Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.

Ga naar beneden 
+4
Illuna
Delaney
Sylenia
Gwyn
8 plaatsers
AuteurBericht
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

[Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Empty
BerichtOnderwerp: [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.   [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Emptyza dec 24, 2011 5:45 am

Wegens tijdgebrek gaat het niet door


Laatst aangepast door Gwyn op wo jan 04, 2012 8:07 am; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sylenia




Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 22-12-11

Character sheet
Naam: Sylenia
Partner: No one is as weird as me..
Reden van plaatsing: Snijdt zichzelf, woedeaanvallen, Gewelddadig, Psychopaat

[Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.   [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Emptyza dec 24, 2011 9:25 am

Ik wil wel als Meisje Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney

Delaney


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 21-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : lalala in een schoenendoos <3

Character sheet
Naam: Delaney Montgomery..
Partner: Love is like venom.. It's going to run trough your body and kill you slowly so no thanks!
Reden van plaatsing: Ouders konden haar niet aan, zelfmoordnijgingen, waanbeelden en zelfpijniging..

[Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.   [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Emptyza dec 24, 2011 10:36 am

Ik wil wel vriend zijn ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.fantasylife.actieforum.com
Illuna

Illuna


Aantal berichten : 202
Registratiedatum : 21-12-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Berlaar~

Character sheet
Naam: Illuna Dewulf Ortega~
Partner: You drive me insane~
Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden

[Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.   [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Emptyza dec 24, 2011 10:38 am

Illuna still needs some friends c:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://t0xicstrawberry.tumblr.com/
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

[Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.   [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Emptyza dec 24, 2011 11:12 pm

Maken jullie dan een accountje aan, of posten jullie met dit accountje :3 ?

@Sylenia kan je dan een postje typen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sylenia




Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 22-12-11

Character sheet
Naam: Sylenia
Partner: No one is as weird as me..
Reden van plaatsing: Snijdt zichzelf, woedeaanvallen, Gewelddadig, Psychopaat

[Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.   [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Emptyza dec 24, 2011 11:13 pm

Via Pb of anders? en ik wil graag op dit acc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

[Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.   [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Emptyza dec 24, 2011 11:17 pm

Gewoon in dit topic Smile

[Edit] En de rest; Ik wacht nog even af of er nog meer mensen de rol willen, en ik laat mijn adviseur Declan aka Melanie ook meebeslissen hahah
Terug naar boven Ga naar beneden
Melanie

Melanie


Aantal berichten : 281
Registratiedatum : 04-12-11

Character sheet
Naam: Melanie Deqeau
Partner: Make my fantasy real
Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer

[Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.   [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Emptyza dec 24, 2011 11:55 pm

Geen zorgen, heel streng ben ik niet.

Of toch wel.. Mwuhahahahaaaaa, ik voel me machtig als adviseur ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney

Delaney


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 21-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : lalala in een schoenendoos <3

Character sheet
Naam: Delaney Montgomery..
Partner: Love is like venom.. It's going to run trough your body and kill you slowly so no thanks!
Reden van plaatsing: Ouders konden haar niet aan, zelfmoordnijgingen, waanbeelden en zelfpijniging..

[Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.   [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Emptyzo dec 25, 2011 12:41 am

Gewoon met dit accountje doe ik mee dan ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.fantasylife.actieforum.com
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

[Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.   [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Emptyzo dec 25, 2011 3:29 am

Ohja, De vrienden moeten wel een beetje agressief zijn, aangezien ze Gwyn dus in elkaar gaan timmeren..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gemma

Gemma


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 09-12-11
Leeftijd : 27

Character sheet
Naam: Gemma Jones
Partner: Would you dare?
Reden van plaatsing: Sociopaat

[Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.   [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Emptyzo dec 25, 2011 3:31 am

Ik wil wel meisje van koppel 2 zijn (A)

Als je een jongen kunt vinden voor Gemma xD Het lijkt wel een datingbureau zo Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Declan

Declan


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 06-12-11

Character sheet
Naam: Declan Badger
Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside.
Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen

[Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.   [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Emptyzo dec 25, 2011 3:38 am

Gwyn schreef:
Ohja, De vrienden moeten wel een beetje agressief zijn, aangezien ze Gwyn dus in elkaar gaan timmeren..

Ja, en dan word Declan heel boos, =3

Ohw, vergeten dat ik ze niet te bang mag maken.

En dan gaat Declan koekjes bakken =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sylenia




Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 22-12-11

Character sheet
Naam: Sylenia
Partner: No one is as weird as me..
Reden van plaatsing: Snijdt zichzelf, woedeaanvallen, Gewelddadig, Psychopaat

[Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.   [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Emptyzo dec 25, 2011 5:58 am

(hier de post)

Een boek vloog keihard tegen de stalen deur. De vuisten van Sylenia belandde bonkend op de stenen muur, met haar geschreeuw er achter aan. Ze kon er niet meer tegen, ze haatte het, ze haatte deze plek, ze haatte iedereen die hier leefdde, ze haatte haarzelf en bovendien haatte ze haar ouders, degene die haar hier hadden ingeschreven, haar als gek hadden verklaard, en haar de rug hadden teogekeerd. Ze gooide alles wat op haar kastje stond omver. Ze lamp, het glas water, dat kletterend en kapot op de vloer neerkwam waardoor het water de kamer rond vloog, het kleedje en het nachtkastje zelf kreeg een trap waardoor het met een keiharde klap op de vloer viel, waardoorn een van de scharnieren uit de zijkant van het deurtje vloog. Dat had ze nou eenmaal, als ze boos was ging ze met alles smijten wat binnen handbereik lag, of timmerde ze nog iemand in elkaar. ze zuchttte, haar borstkas ging hevig open neer en ze voelde haar hart kloppen in haar keel. Haar rode haar zat in de war, en de kamer zag eruit alsof er een bom ontploft was. Ze ging zitten op haar bed, keek een beetje verdoofd rond, stond weer op, en ging weer zitten. Ze woelde met haar hand door haar haar. Stond toen uiteindelijk na eeen lange tijd weer op enpakte de lamp. Het peertje was gebarsten door de harde klap, en Sylenia zuchtte weer. Ze kon er niets aan doen. Zel iep naar de hoek waar het verkreukelde boekje lag, dat zo te zien ook geraakt was door het water. Ze raapte het op en keek naar de uitgelopen letters. Weer laaide de woede op en weer kwam het boekje in de hoek terrecht. Ze hoorde haastige stappen, en de deur van haar kamer ging open. Ze voelde haar hart weer kloppen in haar keel, keek van de ene bewaker naar de andere en voelde hoe diens stere handen zich om haar armen sloten. Ze krijstte probeerde te schoppen en te slaan, maar niets weerhield hen haar los te laten. Schreeuwend werd ze naar de issoleercellen gebracht, en met een harde klap viel de deur dicht. Hier zou ze nog wel een tijdje zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

[Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.   [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Emptyzo dec 25, 2011 11:02 pm

Leuke post! Ik wacht nog even af of iemand zich aanmeld voor de jongen van Koppel 2

Die relatie hoeft trouwens niet voor altijd te duren he, hij is alleen nodig voor de verhaallijn, wat je erna mee doet moeten jullie samen bespreken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Melanie

Melanie


Aantal berichten : 281
Registratiedatum : 04-12-11

Character sheet
Naam: Melanie Deqeau
Partner: Make my fantasy real
Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer

[Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.   [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Emptyma dec 26, 2011 7:19 am

Ik (ook Delan) zal nu heel officieel bekend maken wie het meisje van koppel 2 gata zijn.

En het is::
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sylenia




Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 22-12-11

Character sheet
Naam: Sylenia
Partner: No one is as weird as me..
Reden van plaatsing: Snijdt zichzelf, woedeaanvallen, Gewelddadig, Psychopaat

[Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.   [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Emptyma dec 26, 2011 7:42 am

MAg ik dan voor vriend gaan? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

[Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.   [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Emptyma dec 26, 2011 7:48 am

Dat lijkt me een heel slim idee ja, naar je problemen kijkend Smile

Over de rest denk ik nog even na!
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 08-12-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Leidschendam

Character sheet
Naam: Nikki Jennifer Check
Partner: HÁHÁHÁ
Reden van plaatsing: Bezeten van het bovennatuurlijke en een obsessie voor leedvermaak en moord.

[Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.   [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Emptyma dec 26, 2011 9:38 am

Blub o3o

Melanie had me gePBd dat jullie het leuk zouden vinden als Declan met Nikki zoent and I think it's allright!

Is er nog iets speciaals wat ik moet weten of iets dergelijks? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

[Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.   [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Emptyma dec 26, 2011 10:46 pm

Yes dan pas ik dat even aan :3

Dan is Nikki het Wraakmeisje :3

Mm, als we iedereen hebben pb ik iedereen even met de volgorde van de gebeurtenissen.

Over de vrienden denk ik nog steeds na, al lijkt het me ergens logischer als nikki ook bij die vrienden hoort?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gwyn

Gwyn


Aantal berichten : 741
Registratiedatum : 04-12-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere you'll never be.

Character sheet
Naam: Gwyn Germanotta
Partner: Here a story called
Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.

[Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.   [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Emptywo dec 28, 2011 11:36 pm

Geen jongen voor koppel 2 ?

Lees; het is tijdelijk he..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.   [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Verhaallijn] We all need back up!
» It doesn't have to be that complicated. [Percy]
» Why is love always be a battlefield?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: Off-Topic :: Verhaallijnen-
Ga naar: