Mijn naam is Sammy. Ik ben 14 jaar en ben op 21 juli 1997 geboren en woon in Leidschendam wat in Zuid-Holland ligt. Vlak naast Den Haag, waar al die Oh Oh Cherso mensjes vandaan komen. Ik woon thuis samen met mijn broertje, mijn moeder en mijn vader. Natuurlijk is mijn huis niet compleet zonder huisdieren. Dieren zijn namelijk een onderwerp die heel belangrijk voor mij zijn. Ik heb van mezelf donkerblond haar maar dat heb ik rood geverfd en blauw/groene ogen.
Mijn hond:Ik heb een hond. Het is een teefje en haar naam is Janse (die dan weer wat minder serieus is). Ze is een Bearded Collie kruising en is een ongelovelijk mooi dier. Ze is 6 jaar en ze is jarig op 6 juli. Ze is het liefste beest wat ik ooit heb gezien en ik ben dol op haar. Ik doe dan ook heel veel met haar en zie haar als mijn zusje. Ze is een zwart/grijsgekleurde Bearded Collie, waar je ook bruine varianten van hebt. Binnenkort ga ik misschien een hondencurses met haar volgen!
Dat is over mijn hond, verder ben ik dol op alle dieren op de aarde. Specifiek honden en paarden. Maar eigenlijk ben ik dus dol op álle beesten.
Verder mijn hobby's:Ik ben dus gek op RPG-en. Ik hou ongelovelijk veel van schrijven. Het is dus leuk om dit te verwerken in het RPG-en. Ik schrijf ook zelf verhalen, en ben op dit moment net begonnen met "Vreugdevuren" en ben ondertussen bezig met een Twilight fanfic, over Rosalie Hale.
Voor wie het willen weten zit ik in 3 MAVO, ga ik hierna HAVO en VWO doen, en daarna wil ik gaan studeren voor Dierenarts(assistente)!
Voor degene die het niet weten: Ik ben verslááfd aan de Twilight Saga. Beter gezegd: Ik kan niet zonder. Dat hebben jullie vast wel aan mij gemerkt. Ook ben ik dol op Lady Gaga. (Vriendinnen noemen mij ook wel "Lady Sam Sam"
) Ik ga met haar trouwen. Ohja, lezen is ook één van mijn grootste hobby's! En ik luister ook altijd en overal naar muziek. Van alles: van pop, rock, metal, heavy metal, goth metal... Echt alles!
Dat was het wel zo'n beetje! Vragen zijn altijd welkom, ik bijt maar een klein beetje!
X Sammy