Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 9:52 am
Wij hebben 4 gangen menu, straks komt gang 3
Iemand die toevallig op SSA zit, zo ja, kijk maar uit, mijn gestoordheid zal ook daar aankomen, soon it will happen, soon, soon..
Sylenia
Aantal berichten : 37 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Sylenia Partner: No one is as weird as me.. Reden van plaatsing: Snijdt zichzelf, woedeaanvallen, Gewelddadig, Psychopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 10:12 am
SSA?
Declan
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 10:37 am
Starshine Acadamy
Kaylah
Aantal berichten : 5 Registratiedatum : 25-12-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Kaylah Green Partner: - Reden van plaatsing: emetofobie
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 10:47 am
hallo hallo, dankzij Daphne hebben jullie een nieuwe aanwinst. vraag me alleen af of ik ergens moet uitleggen wat emetofobie is want ik heb zo'n vermoeden dat ik een van de weinige ben die weet wat het is xD
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 10:50 am
Wikipedia, altijd handig
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 10:56 am
Hee hee Kaylah! Welkom op Disturbia!
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 11:00 am
Welke voor profielplaatje? http://slevinaaron.deviantart.com/gallery/?q=Wojtek+#/d32s1lp of http://slevinaaron.deviantart.com/gallery/?q=Wojtek#/d32r2c0
En check dit http://slevinaaron.deviantart.com/gallery/?q=Wojtek#/d32r2c0
Chloë
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 25-12-11
Character sheet Naam: Chloë Lynn Partner: ♦ Reden van plaatsing: Live in their own fantasy world en lichte vorm van PTSS
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 12:06 pm
Hey everybody! :'D
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 12:16 pm
@ Kaylah: welkom @ Chloë: Welkom
Ik ben compleet verliefd op t parfum dat ik van vriendlief heb gekregen <3 en hij helemaal bezorgd of ik t wel lekker zou vinden :']
GRR... wil iemand zijn mening over dit hier geven by the way, it would mean a lot to me KLIK
Dawn
Aantal berichten : 18 Registratiedatum : 25-12-11
Character sheet Naam: Dawn Lynn Partner: Could you accept living in a dream? Reden van plaatsing: Live in their own fantasy world en paniek aanvallen.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 12:32 pm
And then Dawn was alive! ;D
@Brianne: Het ziet er echt super mooi uit! o.0 Maar het is me niet helemaal duidelijk of het voor mensen is die ziek/gewond zijn of mensen die psychische ziekte hebben is (aa) Nu kan dat ook komen omdat het laat is en ik moe ben xD Is het trouwens gebaseerd op, hoe heet het ook alweer zo'n nieuwe serie van net5?
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 12:34 pm
@ Dawn: Danku nope, t is een groep jongeren die de kliniek probeert op te zetten en dus zieken etc te helpen jep, t is een klein beetje op off the map gebaseerd, dat was n serie op net 5 maar die is nu jammer genoeg opgehouden =(
Dawn
Character sheet Naam: Dawn Lynn Partner: Could you accept living in a dream? Reden van plaatsing: Live in their own fantasy world en paniek aanvallen.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 12:37 pm
Ah, Off the map kon niet meer op de naam komen (aa) Oké, nee het was me niet helemaal duidelijk wat voor kliniek ze nu precies op aan het zetten zijn Maar nu wel
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 10:36 pm
Goodmorning!
Aankleden, opmaken, haar doen, Lady Gaga zingen, nog meer zingen en dansen en vanmiddag naar Gelaarsde Kat!
Wordt echt een tof dagje. Ohja, en ik ga zo lekker posten!
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 10:58 pm
Ik heb Sammy opgezadeld met een topic.
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 10:59 pm
Gooodmooorning
ik post strakjes denk ik als ik van de paarden terug ben!
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 11:00 pm
@ Declan: Jeej. En ik heb zin om te posten dus je hebt geluk. Ik moet me wel eerst even aankleden!
