Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 9:40 am
Ik MOET gaan sapen van me ouders, kan nog nie eens slapen, ga me haren stijlen, want dat mag dan weer wel.
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 9:49 am
haha xD tja, ik ga morgen bi de rest posten ik ga ook maar slapen xD
weltruste iedereen!!
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 10:30 am
woesh, toch nog even online
Miezel, je onderschrift is gecrasht, dus ik heb m even ergens anders upgeload
astu =) hoop dat die niet crasht / wordt verwijderd etc. =)
en nu echt truste <3
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 11:01 am
Zo, even me post bij Zayn af maken en dan ga ik maar eens slapen (aa) Morgen op school ontbijten, als intro voor de daltonweek -een loze week, met allemaal (meestal vervelend) workshops die soms nog langer duren dan je normale lesdag-.
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 7:27 pm
Het is een wonder dat ik me nog kan op maken in een kapotte spiegel xD
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma dec 19, 2011 7:31 pm
Het is een wonder dat ik de trap af kon lopen zonder te vallen, ik ben vandaag zo moe als ik weet niet wat
Faye
Aantal berichten : 78 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 31
Character sheet Naam: Faye Vesper Carter Partner: - Reden van plaatsing: ADD, pyromanie, pathalogisch leugenaar en dissociatieve amnesia.
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 2:02 am
Brianne schreef:
woesh, toch nog even online
Miezel, je onderschrift is gecrasht, dus ik heb m even ergens anders upgeload
astu =) hoop dat die niet crasht / wordt verwijderd etc. =)
en nu echt truste <3
Aah nee hij blijft stil staan T.T
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 2:36 am
Faye schreef:
IT's SO FLUFFY I'M GONNA DIE!
WHAHA, +1 TO THAT! XD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Woeii, net uit van stage.. en ben nu zó ongelofelijk bij!
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 4:02 am
Hayden schreef:
Woeii, net uit van stage.. en ben nu zó ongelofelijk bij!
oeeehh whyyy ?
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 4:04 am
@Gwyn, nouja dat was ik net dan.. nu ben ik een levende zombie. Jezus, m'n lenzen zijn wazig en mijn ogen vallen ieder moment dicht. Maar ik was net blij omdat er wat leuks op stage was gebeurd, ook al word het binnenkort wat somberder.. maar never mind daarover! XD
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 5:56 am
Zo, nu afwassen, bij Declan posten en dan leren!
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 6:20 am
En toen zat er in één keer een klasgenoot zo stoned al een garnaal in de klas :S
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 6:24 am
@ Gemma: O.O vertel
@ Andere mensjes bij wie ik moet posten: ben nu bezig bij post voor kamer, maar ik denk dat dat ook de enige post is die er vandaag komt
Declan
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 6:26 am
Ik vind het nu eigenlijk best wel moeilijk om met Declan te RPGen. Weet gewoon nooit wat ik moet laten gebeuren.
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 6:27 am
Declan schreef:
Ik vind het nu eigenlijk best wel moeilijk om met Declan te RPGen. Weet gewoon nooit wat ik moet laten gebeuren.
Daarom heb ik ook respect voor jouw posts, Misschien kun je doen dat hij tijdens een herinnerin perongelijk een woordje zegt? Dan kan ik een heel lulverhaal vertellen over zijn stem etc geheh
Ik ben aan het posten!
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 6:29 am
Brianne schreef:
@ Gemma: O.O vertel
We hadden CKV blokuur, waar w 5 minuutjes pauze hadden om ff iets te doen.. En die jongen en een vriendin van hem gaan dan altijd roken. Komen ze na een kwartier de klas weer eens binnen, is die jongen hartstikke melig, wat eigenlijk best wel grappig was, want hij is normaal doodserieus xD En toen vertelde hij doodleuk dat hij zo lang weg was, omdat ie was geen blowen, wat opzich niet zo'n verrasing was want dat had ie al eerder gedaan xD
Dat was wel één van de leukste lessen van de dag
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 6:32 am
Gwyn, kan ik doen ja, en, hij heeft een heel sexy stem hoowr, nee, , hij heeft een heel basic stem.
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 6:33 am
Declan schreef:
Gwyn, kan ik doen ja, en, hij heeft een heel sexy stem hoowr, nee, , hij heeft een heel basic stem.
In gwyns ogen is niks Basic Je zou eens moeten weten wat ik nu typ, je hebt zo post, even afmaken
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 6:35 am
Nu ben ik nieuwsgierig.
Maar ik vind het soms wdl stom, want aangezien ik niks weet om te laten gebeuren, bijna nooit, moet de ander telkens weer iets verzinnen, dus ja. Maar ach.
EDIT: Mijn hond zit zich nu heel stoned te krabben..
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 6:43 am
Declan schreef:
Nu ben ik nieuwsgierig.
Maar ik vind het soms wdl stom, want aangezien ik niks weet om te laten gebeuren, bijna nooit, moet de ander telkens weer iets verzinnen, dus ja. Maar ach.
EDIT: Mijn hond zit zich nu heel stoned te krabben..
Achjoh, don't worry. En jij bent degene die me aanvloog, Remember? Jij bent degene die verzon dat er een bewaker kwam die je voorstelde..
Je hebt post btw
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 6:47 am
Ik heb het gezien, jeej man, ik moet nu eten, ik weet niet wanneer ik post, waarschijnlijk vnavond nog wel hoor.
En Declan is zowat de enigste die de bewakers aardig vind, xd.
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 6:49 am
Declan schreef:
Ik heb het gezien, jeej man, ik moet nu eten, ik weet niet wanneer ik post, waarschijnlijk vnavond nog wel hoor.
jeej man? is het zo erg _O-
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 6:57 am
Freedom ;D Zonet me laatste PO gemaakt, hij moet alleen nog gecontroleerd worden op spelingsfouten en dan kan ik hem morgen inleveren. Sorry moest er even uit, ben gewoon blij dat ik al die enorme verslagen nu achter de rug heb xD
En nu posten, want morgen en overmorgen gaat het er sowieso niet van komen (aa)
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek di dec 20, 2011 7:03 am
Gwyn schreef:
Declan schreef: