Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 8:51 am
Dat gaat allemaal niet gebeuren, dat kan ook gewoon niet. Daarvoor hebben ze wel wat meer nodig dan een dreigementje. Nee, hoe kunnen ze het maken om facebook en dergelijke te sluiten? Maak je daar geen zorgen om, dat kan gewoon niet. Dat is strafbaar trouwens.
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 8:55 am
Tsja.. Europa gaat het wss niet tekenen, maar als Amerika dat wél doet, kan het evengoed zijn dat actieforum en alle shit eruit gaat..
Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 8:56 am
Dan zijn wij allen gekl**t denk ik .. Al vind ik dat ze dat niet kunnen maken!
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 8:56 am
Jullie gaan ook gezellig mee met een vlammenwerper toch? Als ze dat écht gaan flikken.. kunnen ze beter onderduiken!
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 8:57 am
SNEL AL JULLIE MSN, FACEBOOK, SKYPE, TWITTER, ETC NU
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 8:59 am
Brianne, ik denk het ook. Wat denken die flikkers nu? Ik snap echt niet wat hun probleem is.
Zsa-Zsa, take it easy. Mijne heb je al denk ik. Msn: joke_m1@hotmail.com - Misschien dan toch maar niet? Uit voorzorgen xD & al die andere shit heb ik niet
Laatst aangepast door Avelyn op wo jan 18, 2012 9:06 am; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 9:04 am
Ghah, ik zit daar niet mee in. Behalve er iemand kan zeggen of er hier pedo's rond hangen?
Nina
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Character sheet Naam: Jared Partner: Stefan. I love you and everyone can know! Reden van plaatsing: Borderline Persoonlijkheidsstoornis
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 9:18 am
hahaha da's het probleem aan pedo's, ze gaan het niet rondlopen roepen
Maareh, ik ben er ook geen xD
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 9:19 am
Whoaa, dat berichtje heeft wel jullie ogen geopend hea? Ineens is Disturbia puur levendig en niet alleen in de Off-Game. Whahaha, lol!
Maaaaaaaarrrr, Nina.. ik wil jou MSN! :c
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 9:21 am
Hij staat nu op de site sweetheart ;D
En dat bericht, gliked met facebook, twitter, en gmail ofzow ._. Idunno xD
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 9:28 am
@Nina, waar staat ie dan? *voelt zich nu dom* xd
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 9:32 am
Aw, never mind dan,
z_zaz0u@hotmail.com
Soow, nu heeft uw geen reden meer om uw dom te voelen~
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 9:43 am
Hier zijn wel pedo's
Lucas
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 13-01-12
Character sheet Naam: Lucas Maria Campbell Partner: x Reden van plaatsing: Zelfmoord poging, hoort en ziet dingen die er 'niet zijn'. Verdere gegevens zijn momenteel nog onbekend.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 9:47 am
Declan schreef:
Hier zijn wel pedo's
*voelt zich stiekem aangesproken*
Wie komen er ook alweer naar onze meeting?
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 9:49 am
OEEEEH, ikkeeeuh ;D
Alsikooitmag -.-" Maar ik ben geen pedo, ben pedostalker<<3
Declan
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 10:21 am
Hier zit een erg grote pedo <-- pedosmile *hinthint*
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek wo jan 18, 2012 7:28 pm
Aahh balen ik weet al waarom dat witte bij Declans OS is, ik heb ze allemaal niet op precies dezelfde grootte gedaan --'
Wil je dat ik het verander Charlotte?
Lucas
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 13-01-12
Character sheet Naam: Lucas Maria Campbell Partner: x Reden van plaatsing: Zelfmoord poging, hoort en ziet dingen die er 'niet zijn'. Verdere gegevens zijn momenteel nog onbekend.
Onderwerp: Re: Kletshoek do jan 19, 2012 4:12 am
Nina schreef:
OEEEEH, ikkeeeuh ;D
Alsikooitmag -.-" Maar ik ben geen pedo, ben pedostalker<<3
wrm jij niet mogen? ;c
Scarlet
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 12-01-12 Woonplaats : Te diep in het glaasje.
Character sheet Naam: Scarlet Louise Cloude Partner: No. Reden van plaatsing: Dwanggedachten gecombineerd met lichte paranoia.
Onderwerp: Re: Kletshoek do jan 19, 2012 4:44 am
Sheet van Declan:
It seems that you can't trust the people who are precious to you, they end up turning their back to you ~
Jeeeeeeeeejjjjjj, ik was niet zo slim, html stond niet aan
Declan
Goh, wel heel toevallig dat deze er precies hetzelfde uitziet als degene die Noah/Master Savador als eerste gebruikte op SSA(Starshine Academy, RPG)! Ook dezelfde achtergrond, zelfde kleurtjes, ook de naam precies onderaan en de tekst in een apart vakje...
Please people. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het copycats.
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek do jan 19, 2012 4:47 am
Ik heb het inderdaad daarvan, er stond een uitleg en zo, eentje die ik wél begreep, dus ja.
Scarlet
Aantal berichten : 29 Registratiedatum : 12-01-12 Woonplaats : Te diep in het glaasje.
Character sheet Naam: Scarlet Louise Cloude Partner: No. Reden van plaatsing: Dwanggedachten gecombineerd met lichte paranoia.
Onderwerp: Re: Kletshoek do jan 19, 2012 4:51 am
Vraag me dan toch af waarom je hem post als jouw sheet. Maargoed. Ben ook niet boos ofzo. Hoop alleen dat je niet iets gebruikt waarvan ik weet dat Noah er urenlang werk in heeft gestopt.
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek do jan 19, 2012 5:06 am
Ohh, ja, ik bedoelde niet dat ik aan al de codes enzo heb zitten werken,