Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 11, 2012 9:21 pm
Je bent zenuwachtig om je eigen vriendje te bellen?
Louis
Aantal berichten : 152 Registratiedatum : 09-12-11
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 11, 2012 9:49 pm
Ik word van de meest domme dingen zenuwachtig xD
Om naar een pretpark te gaan, om naar een feestje te gaan, om naar mijn moeder te gaan, om examens te doen, om simpele toetsen te doen, de eerste dag school naar een vakantie...
Character sheet Naam: Matt Franceschi Partner: I'm married to the music. Reden van plaatsing: Waanbeelden, leeft in een fantasiewereld en spreekt wartaal uit. Hij spreekt dan tegen een fantasiewezen.
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 11, 2012 11:36 pm
Goedenmorgen!!
Cakejes bakken *hyper*
Louis
Character sheet Naam: Louis William Tomlinson Partner: Don't need. Reden van plaatsing: Woedeaanvallen, soms licht paranoïde.
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 11, 2012 11:47 pm
@Perc: Houd er een voor mij over jij! ;D @Wood: Oeh, ik vind jou wel aardig ;D
Nog steeds nerveus... Ik ga maar eens lezen om me rustig te houden. Straks postje proberen te maken, moet er weer even inkomen ;D
Character sheet Naam: Percy Jason Farrow Partner: I want to be loved, I want to love. But he told me I can't feel love. Reden van plaatsing: Automutileren, waanbeeld, stemmen, ziet geen verschil tussen realiteit en fantasie.
Onderwerp: Re: Kletshoek za feb 11, 2012 11:50 pm
@ Louis: haha voor jouw wel >.<
(weet je trouwens dat ikk bijna drie keer heb nagedacht over hoe ik die naam moest schrijven O.o en ik wilde maar niet kijken xD uiteindelijk toch gedaan want ik kwam er niet op Wat een nuttige informatie O.o)
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 12, 2012 12:19 am
Wood post lekker Jammer dat ik zo weg moet ): Kan ik niet meer afkrijgen, denk ik xD Vanavond dan maar (:
Hayden Admin
Aantal berichten : 887 Registratiedatum : 06-10-11 Leeftijd : 29
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 12, 2012 12:25 am
Le woosh, het word like.. levendig hierzo!
Louis
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 12, 2012 12:27 am
Ow nee... Help me! Over een klein half uurtje ga ik 'm bellen... Ik ga dood van zenuwen..
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 12, 2012 12:37 am
aw don't worry, he loves you!!
Hayden Admin
Character sheet Naam: Hayden le Dominante Partner: Will you love me, even with my dark side? x Reden van plaatsing: Dissociatieve identiteitsstoornis met bijwerkingen en heeft de mogelijkheid om ziektebeelden van anderen over te nemen ~ ♥
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 12, 2012 12:38 am
Whaha, SMS anders gewoon? xd
Anyhow, ik krijg ineens zin om hier weer te posten.. o,o
Louis
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 12, 2012 12:40 am
Hij heeft vorig jaar zijn GSM in het wasmachine laten steken doordat hij die in zijn broekzak vergeten was... And he says he's the smart one, yeah yeah... ;D
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 12, 2012 12:42 am
haha, ik hoor het zo vaak dat mobiels stuk gaan in de wasmachine, het is mij nog nooit gelukt xD ik vergeet echt nooit dingen uit mijn zakken te halen xD
Hayden Admin
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 12, 2012 12:44 am
Het is mij één keer overkomen dat ik nog wat muntgeld in m'n broekzak had laten zitten en dat m'n ma zei dat ze het de volgende keer zelf in beslag zou nemen. Maar m'n mobiel is zo'n beetje.. ja.. ben er niet verslaafd aan ofzo, maar het is wel een beetje mijn 'alles'. Gewoon vanwege foto's, contacten en muziek, tis lastig uit te leggen. Maar ik ben niet zo'n 24/7 SMS'er ofzo hoor.
Louis
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 12, 2012 1:12 am
Ik ook niet. Gewoon een beetje sms'en en dat is het. Gelukkig, telefoongesprek is voorbij ;D Echt erg :p Nu ga ik een post schrijven voor Scarlet en daarna One tree Hill kijken. Vanavond misschien nog een postje schrijven ;3
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 12, 2012 2:06 am
haha xD Helemaal zenuwachtig voor niets dus??
Haha tja ik ben niet heilig met mijn telefoon, maar wel met mijn ipod, dus ik begrijp het ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OMG
Spoiler:
Zijn ze niet mooi
Nina
Aantal berichten : 255 Registratiedatum : 21-12-11 Leeftijd : 26
Character sheet Naam: Nina Jones Partner: Stutters ♥ Reden van plaatsing: Anorexia Nervosa
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 12, 2012 2:57 am
ZE ZIJN ZO.. PWETTY<3
Zenuwachtig om vriendje op te bellen huh? Maw, ik durf meestal niet eens met crush te praten, behalve in real O.O"
Character sheet Naam: Wood Aetern Partner: Playing with my emotions is a dangerous game Reden van plaatsing: Post Traumatic Stress Disorder (PTSD)
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 12, 2012 4:54 am
Woesh, ik leef weer >D Ik heb m'n oma overleefd o.0" Goed ea xD
Andrew
Aantal berichten : 103 Registratiedatum : 03-12-11
Character sheet Naam: Andrew Hellsong Partner: - Reden van plaatsing: Woedeaanvallen & Depressie
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 12, 2012 5:39 am
Jaah, ik ben een idee waar Andrew gebleven was in mijn inactiviteit >D
Louis
Onderwerp: Re: Kletshoek zo feb 12, 2012 5:40 am
Postje schrijven voor Scarlet... Louis is momenteel nog maar de enige met wie ik inspiratie heb ;D Sorry Percy O_O Maar wie wil een topic met Fanta en Niaex? ;D Ik haal de overige topics in met ze, dat ga ik proberen toch ;D