Miauw. Dit nummer gaat over Nikki. Nogmaals miauw, of zoiets.
Trouwens Charlotte, ik ga hier een verhaallijn beginnen over Jennifer's Body! En dan zoek ik een Needy en een Chip. Miauwww.
Dawn
Character sheet Naam: Vick Partner: not yet (a)a Reden van plaatsing: past eigenlijk niet in normale maatschapijen. valt overal buiten wegens een rare gedachtegang.. lees voorstel topic aar staat verhaal uitgebreid.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 11:19 pm
niemand die academicus vampyrus leest dus???
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 11:21 pm
Vick schreef:
niemand die academicus vampyrus leest dus???
Nopes, helaas niet.
Chloë
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 25-12-11
Character sheet Naam: Chloë Lynn Partner: ♦ Reden van plaatsing: Live in their own fantasy world en lichte vorm van PTSS
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 12:18 am
En Chloë is ook tot leven gekomen! :')
Zo maar eens posten!
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 12:33 am
Mensen, ik weet niet wat ik moet doen, ik wi een RPG maken, maar heb drie onderwerpen waartussen ik niet kan kiezen, ze lijken ergens een klein beetje op elkaar, behalve de derde, die is anders.
Allebdrie gaan ze een stuk verder in de toekomst:
RPG idee 1: Enkele enorm rijke mensen komen met een plan om de wereld 'beter te maken' zogezegd. Hun plan is om de armen te onderdrukken, en meer macht in handen te nemen. Om zo te zorgen dat de armen eigenlijk een soort van slaven worden, ze hebben dus ook geen stemrecht meer en zo, en hebben heel weinig rechten. De armen hebben ondergronds een eigen stad opgebouwd, maar omdat de rijken denken dat het hun toch niet lukt, wordt daar niet veel aandacht aan besteed, maar de ondergrondse stad is eigenlijk best een succes. Je kan kiezen of je een arm persoon of een rijk persoon bent.
RPG idee 2: Grotendeels zoals het eerste, maar dan zijn de armen een soort van, operaties ondergaan enzow, en kunnen ze hierdoor elementen sturen, hierdoor komen ze wel meer in opstand en is de onderdrukking groter.
RPG idee 3: Best iets anders dan de eerste twee ideeën. Gebasseerd op de serie Terra Nova. Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de planeet Aarde wordt bedreigd door de wereldwijde luchtvervuiling en overpopulatie. In "Hope Plaza", een reusachtige ringstructuur in Chicago, ontdekken wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen naar de late Krijtperiode van een alternatieve werkelijkheid. Dit geeft de mensheid een tweede kans.
Ja, de laatste heb ik overgenomen van wikipedia, omdat het daar wat beter uitgelegd stond dan mijn uitleg.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 12:37 am
De eerste! Dat vind ik echt een heel leuk idee!
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 12:39 am
Ik denk nog even, zit nu echt te twijfelen tussen de 1ste en de 2de, weet niet waarom, maar nog even denken, kijken wat andere mensenn vinden, alleen valt idee 2 al af denk ik.
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 12:40 am
@Dawn en Chloë, hee allebei welkom op Disturbia! Tweeling? Leuk bedacht!
@Declan, is het niet alle drie een beetje ver gezocht? Ik bedoel.. veel te ingewikkeld om voor leden te snappen en daadwerkelijk uit te voeren. Ik had hier ook op deze site wel een wat realistischere aanpak willen doen, maar dat zou later alleen maar te moeilijk worden. Zoals met afdelingen werken, categorieën en al die zooi. Maar je moet het zelf weten hoor! (:
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 26, 2011 12:44 am
Hayden, tja, maar daarom zit ik nu te twijfelen tussen idee 1 en idee 3, idee 3 kan ik makkelijker uitleggen op zo'n manier dat het te begrijpen is, maar idee 1 vond ik nog steeds best leuk.