Disturbia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [Verhaallijn] We all need back up!

Ga naar beneden 
+20
Caine
Sawyer
Mica
Emble
Ethan
Fay
Andrew
Korn
Shiloh
Celia
Gregory
Jack
Jared
Hayden
Auburn
Arnoud
Declan
Mikaela
Momsen
Dante
24 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptywo feb 22, 2012 2:53 am

"We zijn niets anders dan nummers! Denk je echt dat ze hier iets om ons geven? Dat ze ons zien als mensen? Nee, dat doen ze niet. Ze zien ons als een ziekte, ze zien ons als de stoornis die we hebben! En waarom? Alleen omdat we anders denken, omdat we niet zo zijn als de meeste mensen. Maar betekend dat dat wij hier als slappe lammetjes moeten gaan zitten? Als een stelletje bejaarden dat niks meer kan? Kijk naar buiten, het is misschien mooi, maar wat hebben we er aan? Waar kunnen wij onze energie kwijt? Als je gaat hardlopen word je staande gehouden door de bewakers, en ook als ze dat niet doen moet je al snel stoppen omdat een stom hek je tegen houdt. Wie wil er nu constant rondjes rennen? We zijn toch geen goudvissen?" Er viel een korte stilte, Dante keek de jongeren hem één voor één aan. Allemaal hadden ze een wit pols bandje om hun arm, waarop hun nummer stond en hun naam. Eerst de achternaam, dan de voornaam. "We moeten ons zelf hier niet verliezen, we ons zelf blijven en dat kan enkel als we doen wat we normaal doen. En zeg nou zelf, waren jullie allemaal brave burgertjers voor jullie hier op gesloten werden? Nee, of course not." Weer zweeg hij voor een moment, de reacties van de andere peilend. Misschien vonden ze hem gek, maar hé hij deed in elk geval wat. Hij accepteerde niet klakkeloos dat zijn leven over was. Dat hij de rest van zijn jaren zou moeten slijten als een kas plantje. "We moeten elkaar steunen, zodat we kunnen zijn wie we willen zijn."

Een groep jongeren kliekt steeds vaker samen, ze zijn het niet eens met het strenge regiem van Disturbia en besluiten hun eigen gang te gaan. Ze beginnen voorzichtig. Testen hoe ver ze kunnen gaan, wat ze wel en niet kunnen flikken en gaan vervolgens steeds verder. Ze overtreden regel naar regel. Om niet te veel problemen te krijgen besluiten ze een groep te vormen, want hé iedereen heeft rugdekking nodig!

Ik weet niet of het gaat werken, maar het lijkt me leuk om met een paar andere mensen een groep te vormen. Je zit dit overal gebeuren, in gevangenissen, op scholen overal dus waarom niet in een psychische instellingen? Het zit in jongeren om vriendschappen te sluiten om zich in een groep te voegen, op die manier voelen ze zich veilig. Durven ze meer. En dat is het idee van deze groep. Alle jongeren die er in zitten, zijn herrieschoppers die moeite hebben de regels te handhaven. Zo wel leuk voor de mensen in de groep, als de bewakers hebben die ook weer wat te doen! (aa)

Ik zoek dus mensen die graag in deze groep zouden willen, ze moeten wel aan de bovenstaande eisen voldoen. Iemand die zijn mond niet over durft te trekken en liever niet in de problemen komt kan zich dus beter niet aanmelden. Lijkt het je leuk om deel uit te maken van deze groep, en de kliniek op zijn kop te zetten? Meld je aan! :3 Zet hieronder de naam van het karakter met wie je er in wil, waarom je er in wil en een vlugge karakterschets! (:

Leden van de groep:
- Dante
- Shiloh
- Arnoud
- Mikaela
- Auburn
- Jared
- Celia
- Korn
- Andrew


Laatst aangepast door Dante op do feb 23, 2012 8:08 am; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Momsen

Momsen


Aantal berichten : 221
Registratiedatum : 15-02-12

Character sheet
Naam: Taylor Momsen
Partner: -
Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptywo feb 22, 2012 3:07 am

Ik was van plan een nieuw karakter te maken: Shiloh en die past volgens mij perfect in deze groep. :\\\\'D

Hier korte voorstelling van Shiloh, je ziet dan zelf maar of ie erbij hoort.
(Kmoet hem wel nog aanmaken)

[Verhaallijn] We all need back up!  433423

Algemeen
Naam: Shiloh Fernandez
Roepnaam: Shiloh, wolf
Geslacht: Man
Geboortedatum: 27-06-1989
Leeftijd: 21 jaar
Geboorteplaats: Italië
Reden van plaatsing: Agressie, Alcohol en sigaretten verslaving

Uiterlijk
Lengte: 1.85 m
Gewicht: 81 kg
Ogen: Bijna zwart
Huidskleur: Blank
Haarkleur: Donker bruin
Kapsel: Zijn haar ligt meestal warrig, niet heel kort maar ook zeker nooit tot op zijn schouders. Meestal ligt het simpel naar achter of is het met zijn handen in een welbepaalde positie gelegd. Hij hecht er weinig belang aan. Het komt dus meestal slordig over maar met die typerende charme.
Kleding: Hij draagt altijd jeans en meestal een tshirt met daarom een trui en een leren vest. Hij bekommerd zich weinig om zijn voorkomen maar is er wel net iets meer mee bezig dan zijn haar. Zijn schoenen zijn open lompe bottines zodat hij nog wat meer fors en stoer overkomt dan dat hij al is.
Attributen: Hij draagt een uurwerk
Meer: Tatoage op zijn schouderblad van een huilende wolf, niet heel erg groot.

Innerlijk
Karakter: Shiloh zit niet echt heel moeilijk in elkaar. Hij is niet zo van de bloemtjes en bijtjes, hij houdt van het duister en van problemen maken. Zijn charme is één ding maar zijn lust naar meer maakt hem net dat beetje gevaarlijker. Shiloh is verre van betrouwbaar want je geeft hem een vinger en hij pakt een arm. Meer en meer, daarop is hij uit. Zijn zintuigen zijn goed op hem en de omgeving afgesteld en het laatste wat hij zou toelaten is je laten vluchten. Hij houdt van avondtuur en spelletjes en wil je al te graag volgen en stalken. Hij is charmant leeft behoorlijk alleen en heeft vaak een masker op, je ziet hem niet altijd op de manier waarop het zou moeten.
Houdt van: Het donker, problemen, drinken, sigaretten.
Houdt niet van: Wijsneuzen

Omgeving
Familie: Hij is op precies zijn zestiende verjaardag van het huis weggelopen. Hierbij liet hij twee ouders, twee broers en een zus achter, niet dat ze om hem geven. Vanwege zijn teruggetrokken en vaak omstuimige gedrag hadden ze hem liever allemaal buiten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptywo feb 22, 2012 3:14 am

Als ik het zo lees, vind ik hem er wel bij passen :3
Dus als de groep er komt, is Shiloh welkom! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Naam: Mikaela Jones
Partner: i can't stop thinking about him, but why not?
Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptywo feb 22, 2012 3:20 am

ooee ja ikke wil meedoen ^o^

naamie: Mikaela Banes
Hoor liever:
Mika
leeftijd: 17 jaar

waarom??: Ze haat het gewoon om opgesloten te zitten en vind het hier gewoon weg oersaai, en ze houd trouwens heel erg van kattekwaad uit te halen, vooral als er andere mensen daar moeilijkheden mee kan krijgen, en ze haat gecommandeerd te worden en altijd te worden gecontroleerd. Daarom zou ze hier heel zeker mee doen. En ze is niet bang om gesnapt te worden. Als er mensen op haar vertrouwen dat ze iets moet doen zorgt ze daar ook voor en let uiterst goed op

karakter: zoals bij waarom haat ze opgesloten te zitten, ze wilt altijd heel veel vrijheid. Ze kan hard uit te hoek komen als haar iets niet aanstaat, dus zou ze dat duidelijk wel laten merken, maar ze is een heel sociaal type waardoor ze zich snel in een groepje goed kan voelen, en houd van dingen uit te halen. Ze durft wel soms dingen uit te halen wat eigenlijk helemaal niet hoort, ze houd trouwens ook van feestjes en zit graag bij zoveel mogenlijk jongeren meisjes en jongens.


[Verhaallijn] We all need back up!  Zunx3o
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptywo feb 22, 2012 7:31 am

Ik weet niet precies hoe je post, maar aangezien we samen een topic'je hebben kom ik daar snel genoeg achter I guess :3 Dan kijk ik gelijk even of ze geschikt is, maar ik denk het wel hoor (:

Nog meer mensen die wel wat in de groep zien? Nog ideeën? Misschien een naam? Al kunnen we die natuurlijk ook later bedenken (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Declan

Declan


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 06-12-11

Character sheet
Naam: Declan Badger
Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside.
Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptywo feb 22, 2012 7:36 am

Ik wil Auburn wel omtoveren voor in deze groep. Wou haar toch weer actief maken en iets nieuws met haar doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptywo feb 22, 2012 7:48 am

Snelle karakterschets? (aa) Of weet je nog niet precies wat je met haar wil?
Maar op zich vind ik het prima :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Arnoud

Arnoud


Aantal berichten : 483
Registratiedatum : 19-02-12
Leeftijd : 30

Character sheet
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: I'm in love. but does she want me?
Reden van plaatsing: Periodieke explosieve stoornis (woedeaanvallen)

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptywo feb 22, 2012 8:08 am

Ik wil arnoud er wel bij.

Hij is normaal een rustige jongen maar kon zo omslaan in de duivel. Vooral wanneer de bewakers hem beginnen te irriteren en dat gebeurt de laatste tijd snel. Hij kon er niet tegen dat hij heel de dag stil moet zitten. Het liefst in hij heel de dag bezig. Vooral me sporten maar dat lukt hem hier niet echt. Hij is dan ook meestal in een isoleer cel te vinden om dat hij weer tegen de bewakers is in gegaan. Hij heeft alles voor zijn dierbare en aangezien hij die nu nog totaal niet heef sluit hij graag vriendschappen waar hij dan ook het meeste voor over heeft.

hij wil hier bij om dat hij het zat is dat de bewakers eleke keer een woede aanval bij hem uitlokken. Hij denkt ook wel te kunnen helpen om dat hij paar jaar in allerlei instantie zat
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptywo feb 22, 2012 8:16 am

Is goed, wat karakter betreft past hij prima bij de groep. Ik zal hem er bij zetten :3

@Mikaela: Ik zal jouw er ook bij zetten (:

@Declan: Ik zou eerst graag even een karakterschetsje willen zien, want ik wil toch een bepaald soort mensen in de groep hebben (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Auburn

Auburn


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 09-12-11

Character sheet
Naam: Auburn Mercedes Délune Delfade
Partner: /
Reden van plaatsing: Kan communiceren met het bovennatuurlijke, en wordt beschouwd als een gevaar voor de mensheid.

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptywo feb 22, 2012 8:17 am

Spoiler:

Ben ook Declan
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptywo feb 22, 2012 10:08 am

Hee! Ik zou ook wel willen joinen met Hayden, kan ik daar ook wat leven inblazen en een doel geven. Hayden zal dan niet echt een grote mond hebben, maar Kate en Avan hebben dat degelijk wel en je weet mijn manier van denken, hoe ze in elkaar zitten kan je bij karakter beschrijving lezen (of heb je al eens gelezen) en ik vind het een prima idee. Zo krijgen de bewakers inderdaad ook wat te doen.

Moet ik nog meer antwoorden? Want je hebt niet echt een lijstje gemaakt wat ik precies zou moeten invullen, mja. Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en aangezien er genoeg aanmeldingen zijn: hoe leren ze elkaar kennen/waar? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Jared

Jared


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 04-01-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere

Character sheet
Naam: Jared
Partner: Stefan. I love you and everyone can know!
Reden van plaatsing: Borderline Persoonlijkheidsstoornis

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptywo feb 22, 2012 10:36 am

Haha hier past Jared echt perfect bij denk ik... Razz

Ik heb Jared echt al best veel slechte dingen laten doen eigenlijk xD

- Een bewaker aangereden met een fiets die hij heeft gevonden (+Percy en Stefan)
- Een geit ontvoerd (+Korn)
- Terwijl hij in de isoleercel zat om muziek en chocolade gevraagt xD

Voor de rest kleine minder opvallende dingen. Maar ik zou er wel graag bij willen. Jared is niet verlegen en eigenlijk zegt hij vaak gewoon wat hij denkt. Neemt soms risico's zonder daar heel goed over na te denken maar kan wel goed 'samenwerken' en is redelijk makkelijk in omgang. Kan niet wachten om meer aan het lijstje toe te voegen van 'slechte' dingen die hij heeft gedaan xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack

Jack


Aantal berichten : 75
Registratiedatum : 19-01-12

Character sheet
Naam: Jack
Partner: -
Reden van plaatsing: Zijn baan

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptywo feb 22, 2012 10:43 am

Oeeeeeh *gaat dit in de gaten houden*
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Admin
Hayden


Aantal berichten : 887
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Naam: Hayden le Dominante
Partner: Will you love me, even with my dark side? x
Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptywo feb 22, 2012 10:43 am

Jack schreef:
Oeeeeeh *gaat dit in de gaten houden*

Ethan: Ikr! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
https://disturbia.actieforum.com
Gregory

Gregory


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 18-02-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Hoorn.

Character sheet
Naam: Gregory House
Partner: Forever alone
Reden van plaatsing: Guard

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptywo feb 22, 2012 10:56 am

Hayden schreef:
Jack schreef:
Oeeeeeh *gaat dit in de gaten houden*

Ethan: Ikr! Cool

Oooh jazekers >3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://inciala.actieforum.com
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptywo feb 22, 2012 12:18 pm

@Auburn: Haar karakter past prima bij de groep, ik zal haar in het lijstje zetten! :3

@Dianta: Dan zou één van die twee ook wel bezit van haar moeten hebben als ze de andere ontmoet... Maar ik vind het prima, ik zal je erbij zetten Wink
En over wat betreft het ontmoeten, ik zal binnenkort een topic'je openen. Misschien in de kerk? Aangezien ze daar elke week -ik neem aan zondag met de mis- heen moeten, ik denk dat de meeste van de groep dan sowieso achteraan zitten? Is iemand hier tegen? Aangezien zijn haar karakter gelovig is of iets?

@Jared: Als het aan mij ligt staat er snel wat meer op je lijstje (: Ik zal je erbij zetten!

En we worden nu al in de gaten gehouden door de bewakers, zo te zien heeft de groep al een bepaalde status voor die echt bestaat Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Celia

Celia


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 22-02-12

Character sheet
Naam: Celia Serena Bienati
Partner: Believe me honey, I'm the queen of mixed signals... you will never get me.
Reden van plaatsing: Gedeelde psychotische stoornis, Stemmingswisselingen

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptywo feb 22, 2012 1:22 pm

Name: Celia Serena Bienati
Karakter:

Spoiler:

Als je nog iets wilt weten, zeg je het maar, dan geef ik er antwoord op :la:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante

Dante


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 13-12-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : In your closet >3

Character sheet
Naam: Dante Romano Marini
Partner: Would you lie with me and just forget the world?
Reden van plaatsing: Antisociale ps en ADHD.

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptywo feb 22, 2012 1:34 pm

@Celia: Ik zal je in het lijstje zetten! :3

Ik zal binnenkort, waarschijnlijk morgen een topic'je openen waar iedereen elkaar kan ontmoeten. Ik dacht er aan dit of in de kantine of of in de kerk te doen. Dit zijn plekken waar veel mensen op een verplicht tijdstip zijn, dus dat lijkt me het handigst (: Iemand voorkeur voor een bepaalde plaats? Zodra ik hem heb geopend zal ik de link hier neer zetten! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiloh

Shiloh


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 22-02-12

Character sheet
Naam: Shiloh Fernandez
Partner: -
Reden van plaatsing: Agressie -Zware verslaving drank en sigaretten.

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptywo feb 22, 2012 10:35 pm

Mij gelijk! :\\\\'D

Maar kzie het al helemaal zitten. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Naam: Mikaela Jones
Partner: i can't stop thinking about him, but why not?
Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptywo feb 22, 2012 10:36 pm

ja het zelfde Xd dit word super Xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Jared

Jared


Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 04-01-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Somewhere

Character sheet
Naam: Jared
Partner: Stefan. I love you and everyone can know!
Reden van plaatsing: Borderline Persoonlijkheidsstoornis

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptywo feb 22, 2012 10:38 pm

Same here!
Ik ben voor de eetzaal, in de kerk moeten ze vast stil zijn xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Declan

Declan


Aantal berichten : 276
Registratiedatum : 06-12-11

Character sheet
Naam: Declan Badger
Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside.
Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptywo feb 22, 2012 10:45 pm

Ja, en in de kerk is het zeer waarschijnlijk dat Auburn doordraait, omdat het naast het kerkhof is. Dan kan ze gekke dingen gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shiloh

Shiloh


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 22-02-12

Character sheet
Naam: Shiloh Fernandez
Partner: -
Reden van plaatsing: Agressie -Zware verslaving drank en sigaretten.

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptywo feb 22, 2012 10:50 pm

Jared schreef:
Same here!
Ik ben voor de eetzaal, in de kerk moeten ze vast stil zijn xD


Daar heb je wel een punt. Het gaat sneller opvallen als ze in een groepje zitten te praten. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikaela

Mikaela


Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 28-01-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Naam: Mikaela Jones
Partner: i can't stop thinking about him, but why not?
Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptywo feb 22, 2012 11:08 pm

ja en de eetzaal is de beste plek want dan kunnen ze gewoon al babbelend "eten"
Terug naar boven Ga naar beneden
Celia

Celia


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 22-02-12

Character sheet
Naam: Celia Serena Bienati
Partner: Believe me honey, I'm the queen of mixed signals... you will never get me.
Reden van plaatsing: Gedeelde psychotische stoornis, Stemmingswisselingen

[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Emptydo feb 23, 2012 12:58 am

Misschien juist wel buiten.. minder bewaking; dus ze kunnen minder snel gesnapt worden? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Verhaallijn] We all need back up!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] We all need back up!    [Verhaallijn] We all need back up!  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Verhaallijn] We all need back up!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Verhaallijn] Love isn't complicated, people are.
» I'm back
» On the back of angels
» I took a step back, without you. ||Lullaby||

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Disturbia :: Algemeen :: Off-Topic :: Verhaallijnen-
Ga naar: