Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 16, 2012 4:36 am
haha je naam komt daar automatisch te staan Bij mij staat er Matt.
Character sheet Naam: Insanity/Jacky Miller Partner: How can you L O V E someone that would rather lick the B L O O D of your W O U N D S than kiss you? Reden van plaatsing: Attempts to murder and suicide. Always sees a black Wolf next to her, he tells her what do to. She often see's things that aren't there, doens't think clear and has ADD
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 16, 2012 4:47 am
@Percy: Ja, dat moet hoor, Percy >DD En dankje, heb lang gewerkt aan setje
@Matt:
Code:
{USERNAME}
Ik heb er geen probleem mee dat je 't gebruikt, is immers niet mijn code, zolang niemand me echt gaat na apen
Trouwens, iemand zich ooit afgevraagd wat er in Insanity's hoofd omgaat als haar lichaam word 'overgenomen?' Nou, dit XDD;
Spoiler:
Scarlet
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 12-01-12 Woonplaats : Te diep in het glaasje.
Character sheet Naam: Scarlet Louise Cloude Partner: No. Reden van plaatsing: Dwanggedachten gecombineerd met lichte paranoia.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 16, 2012 4:56 am
JESH GEPOSHT. Toch wel een beetje tevreden
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 16, 2012 5:04 am
@Insanity, ohja.. weetje wat in Hayden om gaat als ze overgenomen word?
Character sheet Naam: Insanity/Jacky Miller Partner: How can you L O V E someone that would rather lick the B L O O D of your W O U N D S than kiss you? Reden van plaatsing: Attempts to murder and suicide. Always sees a black Wolf next to her, he tells her what do to. She often see's things that aren't there, doens't think clear and has ADD
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 16, 2012 5:13 am
Hayden schreef:
Spoiler:
Dit kan ook nog bij Insanity;
Spoiler:
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 16, 2012 5:33 am
Insanity schreef:
Hayden schreef:
Spoiler:
Spoiler:
Ohja?! Kom maar op dan, ik own jou met dit:
Spoiler:
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 16, 2012 5:35 am
JEEEEEEEEEEJJJJ, IK BEN BLIJJJJJ!!!!!!!! Als alles goed is dan ga ik op ruiterkamp bij De Eekwal, en dan komt er misschien ook iemand van DH!!!!!!
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 16, 2012 5:40 am
Hayden schreef:
Insanity schreef:
Hayden schreef:
Spoiler:
Spoiler:
Ohja?! Kom maar op dan, ik own jou met dit:
Spoiler:
Mijn meme video, Me Gusta song, iNSANiTY liedje en Matryoshka ownen jou nog steeds
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 16, 2012 5:43 am
Check this out.
Spoiler:
Dit moet een hel zijn geweest om te uploaden..
Lucas
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 13-01-12
Character sheet Naam: Lucas Maria Campbell Partner: x Reden van plaatsing: Zelfmoord poging, hoort en ziet dingen die er 'niet zijn'. Verdere gegevens zijn momenteel nog onbekend.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 16, 2012 6:19 am
Oeh.. Parry Grip ^-^ Ik lief dat nummer en die van 'Do u like waffles' Yeah, baby.. I LOVE those f*cking waffles >D
Spoiler:
Als dit in Lucas om zou gaan.. dan was dat ENG O-O
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 16, 2012 6:20 am
Parry grip is auwzum<33
Und yesh, you're right, ik ben hier illegaal ._."
Maar ik moest toch 'huiswerk' maken mama? ;D Moet ook wel, maar is pas tegen donderdag
Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 16, 2012 7:22 am
Nina: joke_m1@hotmail.com -> Aangezien je mijn msn wilde ^.^ Btw, diegene die me ook willen toevoegen, ga je gang! xD
Lucas
Character sheet Naam: Lucas Maria Campbell Partner: x Reden van plaatsing: Zelfmoord poging, hoort en ziet dingen die er 'niet zijn'. Verdere gegevens zijn momenteel nog onbekend.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 16, 2012 8:48 am
Dit kliniek is gwn te awesome Zou bijna zelf wensen dat ik hier zat. Ik bedoel: - geen school, geen hw, geen zorgen - iederéén is daar gek, dus kunnen ze je drm niet buitensluiten en haten ;0 - en er zitten hier alleen maar bijna perfecte mensen op, als ik zo naar die avas kijk xD
*jaloezie op mn char* mja.. ik wil dan ook weer niet hebben meegemaakt wat hij meemaakte =|
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 16, 2012 8:48 am
Spoiler:
Lucas
Onderwerp: Re: Kletshoek ma jan 16, 2012 11:09 pm
verveling op school.. twee tussenuren in mn toetsweek en word moe van leren ;c
Nina
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 17, 2012 4:28 am
OMGOSH<3
DEAL WITH IT SHE IS FCKING EPIC<3
En nu ga ik stiekem posten
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 17, 2012 4:30 am
OH, VIND JE DAT GRAPPIG? Nou ik ook hoor.. xD Kwam gisteren niet meer bij van mijn combinatie:
Spoiler:
Spoiler:
& dees;;
Spoiler:
Even serieus, ik kom niet meer bij hier... xd
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 17, 2012 4:32 am
XDDD
Nu ben ik afgeleid van het posten xDD
LOL<3
Uw freaking epic uw know? ;D
Lucas
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 17, 2012 4:39 am
haha die laatste met Snape is echt geweldig xD
Declan
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 17, 2012 4:42 am
ENYAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ben blij, waarschijnlijk is het formulier nu op weg, van ruiterkamp, en hopelijk, waarschijnlijk, ga ik Renske meeten op ruiterkamp, en ik ben bliijjjjj.
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 17, 2012 4:44 am
CHARLOTTTEEEEE <3
oehhh niceeeee !
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 17, 2012 4:46 am
Ja hé, zeker omdat ik niet echt weet of mijn ouders weten dat ik rpg, en ik wil echt graag mensen meeten van op DH, ook van hier enzo, maar ja, en als ik dan af zou komen 'Mag ik naar die meeting?' dan denk ik dat het zou zijn van: Whut o.O
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 17, 2012 5:02 am
Mijn ouders weten dat ik RPG, maar ik mag niet meeten,