren. Dieren zijn namelijk een onderwerp die heel belangrijk voor mij zijn. Ik heb van mezelf donkerblond haar maar dat heb ik rood geverfd en blauw/groene ogen.

Mijn hond:
Ik heb een hond. Het is een teefje en haar naam is Janse (die dan weer wat minder serieus is). Ze is een Bearded Collie kruising en is een ongelovelijk mooi dier. Ze is 6 jaar en ze is jarig op 6 juli. Ze is het liefste beest wat ik ooit heb gezien en ik ben dol op haar. Ik doe dan ook heel veel met haar en zie haar als mijn zusje. Ze is een zwart/grijsgekleurde Bearded Collie, waar je ook bruine varianten van hebt. Binnenkort ga ik misschien een hondencurses met haar volgen!

Dat is over mijn hond, verder ben ik dol op alle dieren op de aarde. Specifiek honden en paarden. Maar eigenlijk ben ik dus dol op álle beesten.

Verder mijn hobby's:
Ik ben dus gek op RPG-en. Ik hou ongelovelijk veel van schrijven. Het is dus leuk om dit te verwerken in het RPG-en. Ik schrijf ook zelf verhalen, en ben op dit moment net begonnen met "Vreugdevuren" en ben ondertussen bezig met een Twilight fanfic, over Rosalie Hale.

Voor wie het willen weten zit ik in 3 MAVO, ga ik hierna HAVO en VWO doen, en daarna wil ik gaan studeren voor Dierenarts(assistente)!

Voor degene die het niet weten: Ik ben verslááfd aan de Twilight Saga. Beter gezegd: Ik kan niet zonder. Dat hebben jullie vast wel aan mij gemerkt. Ook ben ik dol op Lady Gaga. (Vriendinnen noemen mij ook wel "Lady Sam Sam" Razz) Ik ga met haar trouwen. Ohja, lezen is ook één van mijn grootste hobby's! En ik luister ook altijd en overal naar muziek. Van alles: van pop, rock, metal, heavy metal, goth metal... Echt alles!

Dat was het wel zo'n beetje! Vragen zijn altijd welkom, ik bijt maar een klein beetje! Very Happy

X Sammy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

Nikki aka Sammy  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikki aka Sammy    Nikki aka Sammy  Emptyzo dec 11, 2011 7:33 am

*HUGT SAMMY* :hug:

Is er toch nog IEMAND (behalve Miezel dan) op dit forum die Rock luistert :la:
Terug naar boven Ga naar beneden
Melanie

Melanie


Aantal berichten : 281
Registratiedatum : 04-12-11

Character sheet
Naam: Melanie Deqeau
Partner: Make my fantasy real
Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer

Nikki aka Sammy  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikki aka Sammy    Nikki aka Sammy  Emptyzo dec 11, 2011 7:33 am

SAAAAMMMMYYYYYY
WELKOM POEPEERDJEEEEE

WELKE KLEUR SOKKEN HEB JE AAN, ALS IK NAAR JE UBERSEXY5STIPPEL°SOKKEN MAG VRAGEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

Nikki aka Sammy  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikki aka Sammy    Nikki aka Sammy  Emptyzo dec 11, 2011 7:35 am

AHUM?! IK LUISTER ROCK/METAL! Surprised WAS JE NOU MET ME GETROUWD, OF NIET?! TSSSSSS! :C

@Saammyyyyyyy! Tijd niet gesproken.. en welkommm op Disturbiaheid! «3 ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 08-12-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Leidschendam

Character sheet
Naam: Nikki Jennifer Check
Partner: HÁHÁHÁ
Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.

Nikki aka Sammy  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikki aka Sammy    Nikki aka Sammy  Emptyzo dec 11, 2011 7:42 am

@ Gwyn: Rock rockt de world man. Joo. Joo. Joo. I love you

@ Melanie: Dankjewel poeperdje Charlotte! Very Happy Ik draag.. Van die hele lange hoge sokken met ruitjes. Ze komen over mijn knie, cool he?

@ Hayden: DIANTAAAAAAAAAAAAA. For sure en thanks! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Melanie

Melanie


Aantal berichten : 281
Registratiedatum : 04-12-11

Character sheet
Naam: Melanie Deqeau
Partner: Make my fantasy real
Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer

Nikki aka Sammy  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikki aka Sammy    Nikki aka Sammy  Emptyzo dec 11, 2011 7:44 am

Uberhip, zoals, paardrijsokken maar dan langer..
hipperrrdddddd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nikki aka Sammy  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nikki aka Sammy    Nikki aka Sammy  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nikki aka Sammy
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kamer van Caith en Nikki
» It seems that girls just wanna have fun.. [Nikki]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: Voorstellen :: Real life voorstellen-
Ga naar: