Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 8:50 am
Jaa het zal wel inorde komen denk ik als ik al die awesome mensjes hier zie
Melanie
Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 8:52 am
Ik ken ook niet echt veel mensen, en nu wordt het hier weer ondergespamd.
Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 8:57 am
Jared schreef:
Lalalaaaa ik heb zo'n awesome radiozender ontdekt, op de pc dan xD
Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 9:00 am
Tuurlijk zijn we allemaal vriendjes ~Hugd iedereen tegelijkertijd~
Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 9:03 am
IEEEL. Mohombi?
I wanna boom bang, bang with your body-oo. I'm gonna flickilicki till we take it slow.
Cayne
Aantal berichten : 114 Registratiedatum : 14-02-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Everywhere i go.
Character sheet Naam: Cayne Westan Partner: Try me ON. Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis NPS, Sadistisch
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 9:03 am
YEAH GROUPHUGGLEZ FOR LIFE RIGHT.
Melanie
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Character sheet Naam: Jared Partner: Stefan. I love you and everyone can know! Reden van plaatsing: Borderline Persoonlijkheidsstoornis
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 9:07 am
Haha ja mohombi xD ik sloot bijna m'n pc af, gelukkig bestaat er zoiets als een kruisje in de rechterhoek xD
Cayne
Aantal berichten : 114 Registratiedatum : 14-02-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Everywhere i go.
Character sheet Naam: Cayne Westan Partner: Try me ON. Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis NPS, Sadistisch
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 9:09 am
Wood schreef:
Ik en Juud kennen een veel awesomer (dat is officieel een woord vanaf nu xD) Internetradiozender, ea Juud?
Aight zeker wel, wij zijn gwn de awesomennes zelfe > Maar, Moira, die van jou is vast ook cool hoor. Ik gok btw dat ik zo meot gaan.
Melanie
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 9:11 am
Omg, d"e jongen in me klas zaten het laatste uur zo de hele tijd van die gore dingen op te zoeken, en ik zat eerst zo met een jongen te praten, en toen kwam er een jongen, gign die dat zo aan die jongen laten zien op de pc, en ik zo, i'm outta here En op het einde van de les zei die zo tegen mij 'Mijn broer zit zo op een jongesschool, en daarvan heeft ei dat, en die laat da allemaal aan mij zien, ik zoek da nie zelf op hoor. Of iest in die zin, en ik zo van 'Ja.' En hijz o can 'En nu denkt Charlotte: Omg dat moet ik geloven.' xD
Andrew
Aantal berichten : 103 Registratiedatum : 03-12-11
Character sheet Naam: Andrew Hellsong Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 9:14 am
Wood schreef:
Ik en Juud kennen een veel awesomer (dat is officieel een woord vanaf nu xD) Internetradiozender, ea Juud?
Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 9:19 am
WIEOEEHH ~ Het voelt goed hier nog eens te peuwsten >3