Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 17, 2012 5:06 am
Tja, ik weet niet of ze het weten, maar ja, nu ben ik wel enorm blij.
Waarom is het nog geen zomervakantie
Angel
Aantal berichten : 205 Registratiedatum : 28-12-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : Somewhere, over the rainbow. Way down low.
Character sheet Naam: Angel. Partner: I don't wanna talk about that. Reden van plaatsing: Depressief, stemmingswisselingen.
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 17, 2012 5:09 am
AAAH, ik ga ook al meeten. in April.
Lucas
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 13-01-12
Character sheet Naam: Lucas Maria Campbell Partner: x Reden van plaatsing: Zelfmoord poging, hoort en ziet dingen die er 'niet zijn'. Verdere gegevens zijn momenteel nog onbekend.
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 17, 2012 6:12 am
Ik moet nog wachten tot augustus, want dan is kamp, zo helemaal aan het einde, de voorlaatste week van de zomervakantie.
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 17, 2012 6:35 am
Great -.-"
Of we bed hangt onder het bloed, of onder we huidsmasker -.-"
Die laatste heb ik weer eens op Hebgwnffgedaanalsoferpartywas, en behalve kleding zou ik nu kunnen gaan xd
De eerst, heb hand zwaar geschaaft toen ik viel op de trap naar boven, vlugend voor de rare blikken voor mijn masker
ENNUISMIJNBEVUIL en kan ik niet meer lachen
Andy
Aantal berichten : 7 Registratiedatum : 17-01-12
Character sheet Naam: Andy Biersack Partner: I love Ashley more than i can ever scream~ Reden van plaatsing: Waar hij woonde was het verboden gay te zijn, Andy is helemaal niet gelovig en houd van bloed, en rock' nd roll
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 17, 2012 6:49 am
Ik heb pijn in mn nek, rug, benen, armen >> Ik ga echt nog eens sterven.
Kaylee
Aantal berichten : 1 Registratiedatum : 14-01-12
Character sheet Naam: Kaylee Cassadee Williams Partner: I can't feel nothing at all, no love at all. Reden van plaatsing: Vergeetachtig, ziet dingen die er niet zijn, heeft veel denkbeeldige 'vriendjes', gestoord.
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 17, 2012 7:53 am
Okee. Moet nog een setje in elkaar zetten..
Andy
Aantal berichten : 7 Registratiedatum : 17-01-12
Character sheet Naam: Andy Biersack Partner: I love Ashley more than i can ever scream~ Reden van plaatsing: Waar hij woonde was het verboden gay te zijn, Andy is helemaal niet gelovig en houd van bloed, en rock' nd roll
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 17, 2012 7:54 am
@Kiki
Ik heb setjes voor m'n accounts mwahaha.
Waarvan de ene een wolvenonderschrift heeft :')
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 17, 2012 8:08 am
Oeh ik hou van de nieuwe uiterlijk van DahliaxD
Lucas
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 13-01-12
Character sheet Naam: Lucas Maria Campbell Partner: x Reden van plaatsing: Zelfmoord poging, hoort en ziet dingen die er 'niet zijn'. Verdere gegevens zijn momenteel nog onbekend.
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 17, 2012 8:48 am
Heeft iemand nog een leuk topic waar ik kan reageren? (aa)
*verveling*
Dahlia
Aantal berichten : 203 Registratiedatum : 05-12-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : onder jou bed.
Character sheet Naam: Dahlia Donovan Partner: Do you know how hard it is to hear that you love me? While you're not with me Reden van plaatsing: Verstoorde emoties
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 17, 2012 8:50 am
Ik heb wel met Iris. En anders. Maak er een dan wil ik welxD
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 1:01 am
It seems that you can't trust the people who are precious to you, they end up turning their back to you ~
<div style="width:290px;height:400px;overflow:scroll;overflow-y:scroll;overflow-x:hidden;margin-bottom:10px;margin-left:90px;magin-top:150px;margin-right:10px; align="center"> Even testen hoor
Declan
Laatst aangepast door Declan op wo jan 18, 2012 1:45 am; in totaal 1 keer bewerkt
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 1:16 am
Declan, beautifull
& Lucas, ik wel wel? Ik haat het gewoon om met drie in één topic te gaan xD Dus .. Misschien een ander topic? x
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 1:33 am
Thanks, alleen, bij het tekstvak doet die raar, ik snap niet wat er mis is
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 1:34 am
Je hebt de tekst in het midden geplaatst met [center] zeker? En je balk is te hoog, dus dan pakt ie hem niet helemaal goed.
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 1:39 am
It seems that you can't trust the people who are precious to you, they end up turning their back to you ~
Jeeeeeeeeejjjjjj, ik was niet zo slim, html stond niet aan
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 4:18 am
DECLAN <3 <3 <3
HOTHOTHOT
BOE
Finalley home, nu ff met de hond naar het veldje en dan snel posten bij honeybunny Esther op MH!
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 4:34 am
En nu ga ik dan maar eens proberen een voorsteltopic te maken, want ik suck daar soms nogal in
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 4:48 am
Declan is zo foeking lekker, wie is hij op DeviantArt?
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 5:49 am
Ja hé, daar lach hij eens een keer,
En, als Sammy on is op DH zal ik haar even gaan stalken
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 8:41 am
OMFG. SOPA mongolen willen alles sluiten wat coel is. Zoals.. YouTube, FaceBook, Twitter, Actieforum, DeviantArt.. álles. Dus dan.. is m'n photoshop leven weg op DA, want niet alles staat meer in m'n bestanden.. én ook m'n RPG leven.. ME DON'T WANNA!! TT_TT
Als dat écht gebeurt, ga ik janken.. en janken.. en janken..
EDIT: Oh, en met m'n vrienden en ongeveer 2 miljoen mensen SOPA platbranden met vlammenwerpers. SIGNEER DIT ALS JE OOK PROTESTEERT TEGEN DEZE BULLSHIT: http://www.razerzone.com/sopa
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 8:48 am
Wat is SOPA? EN OMFG, WAAROM ZOUDEN ZE DAT WILLEN DOEN? Ik bedoel, wat heeft het nut?