Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 30, 2011 11:58 am
fuckit, ben ziek niet normaal, spap is nu mijn bed aan het opzetten. Ik weet niet of ik morgen post..
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 30, 2011 10:23 pm
Ahh, het gaat ietsjes beter gelukkig, ik post straks overal terug, even wakker worden en mijn kamer opruimen.
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek vr dec 30, 2011 11:25 pm
Ik ga nu even eten, dan klaarmaken, en dan zo een keer naar de paarden
Dante
Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 13-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : In your closet >3
Character sheet Naam: Dante Romano Marini Partner: Would you lie with me and just forget the world? Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 31, 2011 3:35 am
Eens kijken of ik hier nog kan posten voor ik ga
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 31, 2011 4:45 am
Oeps, nog niet gepost, en daar staat mijn hoofd nu ook niet echt naar..
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 31, 2011 5:42 am
Eigenlijk moet ik maar eens gaan posten.. Ik doe het vandaag nog en anders morgen!
Woohoooooooooo, Optimus Primeeeee.
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 31, 2011 8:50 am
Gelukkig nieuw jaar iedereen! ;D @Nikki: Is dat van dat onderschriftje daar rechts onder van Jennifer's Body? ;D
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 31, 2011 11:19 am
iidd, Happy New Year alvast <3 En ik moet gewoon posten ._.'
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 31, 2011 12:20 pm
Happy New Year!!
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 31, 2011 12:28 pm
Happy New Yearrrrrrrrrrrrrrrrr!! xx <33
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 31, 2011 12:33 pm
Happy New Year DC<3
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 31, 2011 1:41 pm
Happy newyear lievelieve mensjes <3
Curse
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 27-12-11 Leeftijd : 27
Character sheet Naam: Curse [Snug] Clock Partner: Curse & Snug, one body, two souls. Reden van plaatsing: Schizofreen en Paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 31, 2011 1:44 pm
Awyeah happy 2012!!!! Lekker veel oliebollen gegeten
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 31, 2011 9:32 pm
Ik ben een beetje laat, maar Gelukkig nieuwjaaarrr!!!!! We hadden gelukkig geen champagne, ik vdind die altijd zo dof proeven, nu hadden we een lekkere desertwijn om te toosten.
Character sheet Naam: Nikki Jennifer Check Partner: HÁHÁHÁ Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 31, 2011 11:07 pm
Fanta schreef:
Gelukkig nieuw jaar iedereen! ;D @Nikki: Is dat van dat onderschriftje daar rechts onder van Jennifer's Body? ;D
Jáááááaaaaaa! Daarvan heb ik Nikki's karakter ook eigenlijk bedacht.
Woohooo, een beetje laat maar gelukkig nieuwjaar nog!
Declan
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 31, 2011 11:16 pm
Sammy, jij moet nog posten Bij Declan, xD.
En ik wil dat iemand zich aanmeldt voor jongen van koppel twee, dan zou de verhaallijn zo snel mogelijk van start kunnen gaan, hoop ik, want dat is echt wel cool
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek za dec 31, 2011 11:17 pm
Gheghe, ughe.. sorry dat ik niet zo heel actief hier ben de laatste tijd.. dunno, ben nogal doods hier. Komt wss door verkoudheid, ongesteldheid en al die shizzle. Misschien komt het omdat ik een beetje down ben en continu met het 'ik vind de site niet meer leuk..' beeld in m'n hoofd zit. Hoop dat dat overgaat zodra Caro hier komt voor 3 daagjes en me opvrolijkt
Ik ga eerst maar een nieuwe 'Disturbia Inspiration' maken en daarna maar Skyrim spelen!
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 01, 2012 1:15 am
Declan schreef:
Sammy, jij moet nog posten Bij Declan, xD.
En ik wil dat iemand zich aanmeldt voor jongen van koppel twee, dan zou de verhaallijn zo snel mogelijk van start kunnen gaan, hoop ik, want dat is echt wel cool
Ja, I know! Ik ga vandaag alle topics bijwerken.
Irritant dat je je zo rot voelt Dianta! Wel gezellig dat Carolien bij je komt!
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 01, 2012 1:16 am
MOEWHAHAAH, IK HEB PHOTOSHOP GEOWNED MET EEN KEY!
Nouja eigenlijk had ik gewoon niet goed de uitleg gelezen tijdens het installeren ervan na het downloaden. Lol.
Ineens voel ik me weer een stuk happier, door dat ding! >D
@Und coele ava Nikkiiiiiii!
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 01, 2012 1:26 am
Ik heb opeens de neiging om een Fame RPG te maken, zo oer zo'n school enzo.
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 01, 2012 2:07 am
Zo, nu even overal posten, als het lukt...
Vince
Aantal berichten : 108 Registratiedatum : 22-12-11
Character sheet Naam: Vince Eversmann Partner: Everything is a danger, also love Reden van plaatsing: PTSS