Character sheet Naam: Sylenia Partner: No one is as weird as me.. Reden van plaatsing: Snijdt zichzelf, woedeaanvallen, Gewelddadig, Psychopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 24, 2011 11:13 pm
HAPPY X-MAS YOU ALL.
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 24, 2011 11:16 pm
Melanie schreef:
Welk 13 jarig kind krijgr nu een pan voo kerstmis, xd, ben er wel blij mee, kan ik later goed gebruieken
Stiekem willen ze die zelf gewoon gebruiken
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 24, 2011 11:53 pm
Nahh, als ze er een nodig hebben pakkenz e er wzel een uit de winkel, mijn ouders hebben ene kookwinkel in maastricht, en gaan stoppen, dus nu het nog kan krijgen we allemaal nog wat, ik heb nu 2 pannen, een woll pan en een creusait pan, of hoe je het ook shrijft, en krijg waarschijnijk ook een mes, van olijvenhout, dat is echt mooi.
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 24, 2011 11:57 pm
Melanie schreef:
Nahh, als ze er een nodig hebben pakkenz e er wzel een uit de winkel, mijn ouders hebben ene kookwinkel in maastricht, en gaan stoppen, dus nu het nog kan krijgen we allemaal nog wat, ik heb nu 2 pannen, een woll pan en een creusait pan, of hoe je het ook shrijft, en krijg waarschijnijk ook een mes, van olijvenhout, dat is echt mooi.
Wat gaan ze met de rest van de spullen doen dan? Die kunnen ze dan toch beter houden?
Melanie
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 24, 2011 11:59 pm
We hebben nu korting, 20 procent, en dus gaan ze zoveel mogelijk de dingen verkopen nog, maar ze moeten sowieso wahten tot er iemand is die het pand wil huren, of tot het huurcontract afgelopen is, en tot die tijd blijven ze nog verkopen, wat met de korting best goed gaat.
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 12:04 am
Awesomeee
Ik ga zometeen even terugposten bij Declan hoor !
Melanie
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 12:08 am
Jeeejjj, en, ja, wist niet wat ik Declan moest laten doen, hij is niet echt de beste in dat soort dingen, want hij is een schattige noob op liefdesgebied
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 12:21 am
Ik ben nog steeds niet begonnen ahaha
even wat dingetjes afronden, dan begin ik
Melanie
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 12:22 am
Ik heb enkelgewichten aan, en het voelt heel raar als ik wandel.
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 12:55 am
MERRY CHRISTMAS LIEVE DISTURBIAERS
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 1:04 am
Woehoe! Nouja mijn kerstmis ding heb ik al op de index neergezet!
Enn enn enn.. heeft er iemand nog een idee voor een Disturbia Inspiration ding? Aangezien het kerst is.. wil ik er wel wat leuks hebben dat ermee te maken heeft, maar kan NIETS vinden! :C
Behalve Lady Gaga - The Queen dan, maar zij is ook zo hot en gestoord! <3
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 1:07 am
Oehh, Dianta het ziet er heel mooi uit!
--
Ik ben even verder posten
Vince
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Vince Eversmann Partner: Everything is a danger, also love Reden van plaatsing: PTSS
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 1:14 am
Ik heb zin een topic aan te maken. Die dan bang voor jongens is.. haha.. en dan wel een vriend heeft. en de ene moment veel van hem houd, en het andere moment het van angst uitkrijsen dat hij haar met rust moet laten
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 1:32 am
LADY GAGA'S NIEUWE NUMMER IS UIT EN I'M LIKE SINGING IT THE WHOLE TIME AND SCREAMING THE WHOLE TIME.
En het is het leukste liedje ooit. Seriously: hij rockt. _O_
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 1:34 am
Nikki schreef:
LADY GAGA'S NIEUWE NUMMER IS UIT EN I'M LIKE SINGING IT THE WHOLE TIME AND SCREAMING THE WHOLE TIME.
Welk nieuw liedje?
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 1:35 am
Sammy, dat topic van Nikki en Declan, dat moet er ook nog komen he, want eigenlijk vind ik het wel een cool idee zo, Declan die dan niks zegt, maar alleen maar weg wil, en dat kan best een heel ool topic worden dqn.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 1:36 am
Hayden schreef:
Nikki schreef:
Welk nieuw liedje?
Stuck On Fuckin' You. MUHÁÁ. Ik ken de tekst al uit mijn hoofd en hij is zo genius en alles. LOVELOVE
@ Charlotte: Ja inderdaad! Zo van: "Oh kom jij maar eens mee lekker jongentje." Hij: ..... *Stilte*
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 1:50 am
O.o dit is zo gemeen.... Ik moet wachtten tot vanavond voordat ik mijn kadotjes mag open maken T.T
nu weet ik meteen waarom ik eigenlijk liever met mijn oordoppen en keiharde muziek in mijn bed met de dekens over mijn hoofd de kerstdagen door wilde brengen... 2de kerstdag mag ik gezellig bij mijn vader gaan vieren -.-' weer een avond tegen de muur praten omdat niemand naar mij luistert
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 1:53 am
Fijne kerstdagen guys! ;D
Als ik morgen niet meer ziekig ben ga ik de vrienden van me vriend ontmoeten o.0 Stiekem vind ik dat best eng, geen idee waarom maar ik word er wel zenuwachtig van (aa) Aan de andere kant ook wel leuk, en daarna moet hij natuurlijk ook mijn vrienden een x ontmoeten
Declan
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 2:24 am
Nu vraag ik me toh echt wel af of er camera's hangen bij het prieel,
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 3:02 am
Declan schreef:
Nu vraag ik me toh echt wel af of er camera's hangen bij het prieel,
Oehh Whyyyyy ?
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 3:07 am
MERRY CHRISTMAS TO YA ALL!!!!!! <3
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 3:07 am
Merry Christmas to Y'all, I hope you get all the band members you've asked for. Don't forget to push them under the mistletoe!
OMG AMBER, WAT LAS IK? HEB JE EEN COLDPLAY CD GEKREGEN? AWESOME
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 3:09 am
Nu vind ik Declan toch echt wel lief hoor, en misschien kan ie ook best een beetje romantish zijn. Daarmee wil ik zeggen, je hebt post Enya Ja ik weet hoe je heet, ben je nu bang?
Gemma
Aantal berichten : 125 Registratiedatum : 09-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Gemma Jones Partner: Would you dare? Reden van plaatsing: Sociopaat
Onderwerp: Re: Kletshoek zo dec 25, 2011 3:10 am
Gwyn schreef:
Merry Christmas to Y'all, I hope you get all the band members you've asked for. Don't forget to push them under the mistletoe!
OMG AMBER, WAT LAS IK? HEB JE EEN COLDPLAY CD GEKREGEN? AWESOME
Jah! Van mijn pappie en mammie! Ben er echt uberblij mee