Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [Verhaallijn] We all need back up!

Ga naar beneden 
+20
Caine
Sawyer
Mica
Emble
Ethan
Fay
Andrew
Korn
Shiloh
Celia
Gregory
Jack
Jared
Hayden
Auburn
Arnoud
Declan
Mikaela
Momsen
Dante
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Declan

Declan


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 06-12-11

Character sheet
Naam: Declan Badger
Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside.
Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptydo feb 23, 2012 1:47 am

Maar hoe komen ze dana llemaal samen op die plek, dat is een beetje onwaarschijnlijk toch? En als ze praten met elkaar si het toch niet verdacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 04-01-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere

Character sheet
Naam: Jared
Partner: Stefan. I love you and everyone can know!
Reden van plaatsing: Borderline Persoonlijkheidsstoornis

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptydo feb 23, 2012 1:53 am

Het is sowieso verdacht en ze worden sowieso wel gesnapt... Maar wat maakt het uit Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Korn

Korn


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 11-02-12
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Khaled
Partner:
Reden van plaatsing: Schizofrenie

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptydo feb 23, 2012 2:31 am

Jared schreef:
- Een geit ontvoerd (+Korn)

Zal ik er dan ook maar bij komen? ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptydo feb 23, 2012 3:16 am

Dan word het de eetzaal, dat is de meest logische plek om zo'n grote groep te ontmoeten (: De kerk valt het idd op als ze met ze allen gaan zitten praten.
Ik zal zo het topic openen, de link zal ik daarna hier neer zetten Wink

@Korn: Als je er bij wilt, een vlugge karakterschets en dan mag je er waarschijnlijk al bij tenminste ik verwacht niet dat Korn een braverikje is aangezien hij een geit heeft ontvoerd xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Korn

Korn


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 11-02-12
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Khaled
Partner:
Reden van plaatsing: Schizofrenie

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptydo feb 23, 2012 3:22 am

Vlug en kort?
Hij houdt niet van regeltjes.

Meer durf ik niet te zeggen, erg slecht in het houden aan karakterbeschrijvingen. Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptydo feb 23, 2012 3:25 am

Whaha, dat is wel heel kort maar oké. Ik zal je in het lijstje zetten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptydo feb 23, 2012 4:00 am

En hier is dan het topic :3
Het lijkt me niet nodig direct op volgorde te gaan, misschien later in het topic wel maar als je wilt mag je best posten voor iedereen in het topic heeft gereageerd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiloh

Shiloh


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 22-02-12

Character sheet
Naam: Shiloh Fernandez
Partner: -
Reden van plaatsing: Agressie -Zware verslaving drank en sigaretten.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptydo feb 23, 2012 4:07 am

Whoop Whoop, dat zal helaas voor straks zijn als ik terug ben. Can't waith. :\\\\'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 04-01-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere

Character sheet
Naam: Jared
Partner: Stefan. I love you and everyone can know!
Reden van plaatsing: Borderline Persoonlijkheidsstoornis

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptydo feb 23, 2012 4:10 am

Jeej ik ben al aan het posten
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Naam: Mikaela Jones
Partner: i can't stop thinking about him, but why not?
Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptydo feb 23, 2012 4:11 am

ik ga nu al reageren ^^ dit word super Xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Celia

Celia


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 22-02-12

Character sheet
Naam: Celia Serena Bienati
Partner: Believe me honey, I'm the queen of mixed signals... you will never get me.
Reden van plaatsing: Gedeelde psychotische stoornis, Stemmingswisselingen

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptydo feb 23, 2012 4:20 am

Woopwooop. :la:

Me likes this already Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptydo feb 23, 2012 4:43 am

Ik ben blij dat het idee zo goed aanslaat :3
Ik ga maar weer reageren, anders gebeurd er straks wel heel veel in een post (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Declan

Declan


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 06-12-11

Character sheet
Naam: Declan Badger
Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside.
Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptydo feb 23, 2012 4:45 am

Ik ben bezig met te posten.
Ik post echt niet zo snel als de rest..
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 03-12-11

Character sheet
Naam: Andrew Hellsong
Partner: -
Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptydo feb 23, 2012 7:55 am

Ach waarom ook niet. Ik join ook met Andrewheid als het nog kan.

Qua karakter is de jongen vrij opvliegend, al heeft hij ook zijn momenten om gewoon aardig te doen en heel die zooi. Veel van andere trekt hij zich niet aan, of toch niet als het vreemde zijn. Hij heeft altijd wel zin in een lolletje, en de jongen staat er nog steeds op gebrand om hier weer te ontsnappen. Veel meer valt er eigenlijk niet over te zeggen, of toch niets wat me te binnen schiet. Maar als je meer moet weten, dan moet je het maar vragen :\\\\'D
En waarom hij erbij wilt, simpelweg om zich op een of andere manier vrij te vechten hier (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptydo feb 23, 2012 8:08 am

@Andrew: Ja hoor het kan nog, ik zal je in het lijstje zetten :3 De groep begint groot te worden, ik had niet verwacht dat er zo veel mensen mee wouden doen (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Fay

