Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [Verhaallijn] We all need back up!

Ga naar beneden 
+20
Caine
Sawyer
Mica
Emble
Ethan
Fay
Andrew
Korn
Shiloh
Celia
Gregory
Jack
Jared
Hayden
Auburn
Arnoud
Declan
Mikaela
Momsen
Dante
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Yué

Yué


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-12-11

Character sheet
Naam: Yué Sahin
Partner: I would say, there is a little twinkle in my heart.
Reden van plaatsing: Agressief (ADHD)

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 4 Emptyza jan 05, 2013 1:30 am

Kun je je nog aanmelden? ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 4 Emptyza jan 05, 2013 8:35 am

Ja hoor, maar jij bent voor nu wel even de laatste Wink Euhm... Ze lijkt me opzich wel geschikt, heb het liefst wel dat je nog even in een topicje met iemand uit de groep aan maakt. Doet de rest ook allemaal dus en daarna natuurlijk nog de ontgroening door staan hea ;p

Terug naar boven Ga naar beneden
Caine

Caine


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 27-12-12

Character sheet
Naam: Caine Miller
Partner: You knew I was trouble when I walked in, so shame on you.
Reden van plaatsing: Een combinatie van Machiavellisme en Narcistische persoonlijkheidsstoornis, beide gepaard met een lichte vorm van sadisme.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 4 Emptyza jan 05, 2013 9:02 am

Moest ik met Spencer een topicje voor Dante maken, of voor iemand anders. Voor wie zou het dan moeten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 4 Emptyza jan 05, 2013 9:18 am

Euhm... Doe maar met Dante, had Caine en later Spencer al mee geteld aan mijn topics dus dat kan nog wel Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Luva

Luva


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 29-12-11

Character sheet
Naam: Luva Mistana
Partner: /
Reden van plaatsing: PTSS in combinaite met angstaanvallen

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 4 Emptyza jan 05, 2013 12:43 pm

hoeveel man hebben we nu 7
Terug naar boven Ga naar beneden
Caine

Caine


Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 27-12-12

Character sheet
Naam: Caine Miller
Partner: You knew I was trouble when I walked in, so shame on you.
Reden van plaatsing: Een combinatie van Machiavellisme en Narcistische persoonlijkheidsstoornis, beide gepaard met een lichte vorm van sadisme.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 4 Emptyzo jan 06, 2013 1:23 am

Hi, ik weet niet of er al 'ensen zijn die al een topic hebben gemaakt, maar anders is een gezamenlijk topic misschien handig, voor de nieuwe mensen? Of zou het dan te snel gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yué

Yué


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 04-12-11

Character sheet
Naam: Yué Sahin
Partner: I would say, there is a little twinkle in my heart.
Reden van plaatsing: Agressief (ADHD)

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 4 Emptyzo jan 06, 2013 2:44 am

Waar en met wie moet ik nu posten dan? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mica

Mica


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 27-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : De mooiste doos die er te krijgen is!

Character sheet
Naam: Mica Graines
Partner: You tell me...
Reden van plaatsing: Confabulatie

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 4 Emptyzo jan 06, 2013 4:16 am

Sorry, maar ik moet de uitleg van Mica's aandoening weer uitstellen tot morgen...

Op dit moment ben ik ontzettend druk met school (dingen die morgen af moeten zijn) en heb ik geen tijd... Als ik te laat ben mag het ook gezegd worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 4 Emptyzo jan 06, 2013 5:09 am

@Mica: Geen probleem hoor Wink Begrijp je helemaal, ben zelf ook de hele dag met school bezig geweest (a) Als je zo spoedig mogelijk gewoon een uitleg geeft over zijn wanen en hoe die hem geschikt maken voor de groep, is het prima.

@Luva/Arnoud: Wel er zijn er nog 4 over van de oude groep en 5 nieuwe aanmeldingen, als ze uiteindelijk allemaal door de ontgroening komen ect. dus negen mensen.

@Caine: Gezamenlijk topic wou ik eigenlijk even mee wachten, aangezien ik zelf een toetsweek heb binnenkort en ik de komende drie weken daardoor nauwelijks actief kan zijn. En ik denk dat er binnenkort wel meer mensen druk bezig moeten met school... Daarom dacht ik, als iedereen die lid wil worden eerst met iemand uit de groep kennis maakt, kunnen die elkaar leren kennen, is het voor ons ook wat duidelijker of iemand echt in de groep past. En daarna dan de ontgroening. Natuurlijk kunnen mensen wel gewoon onderling met elkaar in een topic gaan, daar heb ik niks over te zeggen xd

@Yué: Als het kan bij Arnoud, Shiloh of Mikaela Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Verhaallijn] We all need back up!
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.
» I'm back
» On the back of angels
» I took a step back, without you. ||Lullaby||

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: Off-Topic :: Verhaallijnen-
Ga naar: