Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 22, 2012 2:55 am
YEAAAH
SPOILER KLIK IS EPIC<3
x'D
En uw lacht mooi~
David
Aantal berichten : 32 Registratiedatum : 15-01-12
Character sheet Naam: David Coricha. Partner: Who cares. Reden van plaatsing: Stemmingswisselingen, Sociale fobie.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 22, 2012 3:36 am
YEAH. (:
Michelle
Aantal berichten : 6 Registratiedatum : 22-01-12
Character sheet Naam: Michelle Alise van der Wal Partner: Love is for the weak.. Hate is for the strong.. Reden van plaatsing: Gespleten persoonlijkheid, bindingsangst en achtervolgingswaanzin.
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 22, 2012 5:04 am
WELKOM Denk ik?
Michelle
Character sheet Naam: Michelle Alise van der Wal Partner: Love is for the weak.. Hate is for the strong.. Reden van plaatsing: Gespleten persoonlijkheid, bindingsangst en achtervolgingswaanzin.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 22, 2012 5:04 am
x'D ik haat mn ava ._. maar kan geen betere vinden x'D
and thanks
Nina
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 22, 2012 5:20 am
Het blijft eng ._.
ENENENEN Brianne? Ik kan eigenlijk op uw facebook de cupcakes niet zien x'D
Gelukkig is er foto<3 ENETHANBLIJFTSMEXY x'D
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 22, 2012 5:22 am
@ Nina, volgens mij staat ie alleen zichtbaar voor vrienden
Oh btw, thankyouu David en Nina
Michelle
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 22, 2012 5:27 am
Nina schreef:
Het blijft eng ._.
ENENENEN Brianne? Ik kan eigenlijk op uw facebook de cupcakes niet zien x'D
Gelukkig is er foto<3 ENETHANBLIJFTSMEXY x'D
Jij bent eng >.>
wie wil topic? Jij moet openen x'd
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 22, 2012 6:07 am
Don't call it a comeback I've been here for years The fans are amazing And the freaks are scared
"I'm gonna knock you out!" ;D So leuk fragment van OTH ;D
Ninaaaa is op iemand, ik voel 't ;D Ik ben benieuwd op wie ^-^ Lees haar partnersbeschrijving! ;D
Nina
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 22, 2012 6:15 am
Fanta schreef:
Don't call it a comeback I've been here for years The fans are amazing And the freaks are scared
"I'm gonna knock you out!" ;D So leuk fragment van OTH ;D
Ninaaaa is op iemand, ik voel 't ;D Ik ben benieuwd op wie ^-^ Lees haar partnersbeschrijving! ;D
O.o je leeft nog!!! FANTA!!!
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 22, 2012 6:20 am
Omfg, Nina, ik lieft jou CS pic! «3
Fanta
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 22, 2012 6:51 am
Omg, Nina, heb je de onderschrift-liedje zelf gemaakt? Perccyyyyyy ;D Eerst nIaex, dan Fanta, als het me lukt ;D En hier zitten veel spellingsfouten in, but I don't care, ben hyper ;D Ninaaaa! Wie is het??? ;;D
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 22, 2012 6:55 am
XD SECREEET<3 Iig, hoe bedoel je zelf gemaakt? Ik heb de link erin geplaatst? x'D
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 22, 2012 6:55 am
Fanta schreef:
Omg, Nina, heb je de onderschrift-liedje zelf gemaakt? Perccyyyyyy ;D Eerst nIaex, dan Fanta, als het me lukt ;D En hier zitten veel spellingsfouten in, but I don't care, ben hyper ;D Ninaaaa! Wie is het??? ;;D
Oeeh yay!!
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 22, 2012 7:06 am
Voor degene die willen weten welke film ik net heb gezien:
Spoiler:
Fanta
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 22, 2012 7:15 am
Hayden *raapt moed bij elkaar om dadelijk het trailertje te gaan kijken* jij kijkt echt psyotische films ;D Nina, ik bedoel of je het clipje zelf hebt gemaakt? Niaex heeft gepost ;D Nouw, mag ik secret echt niet weten. ;(
David
Character sheet Naam: David Coricha. Partner: Who cares. Reden van plaatsing: Stemmingswisselingen, Sociale fobie.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 22, 2012 8:28 am
IEL. Hayden, ik durf dat filmpje echt niet te kijken. o.O
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 22, 2012 8:29 am
Ik heb eeen ding geleerd; als hayden filmpjes laat zien en ze staan in een spoiler en ik weet dat ze n horrofilm heeft gekeken vind ik ze meestal eng o.o *tehee, t is echt zo xD*
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 22, 2012 8:35 am
Nou, zo heel eng was het niet hoowr, nouja, ik zag de reflectie van de tv in me scherm, en zag dus een gigantische banaan, maar, dat heeft er nisk mee te maken..
David
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 22, 2012 8:44 am
Banaan? o.O
Lucas
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 13-01-12
Character sheet Naam: Lucas Maria Campbell Partner: x Reden van plaatsing: Zelfmoord poging, hoort en ziet dingen die er 'niet zijn'. Verdere gegevens zijn momenteel nog onbekend.
Character sheet Naam: Autumn. Partner: I really am not ready. Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa, en heeft een obsessie met tijden, wilt nooit te laat komen.
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek zo jan 22, 2012 9:19 pm
Autummnn ? Ben jij zowie?
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek di jan 24, 2012 1:24 am
Best wel Eng, Gwyn ondergaat langzaamaan een gedaanteverwisseling. Ofnouja, ze word aardiger, zachter