Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 05, 2012 1:28 am
NEEEEH, NEEEH, NEEEH! Hayden, je gaat deze fantastische site niet sluiten, anders krijg je geen virtuele koekjes meer, kijk ik niet meer naar je enge-film-spoilers en... Verder heb geen argumentaties meer ;D Maar goed, je mag deze geweldige site dus niet sluiten! Nadat ik mijn boek naar de uitgeverij gebracht heb word ik ook weer wat actiever en dan gaan we samen de boel hier leuk maken Don't ever think of that idea again! O_O
Abbigail
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 02-02-12 Leeftijd : 26 Woonplaats : In in een doos langs de A27 <'3
Character sheet Naam: Abbigail Wakefield Partner: Nobody likes me.. Reden van plaatsing: ADHD - Verschillende persoonlijkheden - Snel Wisselende Emoties - Depressies - Zelfmoordneigingen
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 05, 2012 7:03 am
NEE MENSEN IK BEN AWESOMEEEE >< :')
Ahum, dom blondje hierooo ;3
Fanta
Aantal berichten : 636 Registratiedatum : 07-12-11 Leeftijd : 28
Character sheet Naam: Fanta Cola Partner: I love you, but it's hard to believe your words if I can't see the mean of them with my own eyes. Do you love me or is it just a game? Reden van plaatsing: Obsessie voor symmetrie, autisme PDD-NOS en soms een beetje hyperactiviteit :3
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 05, 2012 7:58 am
Mijn teddybeer is awesome... x)
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 06, 2012 5:41 am
AAAH, ik moet een monoloog schrijven voor school, alleen... ik heb wel een begin, maar ik loop een beetje vast O.o
en ik wil posten xD dit was mijn zeer nuttige informatie, dat ik graag met iedereen wilde delen xD
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 06, 2012 5:44 am
over een liefde tussen twee mensen, die elkaar al een tijd niet hebben gesproken. Het meisje krijgt een brief van hem en daar gaat ze proberen op te antwoorden.
Ik heb alleen dit nog maar xD
Spoiler:
Ik weet niet hoe ik dit in woorden moet vertellen, hoe kan ik ooit iets terug schrijven op de woorden, “Het is makkelijk om te zeggen, Ik hou van je. Maar het is moeilijker om daadwerkelijk van iemand te houden.”. Waarom kunnen jouw woorden mij niet met rust laten? Weet jezelf wel wat die woorden met mij doen? Waarschijnlijk niet. Anders had je ze niet opgeschreven. Jouw woorden lijken door mij heen te gaan, alsof ze niet door kunnen dringen, maar wel hun sporen achter laten. Sporen van pijn, maar ook van vreugde.
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 06, 2012 5:45 am
Het klinkt mooi en lees er snel doorheen! Je moet het hier op Disturbia zetten als het af is! Me curious! En er staat 'Weet jezelf wel wat die woorden met mij doen?' Maar het is 'je zelf' (a)
Onderwerp: Re: Kletshoek ma feb 06, 2012 5:48 am
ow aah, thanks. Zal ik zeker doen als het af is xD ik zat al te twijfelen over die Je zelf, ik dacht dat het toch aan elkaar was xD maar thanks
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek do feb 09, 2012 7:13 pm
Mhh, ik had gister heel de avond straf. Heb ik nog niet kunnen posten --'
Nina
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 10, 2012 4:43 am
Aw
Ik heb straf gehad --" Omdat ik die so gewoon één dagje te laat liet handtekenen Stupid ~
MAAR HET WAS EEN CAKERIG DAGJE aangezien vriendin morgen jarig is, en ik haar de hele tijd chocolade aftroggelde :
Ann
Aantal berichten : 11 Registratiedatum : 31-01-12
Character sheet Naam: Ann Formelia Ank Partner: The One isn't in this Wolrd, he lives in Hell, my dear Devil! Reden van plaatsing: Zwaar sadistisch, discriminerend, snijd zichzelf, ziet alles en iedereen, als iets wat haar pijn wilt doen.
Onderwerp: Re: Kletshoek vr feb 10, 2012 6:59 am
Lol ik ben een paar daagjes niet online geweest iemand topicje?
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 11, 2012 4:25 am
Zo, druk weekje gehad en zal nu het weekend is weer eens proberen te posten!
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 11, 2012 10:18 am
Louis is weer hot! Binnenkort kom ik hier weer terug posten ;3 Druk of niet, Disturbia kan ik niet laten iztten ;3
Nina
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 11, 2012 11:42 am
yay : D
Nu maar eerst zorgen dat ik ga posten ._. saawrry :C
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 11, 2012 11:43 am
Awesome >D Deze rpg is echt cool (:
Hayden Admin
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 11, 2012 11:44 am
Als je zo vriendelijk wil zijn (:
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 11, 2012 12:11 pm
Sure thing bro (: Al heb ik echt geen idee wie hier nog allemaal zit xD
Gwyn
Aantal berichten : 741 Registratiedatum : 04-12-11 Leeftijd : 27 Woonplaats : Somewhere you'll never be.
Character sheet Naam: Gwyn Germanotta Partner: Here a story called Reden van plaatsing: Aggressiestoornis, sadistische trekken en een merkwaardige obsessie voor bloed.
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 11, 2012 8:24 pm
Nou, ik speel hier nog Matt, Op MH ben ik Oliver en Carmen [al ben ik met Carmen niet zo actief ]
En mijn naam is Enya haha
jij?
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 11, 2012 9:16 pm
Aangezien ik te zenuwachtig ben om mijn vriendje te bellen voor straks voor af te spreken... Ga ik na dat gedoe pas posten! *bijt op nagels*