Aantal berichten : 280 Registratiedatum : 28-01-12 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Mikaela Jones Partner: i can't stop thinking about him, but why not? Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis(agressie)sinds ze met eigen ogen zag hoe moeder werd vermoord
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 10:40 pm
ja da is toch nie normaal? en het ergste is dat er nog leerkrachten op stonden te kijken en helemaal niets deden T.T kan haast niet wachten tot het mijn buurt is dan gaat men jongere broertje de dupe er van zijn mahaha Xd ^o^
Momsen
Aantal berichten : 221 Registratiedatum : 15-02-12
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 10:48 pm
Haha, ja, dan kan je iedereen keer goed volkladden en gaan die personen beginnen zeuren over wat jullie nu aant zeuren zijn. (Dat de leerkrachten enkel toekijken). XD
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 16, 2012 11:59 pm
100 dagen? Gezichten kleuren? Volkladeren?
Waar hebben jullie het over??
Momsen
Character sheet Naam: Taylor Momsen Partner: - Reden van plaatsing: Hoort stem in haar hoofd - Zware nachtmerries, kans tot slaapwandelen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 17, 2012 12:19 am
De 6de jaars, hier in België toch, feesten de dag dat het aftellen begint. Dus nog 100 dagen en ze zijn afgestudeerd (ookal klopt dat niet altijd even goed). Dus 100 dagen voor het eind van het schooljaar is het feest omdat het nog 100 dagen school is. XD
Enja, meestal word er dan een optredentje gehouden, of doen ze iets leuk. En s'morgens vroeg staan de 6de jaars je dan aan de schoolpoort op te wachten met zwinnenstiften en kladden ze je vol ... Das het concept van 100-dagen.
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 17, 2012 12:22 am
haha droog xD jammer dat ze dat niet in nederland doen xD Dan had ik vorig jaar eens heel wat mensen terug kunnen pakken xD
Momsen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 17, 2012 12:26 am
Dom da ze dat niet doen in Nederland. XD Bij ons was er dan ook nog vuurwerk, bommetjes, verf voor in het haar enzo, twas rampzalig, als je geen 6de jaar was dan keek je daar het minst naar uit. XD
Korn
Aantal berichten : 85 Registratiedatum : 11-02-12 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Khaled Partner: Reden van plaatsing: Schizofrenie
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 17, 2012 1:06 am
Wij hebben laatste schooldag hiero, geen 100dagen oid.
Bij ons staat het schoolplein helemaal vol met eindexamenklassen, maken ze een hele hindernisbaan voordat je in de school kunt komen met luchtkussens en dergelijke. Voordat je de school in komt word je helemaal bespoten met water en bier en confetti rotzooi, hoewel dat bier eigenlijk niet mag. Vorig jaar was ik flink de lul want ik was blijven zitten, kende dus de helft van die lui die eindexamen deden. Heb dus toen het eerste uur gespendeerd aan 4 of 5 keer die hindernisbaan afgaan.
Momsen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 17, 2012 1:14 am
Oh nee!! Als je blijft zitten en dan je heel oude klas op je nek krijgt ... Kan me voorstellen hoe je er achteraf uitzag. XD
Cayne
Aantal berichten : 114 Registratiedatum : 14-02-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Everywhere i go.
Character sheet Naam: Cayne Westan Partner: Try me ON. Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis NPS, Sadistisch
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 17, 2012 1:15 am
Korn schreef:
Wij hebben laatste schooldag hiero, geen 100dagen oid.
Bij ons staat het schoolplein helemaal vol met eindexamenklassen, maken ze een hele hindernisbaan voordat je in de school kunt komen met luchtkussens en dergelijke. Voordat je de school in komt word je helemaal bespoten met water en bier en confetti rotzooi, hoewel dat bier eigenlijk niet mag. Vorig jaar was ik flink de lul want ik was blijven zitten, kende dus de helft van die lui die eindexamen deden. Heb dus toen het eerste uur gespendeerd aan 4 of 5 keer die hindernisbaan afgaan.
Haha dat hebben wij hier ook ongeveer, alleen bij ons heet het dus de eindexamenstunt das ook cool (:
Korn
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 17, 2012 1:26 am
Ja cayne, dat, same shit ander woord. blijf nooit zitten ;p
Momsen schreef:
Oh nee!! Als je blijft zitten en dan je heel oude klas op je nek krijgt ... Kan me voorstellen hoe je er achteraf uitzag. XD
Als het met je gebeurt is het wel leuk, je zit alleen de rest van de schooldag met confettizooi in je haar en alles plakt van de cola.
Momsen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 17, 2012 1:28 am
True! Alleen de rest van de dag overleven lijkt me een ramp, zeker als alles zo plakt! XD
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 17, 2012 1:36 am
Haha, bij ons op school heet t ook eindexamenstunt.. Meestal is het dan een soort van neem-wraak-op-al-je-leraren-dag. Doen ze leerlingen vs leraren... favoriete onderdeel is t taartgooien of zo'n 'waterbaan'
Tja, onze leraren kijken er nooit naar uit... lerarenkamer hebben ze een keer compleet volgegooid met ballonnen.. niemand kon naar binnen. Driekwart van de klaslokalen in onze vleugel was volgepropt met ballonnen... lessen vielen uit
Momsen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 17, 2012 1:38 am
Bleeuh, Bored. -_-
Iemand die een topic wil?? Heb er nog eentje openstaan onder "Fontein" Of kan ook een andere maken ofzo. XD
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 17, 2012 4:28 am
Nu als een gek huiswerk maken, bed opmaken, kamer beetje netjes maken, avondeten en dan om half 6 komt m'n beste vriendin alweer!
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 17, 2012 4:30 am
O.O"
Jullie leven hier te veel ;-; Maar goed<3 Posten ^ ^ ufzeuw ._.
EDIT: Haayden nice : D
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 17, 2012 4:31 am
David Guetta - Turn me on ft Nicki Minaj keihard door m'n speakers en aan de gang maar!
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 17, 2012 4:38 am
Mweh, geef mij maar smexy, uber... JESSIE J WITH DOMINOO<3
Korn
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 17, 2012 5:44 am
vanaaf stappen jwz
Cayne
Aantal berichten : 114 Registratiedatum : 14-02-12 Leeftijd : 27 Woonplaats : Everywhere i go.
Character sheet Naam: Cayne Westan Partner: Try me ON. Reden van plaatsing: persoonlijkheidsstoornis NPS, Sadistisch
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 17, 2012 5:59 am
Ahaaa shit man ik moet nodig naar de plee maar ik heb geen zin xD En tis stilgevallen hier ):
Andrew
Aantal berichten : 103 Registratiedatum : 03-12-11
Character sheet Naam: Andrew Hellsong Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 17, 2012 6:07 am
Vakantieeeee
Brianne
Aantal berichten : 378 Registratiedatum : 16-12-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In een onderwatergrot in een mooi hutje van zeewier
Character sheet Naam: Brianne Ariana Audley Partner: Let's forget about the rest... just the two of us. Reden van plaatsing: Paniekstoornis, soms stemmen in haar hoofd
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 17, 2012 6:10 am
WOOOOH yesh! Nu officieel vakantie
Wie oh wie wil er een topic met mij? *puppyoogjes*
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 17, 2012 6:16 am
OMG heb net de schrik van mijn leven gehad O.o Mijn computer wilde niet opstarten (en nee zo verslaafd ben ik niet, ik schrok eerder dat al mijn school dingen weg waren xD)
@Brianne: Ik wil wel (maar volgens mij hebben wij er nog een open staan xD )
Character sheet Naam: Illuna Dewulf Ortega~ Partner: You drive me insane~ Reden van plaatsing: Hillucinaties en stemmen in haar hoofd, zet zichzelf aan tot moorden
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 17, 2012 6:23 am
Ons Heleen heeft ook vakantie
Jack
Aantal berichten : 75 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Jack Partner: - Reden van plaatsing: Zijn baan
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 17, 2012 6:28 am
Zoo, 2 keer met jack posten een keer met jared en dan heb ik weer gedaan wat ik MOEST doen voor vandaag...
Maar dan ga ik ook nog doen wat ik WIL doen xD zoals een kamergenoot voor Lynn vinden xD
Character sheet Naam: Avelyn Martin Partner: Dude, you make me just a pussy. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, kan zich niet op één ding focussen, zelfmoordneigingen .. Eenmalig drugsgebruik.