Aantal berichten : 281 Registratiedatum : 04-12-11
Character sheet Naam: Melanie Deqeau Partner: Make my fantasy real Reden van plaatsing: Verward de werkelijkheid met fantasie - Angststoornis gepaard met hevige nachtmer
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 9:43 am
Doe maar rustig hurr woody c; school gaat voor Ik kan wel wachten ~
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 10:07 am
Voor dat ben ik blij dat ik niet meer op school zit. Maar dan heb je wel die verveeling zo heel soms ... nouja liever dat dan studeren. XD
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 10:24 am
Ik woon lekker eenzaam in Berlaar xD
Momsen
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 10:24 am
Izegem!! Ik ben altijd in Roeselare naar school gegaan, Vabi (dierenzorg), kweet niet of ge da kent. En met de trein stopten we altijd in Izegem. XD En daar stapte echt veel mensen op!! Kvroeg me vaak af hoeveel mensen daar wel niet woonde en kben bijna zeker dat ze allemaal de trein namen. Drukjes!
Momsen
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 10:25 am
Illuna schreef:
Ik woon lekker eenzaam in Berlaar xD
Berlaar, waar ligt dat want je hebt Berlaar en Berlare en kweet dus niet welke het dichts bij mij in de buurt is, kdenk Berlare. XD
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 10:28 am
Jaaah, tuurlijk ken ik de VABI xD En yea, Izegem ownt >D
Momsen
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 10:31 am
Ewel, Vabi is dus men school geweest ... Kheb daar wel zware aanpassingen mogen doen op taalgebied en aangezien Izegem bij West Vlaanderen hoort verklaar ik hen ook schuldig! Da west Vlaams!! Ik kon daar wa niets van. XD Ik heb hete vuren doorstaan om iets te snappen van die west vlamingen ze. En ik als Gentenaar, ze lachtte me allemaal uit met men gent's accent. Maarja, kzag het als uitwisselingsproject, nu kan ik gents en west vlaams. ;-)
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 10:32 am
Lolz, ik liet overlaatst Juud hier een Izegemse rap horen xD En ons accent is awesome xD Ik spreek Izegems met m'n klasgenoten ea xD Zelfs de leerkrachten worden gek van ons (aa')
Momsen
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 10:35 am
Izegems ... da zal dan wel nog een staaltje apart zijn! Twas een hele cultuurschok voor mij daar in Roeselare. Lol
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 10:36 am
Haha ik woon dan in de provincie Antwerpen en spreek Plat-barlders xD mijn awesome dialect slaagt alles c;
Momsen
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 10:39 am
Antwerpen, die kunnen ook een raar taaltje spreken. XD
Bleeuh, ist al zo laat, ik ga gaan slapen want morgen vroeg weer uit. Whihi! -_- En wie zin heeft, heb nog twee topics openstaan en wil echt wel beginnen RPG'en.
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 10:41 am
Slaapwel <3 Ik heb nog geen zin om te gaan slapen ;c morgen laatste dag school voor de vakantie :v
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 11:26 am
Ik wist niet dat Belgenland nog zo gesplitst was, net zoals dat van NL qua accenten. Ik dacht gewoon: ene helft Frans, andere helft NL's of weet ik veel.. xd
Anyway.. IK KEEK NET LAW & ORDER SVU EN HET WAS LIKE.. SUPER AWEESOMEEE!
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 6:59 pm
Goedemorgen iedereen
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 9:14 pm
OMG he tis vandaag de honderdagen bij ons 0.o ben nog vierde jaar dus nog niets voor mij maar ik ben dus wat laat en stap dus in de straat van de school waar er dus 15 gasten van de zesdejaar stonden en ons dus super lief aankijken mijn gedachten RRRRUUUNNN-te lat dus- ze rennen achter mij en twee vriendinnen met zwinnestift 0.o heel mijn gezicht blauw en was dus al bij school
weet je wat het ergste er van is!!! 3leerkrachten stonden daar aan de poort, en weet je wat ze deden??? NIIEETS NADA NOPES!!! en ik krijg onder mijn vonden van de eerste leerkracht omdat ik blauw sta T.T
Momsen
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 10:15 pm
100 dagen!! Ik was op de mijne ziek ... En wij mochten niet met een gekleurd gezicht (ookal wilden we dat niet) binnen komen. Kwamen we binnen met gekleurd gezicht?? Dan mochten we het afschrobben. Tss, en das nog zo geen gemakkelijke klus. XD
Mikaela
Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 10:34 pm
is gewon niet te doen he Xd ik moet jammer genoeg wel nog twee jaar wachten maar ben wel al bekladderd nie normaal, ja is wel jammer dat je ziek was
Momsen
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 10:39 pm
Wij als niet 100-dagen leerlingen krijgen dan straf omdat we volhangen. XD