Character sheet Naam: Ann Formelia Ank Partner: The One isn't in this Wolrd, he lives in Hell, my dear Devil! Reden van plaatsing: Zwaar sadistisch, discriminerend, snijd zichzelf, ziet alles en iedereen, als iets wat haar pijn wilt doen.
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 02, 2012 8:07 am
http://mydreamaremydreams.tumblr.com
Heb er weer veel gereblogt, misschien zit er iets voor je tussen?
Ann
Aantal berichten : 11 Registratiedatum : 31-01-12
Character sheet Naam: Ann Formelia Ank Partner: The One isn't in this Wolrd, he lives in Hell, my dear Devil! Reden van plaatsing: Zwaar sadistisch, discriminerend, snijd zichzelf, ziet alles en iedereen, als iets wat haar pijn wilt doen.
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 02, 2012 8:12 am
Dankje
Tinsley
Aantal berichten : 3 Registratiedatum : 03-02-12
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 03, 2012 5:56 am
Helleuw allemaal =] *Staart met een boze blik naar punt achter naam.* Can someone fix that? (a)
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 03, 2012 5:58 am
Tinsley. schreef:
Helleuw allemaal =] *Staart met een boze blik naar punt achter naam.* Can someone fix that? (a)
Haay Welkom!!
Stuur even ene berichtje naar Hayden en zij zal het fixen xD
Tinsley
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 03, 2012 6:01 am
Percy schreef:
Tinsley. schreef:
Haay Welkom!!
Stuur even ene berichtje naar Hayden en zij zal het fixen xD
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 03, 2012 6:34 am
Welcome Tinsley! Helemaal nieuw of heb je hier nog andere accounts?
Tinsley
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 03, 2012 8:20 am
Matt schreef:
Welcome Tinsley! Helemaal nieuw of heb je hier nog andere accounts?
Gracias! Ik ben helemaal helemaal nieuw
Abbigail
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 02-02-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : In in een doos langs de A27 <'3
Character sheet Naam: Abbigail Wakefield Partner: Nobody likes me.. Reden van plaatsing: ADHD - Verschillende persoonlijkheden - Snel Wisselende Emoties - Depressies - Zelfmoordneigingen
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 03, 2012 8:22 am
Halloeeee >< Ik kom ook even binnen vallen Net als Tinsley, ben ik ook nieuw
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 03, 2012 8:23 am
Hee hee, nieuwe lidjes! Altijd leuk! Welkom op Disturbia, en vragen kan je altijd stellen. Geen vraag is te dom.
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 03, 2012 8:42 am
Gehe :'D Er bestaan alleen maar domme antwoorden.. en die komen dan van mij <'3
but WEEEEEEEEEELKOOOM
Katherine
Aantal berichten : 26 Registratiedatum : 24-01-12
Character sheet Naam: Kat(herine) Stewart Partner: If I need one, I will get one Reden van plaatsing: Bipolaire stoornis (manisch depressief)
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 03, 2012 9:03 am
WELKOMPJES ALLEMAAL
Ikke ben blij, omdat er nog hoop is dat ik toch overga
Jack
Aantal berichten : 75 Registratiedatum : 19-01-12
Character sheet Naam: Jack Partner: - Reden van plaatsing: Zijn baan
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 03, 2012 11:48 pm
Zoo, goeiemorgen
Vandaag werken en daarna naar verjaardag dus ben pas laat weer on
Ann
Aantal berichten : 11 Registratiedatum : 31-01-12
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 04, 2012 3:56 am
Iemand zin in topicje?
Abbigail
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 02-02-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : In in een doos langs de A27 <'3
Character sheet Naam: Abbigail Wakefield Partner: Nobody likes me.. Reden van plaatsing: ADHD - Verschillende persoonlijkheden - Snel Wisselende Emoties - Depressies - Zelfmoordneigingen
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 04, 2012 7:04 am
Ö Ligt het nou aan mij, of staat er in Ann's onderschrift; The soul of the Devil came to earth to strike again, be warned Abbigail!
Of ziet iedereen zijn char's naam ><
Ik ga dadelijk buiten in de sneeuw kutten ><
Nina
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Character sheet Naam: Jared Partner: Stefan. I love you and everyone can know! Reden van plaatsing: Borderline Persoonlijkheidsstoornis
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 04, 2012 7:19 am
Wieso ben ik awesome? xD haha
Declan
Aantal berichten : 276 Registratiedatum : 06-12-11
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 04, 2012 7:46 am
Nee volgens mij ben ik Awsome... >.<
Declan
Character sheet Naam: Declan Badger Partner: With those words you killed me from the inside. I'll finish the job from the outside. Reden van plaatsing: Poging tot moord, praat nooit, plotse woedeaanvallen
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 04, 2012 8:41 am
IK BEN DE BESTE. KLAAR.
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 04, 2012 9:53 am
Ik ben awesome.
Declan
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 04, 2012 10:00 am
Ik heb ongeveer 600 woorden voor me post, dus nog even te gaan..
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 04, 2012 10:44 am
:'D Eigenlijkwouikhethaargewoontonen~ MAAR JULLIE ZIJN AWESOME HOOR <3