Fay


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 23-02-12

Character sheet
Naam: Fay Logan
Partner:
Reden van plaatsing: Pyromanie

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptydo feb 23, 2012 11:40 am

Ik ben hier net begonnen, maar dit is wel heel leuk! Is het zo dat na de ontmoeting er geen nieuwen meer in kunnen? Als dat dan niet kan, zou ik me graag willen aanmelden. Anders dan zal ik later zeker nog een keer mee willen doen! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptydo feb 23, 2012 11:43 am

De ontmoeting is nog bezig, dus op zich zou je er nog bij kunnen Wink Maar zou je dan eerst een karakterschets neer kunnen zetten? Dan kan ik zien of je karakter geschikt is (aa)

Ik denk trouwens dat ik maar even een stop op de inschrijvingen gaan zitten, we zitten nu op 10 mensen met Fay op 11 dus dat lijkt me meer dan genoeg om mee te beginnen. Later kunnen we altijd zien of zich nog nieuwe leden bij de groep voegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fay

Fay


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 23-02-12

Character sheet
Naam: Fay Logan
Partner:
Reden van plaatsing: Pyromanie

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptydo feb 23, 2012 11:58 am

Fay, kan zich sociaal opstellen, maakt graag vrienden, maar houd die vriendschappen vaak oppervlakkig. Haar hobby is hardlopen, haar ego is groot en ze zal alles, maar dan ook alles doen om iets in de fik te kunnen zetten. Buiten dat ze pyromaan is, is het eigenlijk gewoon een stoer meisje met een grote mond. Misschien komen er nog enkele karaktertrekjes bij, naarmate ik wat heb gepost met haar. Meestal is dat wel zo, maar die bedenk ik dan toch vaak tijdens het schrijven.

Maaaaar... Mag ik ook later komen? Ik probeer altijd maar in 1 topic tegelijkertijd te blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ethan
Bewaker
Ethan


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 19-01-12

Character sheet
Naam: Ethan Ryder
Partner: *Epic stem* ''So lonely, so lonely, so lonely...''
Reden van plaatsing: Het is zijn plicht voor het dorp om hier te werken.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptydo feb 23, 2012 9:57 pm

Enn.. niemand zegt ff dat er een topic geopend is? En niemand wacht even op de rest ofzo? Nu merk ik pas op dat het topic er is, en dit mag dan wel hard overkomen, maar ik vind dit niet leuk. Nu moet ik zo'n beetje alles gaan lezen en daar heb ik op dit moment de tijd niet voor. 's Avonds zullen er vast wel al 6 posts meer staan, ik word hier gewoon pissed om. In de vakantie heb ik heus wel tijd om te posten, daar gaat het ook niet om, maar niemand wacht ook even tot er meerdere gepost hebben, waardoor er nu al een teringlang topic is en ik gewoon geen zin meer heb om te posten daarzo. Sorry hoor, maar ik kom dan wel op de volgende 'meeting' en als dat niet mag; dan haak ik af. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptydo feb 23, 2012 10:28 pm

@Dianta: Als je boven aan de pagina kijkt zie je dat ik wel degelijk heb gezegd dat er een topic is geopend, ik heb daarvoor ook al gezegd dat ik er mee bezig was en dat ik de link hier neer zou zetten zodra ik hem heb geopend.

En bedenk je dat je niet alles door hoeft te lezen, tenslotte komt je karakter pas aan de tafel zitten na alles wat er al is gezegd. Desnoods wil ik je wel kort zeggen wie waar zit, en hoe ze zich op dat moment gedragen. Maar het gesprek is voor jouw niet van belang, want je komt er met je karakter pas bij op het moment dat je post Wink Maar je kunt ook bij de volgende meeting komen, ik weet niet wanneer die is, eerst werken we sowieso dit topic even af...

@Fay: Als je één topic per x wil, denk je dat je dan wel actief genoeg bent voor de groep? Je mag er op zich best bij, en je mag best bij een latere meeting erbij komen maar het zou wel fijn zijn als je in de topic's die erna komen wel gewoon kan posten en niet dat je er meestal niet bent Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Fay

Fay


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 23-02-12

Character sheet
Naam: Fay Logan
Partner:
Reden van plaatsing: Pyromanie

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptyvr feb 24, 2012 12:47 am

Zet mij er dan maar bij, ik zal vandaag of morgen dan wel naar die meeting komen! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 19-01-12

Character sheet
Naam: Jack
Partner: -
Reden van plaatsing: Zijn baan

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptyvr feb 24, 2012 7:57 am

Ik kan die snelheid niet aan o.O er word zoveel en snel gepost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptyvr feb 24, 2012 7:58 am

Jack schreef:
Ik kan die snelheid niet aan o.O er word zoveel en snel gepost.

That's why! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Naam: Mikaela Jones
Partner: i can't stop thinking about him, but why not?
Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptyvr feb 24, 2012 9:33 am

misschien is het dan beter om nu eigenlijk echt in volgorde te posten? vind je ook niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Korn

Korn


Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 11-02-12
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Khaled
Partner:
Reden van plaatsing: Schizofrenie

[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Emptyvr feb 24, 2012 12:46 pm

Ik ben van het rustig posten, dus ik schrijf me weer uit haha. Anders zitten jullie vast met iemand die om de twee of drie dagen een post maakt. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Verhaallijn] We all need back up!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.
» I'm back
» On the back of angels
» I took a step back, without you. ||Lullaby||

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: Off-Topic :: Verhaallijnen-
Ga naar: