Aantal berichten : 205 Registratiedatum : 28-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Somewhere, over the rainbow. Way down low.
Character sheet Naam: Angel. Partner: I don't wanna talk about that. Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Kletshoek do jan 05, 2012 1:00 am
Oeeh, ik heb een nieuw profielplaatje. Nice?
Spoiler:
Delaney
Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : lalala in een schoenendoos <3
Character sheet Naam: Delaney Montgomery.. Partner: Love is like venom.. It's going to run trough your body and kill you slowly so no thanks! Reden van plaatsing: Ouders konden haar niet aan, zelfmoordnijgingen, waanbeelden en zelfpijniging..
Onderwerp: Re: Kletshoek do jan 05, 2012 1:28 am
hmm, iemand topic xD mn vriendin heeft me net half uur geleden wakker gemaakt ><
Angel
Aantal berichten : 205 Registratiedatum : 28-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Somewhere, over the rainbow. Way down low.
Character sheet Naam: Angel. Partner: I don't wanna talk about that. Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Kletshoek do jan 05, 2012 1:45 am
Ik ga, seeya over een paar dagen. c:
Delaney
Aantal berichten : 39 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : lalala in een schoenendoos <3
Character sheet Naam: Delaney Montgomery.. Partner: Love is like venom.. It's going to run trough your body and kill you slowly so no thanks! Reden van plaatsing: Ouders konden haar niet aan, zelfmoordnijgingen, waanbeelden en zelfpijniging..
Onderwerp: Re: Kletshoek do jan 05, 2012 6:38 am
Sigh, life is not nice to me today..
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek do jan 05, 2012 7:32 am
Auwch, sorry mensen bij wie ik nog niet gepost heb... ;D Ben een beetje druk met schrijven ^-^ Wat een wind wat een wind ;S En Celine is moderator, dat is nieuw! ;D
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek do jan 05, 2012 7:34 am
*springt boven op Fanta en laat haar niet meer los* Percy mist je T.T
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek do jan 05, 2012 8:15 am
Fanta schreef:
Auwch, sorry mensen bij wie ik nog niet gepost heb... ;D Ben een beetje druk met schrijven ^-^ Wat een wind wat een wind ;S En Celine is moderator, dat is nieuw! ;D
Ha.. ha.. ha.. ja.. xd
Het lukt me nog niet helemaal om haar moderator te máken, ze heeft die 'krachten' nog niet, vreemd genoeg.
Maar ja, dat is ze nu dus wel ongeveer. (:
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek do jan 05, 2012 10:35 am
Ik ga maar eens beginnen met posten voor Declan,
Stiekem hoop ik dat Ryan bij mij gaat posten
--
DIE OF CUTENESS;
Spoiler:
--
--
--
--
--
--
Ryan
Aantal berichten : 144 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Hutje op een eiland in de oceaan
Character sheet Naam: Ryan Rovins Partner: I guess you are my oxygen Reden van plaatsing: Agressie, moordneigingen, stem in zijn hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 2:58 am
@ Gwyn: Nope, still alive maar met moeite
GRR, ik haat het als je ergens keihard aan gewerkt hebt en dan zo dom bent dat je het niet aan anderen durft te laten zien :'] *dilemma*
MEH, ik wil naar mn vriend en het mag niet en dat is gemeen Zo, nu ben ik een zielig ik-kan-niet-zonder-mijn-vriendje achtig kind maar dat maakt niet uit want ik heb hem al sinds 1 januari niet meer gezien en dat vind ik lang :'] *triest*
OH en HAllooow Ik heb al lang niet meer gepost, ik haat mezelf T_T
Zo, nu heb ik alles voor vandaag wel gezegd denk ik
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 3:03 am
@Gwyn: Als ik al die kleine katjes zie, wil ik bijna mijn krolse kat naar buiten laten O.o
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 3:04 am
@Ryan. Oh, jammer.
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 3:10 am
Enya, maar als ik dood ben -wat ik nu ben, sooo cutteee- kan ik geen post meer typen ö
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 3:15 am
@ Gwyn:
@ Declan: zombie?
Declan
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 3:15 am
Brianne, slim
En, ik was net mijn hond ana het uitlaten,, komt er een enge rare man van bij ons uit de wijk op me af, hete nigste wat hij doet si rondfietsen, en praatjes maken met mensen, hij fietst dus zegmaar, opzoek naar mensen om mee te praten.
Dus hij begint met me te praten, en Bentley wilt op hem af gaan, ik zo 'Rustig Bentley, tis goed.' Hij zo 'ah, hij wil spelen.' ik zo 'Nee, hij heeft het gewoon niet echt op vreemde mensen, en kan soms nogal uitschieten als hij te nerveus wordt' en dan hij 'Oké, ik moet door.' Maar ik zei dat dus alleen omdat hij eng is, want Bentley wou duds alleen maar spelen, xd.
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 3:20 am
@Brianne, maakt niet uit, ik heb het zelf soms ook wel druk #grijns
@Declan, GENIAAL
Delaney
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 3:24 am
kan je van hagelslag chocolademelk maken?
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 3:37 am
Ik ga Fame kijken, die van 2009, maar ik ga ook posten hoor, en ik ben een vreetzak, ik heb honger mensen, HONGER
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 3:39 am
IK HEB ZO'N ZIN IN JOUW POST, AARGH IUSHRUEGF
Maak hem beter als de mijn want die faalde ahaha
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 3:45 am
IK BEN BEZIG MET POSTEN, TERWIJL IK FILM, xD.
EN JOU POST FAALDE HELEMAAL NIET!
Delaney
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 4:07 am
ok, die chocomell werkte dus niet! gadverdamme >.<
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 4:25 am
If I walk would you run, If I stop would you come? If i say you're the one, would you believe me
Hunter
Aantal berichten : 6 Registratiedatum : 22-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : Derde kartonnen doos onder de brug
Character sheet Naam: Hunter Swarek Partner: I prefer to stay lonely, it is all I need Reden van plaatsing: Schizoïde persoonlijkheidsstoornis en Pyromanie
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 4:56 am
meh is back
Gwyn
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 6:52 am
Heyy, omg straks in 4 topics posten
Eerst 2 op MH en dan 2 hier!
Maar ik moet eerst gezicht stomen, kalmerend masker op doen, douchen, en dan posten.
Ohja en zo eten
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek vr jan 06, 2012 7:06 am
God nu schrok ik me toch even dood! Ik ga op Niaex, klik ik op zo'n knopje, denk ik dat ik op 'Mijn berichten' zit en zie ik allemaal topics staan... Blijkt het dat ik bij een ander knopje zit ;D Oef, Niaex doet nog mee met de actie ;D Fjuuw ;D
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties